Mister Dr Abble - Nic gorszego

Samotna chatka stała otoczona górami i opatulona leśną ciszą. Tuż za oknem trwała wysoka ciemna postać, spoglądająca w okno. I chociaż niewiele mogła dostrzec, to wyraźnie czuła zapach strachu i rozpaczy, unoszący się w powietrzu.

– Nie odchodź – szepnął dziecięcy głosik gdzieś w środku. – Proszę, nie odchodź.

Mimo usilnych nalegań i błagań sielankowa cisza po raz ostatni została rozerwana długim, przeciągłym westchnięciem bólu.

Tajemniczy przybysz powoli wysunął dłoń. W ostatnich promieniach słońca błysnęły białe kości.

– Nie ma nic gorszego – mruknął, spoglądając ze współczuciem na chłopca, trzymającego zimną rękę matki. – Ale nie martw się. Wkrótce przyjdzie Buka. Nie będziesz sam.

 

_____________________________________________________________________________________

 

Jak śpiewał Kwiat Jabłoni: „Nie ma nic gorszego niż Buka”.

Następne częściMister Dr Abble - Powrót

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Szpilka 20.02.2021
    Posłuchałam piosenki, nie ma nic gorszego niż Buka, czyli rozpacz, ból i samotność?

    Oryginalny drabbelek ?
  • Liv12365 20.02.2021
    Dziękuję, zdecydowanie nie ma nic gorszego ?
  • illibro 20.02.2021
    No i się zadumałem. Ciekawy obrazek, a ja lubię obrazki:) pozdro
  • Liv12365 20.02.2021
    Ważne, że dał do myślenia. Dziękuję za wizytę i również pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi 20.02.2021
    Liv12365↔Nie dosyć, że stracił matkę, to jeszcze Buka ma przyjść. To jak spasiona śmierć.
    Z ''deszcze po rynnę"↔takie skojarzenie:)
    Taki klimatyczny początek↔Pozdrawiam:)↔5
  • Liv12365 20.02.2021
    Chociaż może się okazać że w tej całej samotności wcale nie będzie sam ?
    Dzięki za wizytę i również serdeczne!
  • Fifthcarrie 20.02.2021
    Łatwo się przy tym zamyślić :) można z tego jakiś pejzaż zmajstrować, podoba mi się.
    Pozdrawiam
  • Liv12365 20.02.2021
    Jakby się malarz chętny znalazł, to tak - myślę, że byłby to bardzo piękny pejzaż. ;)

    Pozdrawiam również!
  • Fifthcarrie 20.02.2021
    Liv12365 Najlepiej, gdyby to był dobry malarz. Taki, który potrafiłby połączyć opisane piękno z nostalgią i niepewnością :)
  • Liv12365 21.02.2021
    Fifthcarrie To prawda ;)
  • Pan Buczybór 20.02.2021
    Ciekawe. Jest klimacik
  • Liv12365 21.02.2021
    To dobrze, że jest. Klimat bardzo ważny :p

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania