Może kiedyś

...

...

...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • RebelMac 10.08.2019
    Napisane nawet zgrabnie. Tylko ten pseudo technologiczny bełkot. Jakieś rundy, koła, Ct. T4 itp. Do tego klonowanie. Właściwie nie wiem o czym to jest. Pozdrawiam.
  • ANQ 10.08.2019
    Dzięki za zwrócenie uwagi, muszę to poprawić
  • ANQ 10.08.2019
    "koła" już nie występują :) A rundy i CT.T4 są dla podkreślenia innych systemów nazewnictwa i miar panujących wśród przedstawicieli innej cywilizacji.
  • Bożena Joanna 10.08.2019
    Fajna lektura, trochę przerażająca perspektywa klonowania siebie samego, ciekawie pokazana sprawa dzielenia i niedzielenia własnej świadomości. Oryginalne. Pozdrawiam!
  • ANQ 11.08.2019
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz.
  • Lakion 10.08.2019
    Trudno mi nawet ocenić ten twór. Oprócz stylizacji na s-f i jak powyżej zauważono pseudo naukowy język, trudno by mi było to w ten sposób zakwalifikować. S-f opiera się na nauce, a tu fiction jest, gorzej z science.
  • ANQ 11.08.2019
    Dziękuję za odwiedziny. Rozumiem i przyjmuję wszystkie uwagi. Czy gdyby tekst znajdował się w kategorii "Fantastyka" to Twoje odczucia byłyby inne?
  • Lakion 11.08.2019
    ANQ z pewnością. Wiesz S-f jest bardzo trudne, ponieważ wymaga przynajmniej podstawowej wiedzy z dziedziny fizyki. Jako tekst powiedzmy fantasy z domieszką qazi filozofii jest naprawdę świetny, ale to za mało by mówić o s-f. Nie wiem czy słyszałaś kiedyś o jaskini Platona, opisałaś tak naprawdę coś w tym stylu. I pomysł adaptacji naprawdę nie jest zły. Czepiałbym się jedynie wiedzy technicznej, której ci po prostu brakuje :)
  • konfiguracja 11.08.2019
    Eksperymentujący na eksperymentatorach obiekt poddawany eksperymentom - super pomysł z tymi podrzucanymi obiektami :D

    Forma zapisu do wycyzelowania, ale fabuła... dobra, mocno inspiruje.
  • ANQ 11.08.2019
    Dziękuję za przeczytanie i cieszę się, że mój pomysł wydał Ci się interesujący :) Wiem, że czeka mnie sporo pracy, nie tylko nad formą.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania