Mleczne Puzzle- Drabble

Mleczne puzzle

 

Kiedyś ktoś zapytał się mnie, po czym poznać prawdziwego artystę. Na początku nie umiałam mu odpowiedzieć. Ale po chwili namysłu naszło mnie 'oświecenie".

-Wiesz co to mleczne puzzle?- Zapytałam.

-Nie...- Odpowiedziała osoba.

-To taka układanka, ale bez obrazka, cała biała jak śnieg.- Zaczęłam.-Według mnie prawdziwym artystą jest tylko ten, który potrafi w tej układance odnaleźć kolor. Który umie wskazać dokładnie, gdzie powinien zaistnieć czerwony kolor, a gdzie kobalt. Ten, dla którego mleczne puzzle są kolorowe jest PRAWDZIWYM artystą.

Bardzo mało na świecie zostało takich malarzy bądź osób "wyróżnionych". Ale... Przyjrzyj się tym śnieżnym kawałeczkom uważnie.

Może to zobaczysz?

 

~Senezaki

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Anonim 06.12.2015
    Ładne porównanie do mlecznych puzzli, rzekłabym przyjemne i lekkie, jedyne do czego mogłabym się przyczepić to do dużych liter, napisałabym to w ten sposób "p r a w d z i w y m", jak dla mnie jest bardziej przyjemne dla oka :)
  • comboometga 06.12.2015
    Krótki, ale przyjemny w odbiorze tekst :) Refleksyjny, tajemniczy. 5 się należy ;)
  • Numizmat 06.12.2015
    Bardzo mądre i głębokie. Nic dodać nic ująć. Naprawdę urzekło mnie to porównanie. Świetnie to wymyśliłaś :)
  • Morelia 06.12.2015
    Zgadzam się w zupełności. Pięknie ujęte :) 5
  • Rasia 06.12.2015
    'oświecenie". - zjadłaś tutaj jedną kreseczkę w cudzysłowie
    Przed i po myślnikach spacja
    Jeśli czynności po dialogu wyrażają mówienie, to piszemy je z małej litery
    "dla którego mleczne puzzle są kolorowe jest" - przecinek po "kolorowe"
    Ciekawe drabble, fajne porównanie i końcówka, ale jak na sto słów te drobne potknięcia interpunkcyjne mi osobiście przeszkadzały, dlatego tym razem zostawiam 4.
  • KarolaKorman 06.12.2015
    Mnie się bardzo podobało i dam 5 :)
  • Senezaki 06.12.2015
    Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania