Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Młotek

Zaraz komuś przywalę, jak tylko podejdzie bliżej, to mu przywalę łopatą. Ostatnio wszystko mnie denerwuje. Rozbiłem telewizor młotkiem bo nadawali w nim głupie seriale. Czy ci ludzie w ogóle mają jakis rozum? O godności nawet nie wspomnę. To po prostu dramat co się wyprawia ostatnio, sami debile wokół mnie, nic tylko gadają bzdury, w kółko powtarzają, że im źle, a jak im będzie dobrze skoro są debilkami?

A reklamy? Dla kogo to jest? Dla pół mózgów? Nie, raczej dla ćwierć mózgów. Jprdl, kto to wymyśla, chyba jakiś upośledzony człowieczek i jeszcze mu płacą. Jak oni mnie traktują? Nie jestem debilem ani prostakiem, żeby mnie faszerować taką kupą.

Dlatego rozbiłem telewizor młotkiem, niech zdechną

Pa

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • tak własnie było to szczera prawda!!
  • Joker 18.09.2016
    Ej no prawdę gościu gada czemu jeden?
  • Elizabeth Lies 18.09.2016
    Wyłapałam kilka błędów, ale ewentualnie wypiszę Ci je jak będę na kompie. A tekst choć dość wulgarny w sumie mówi rację. Gówno nadają teraz w tej telewizji.
  • Okropny 18.09.2016
    Nunek, ile jeszcze kont założysz?
  • Nuncjusz 18.09.2016
    Że co?
  • KarolaKorman 19.09.2016
    Nie oglądam tv od... ho, ho, ho, bo gdybym na niego patrzyła, musiałabym potraktować go dokładnie tak samo jak ty :)
  • Ada 19.09.2016
    Bardzo ambitne, bardzo.
  • Piotrek 19.09.2016
    To nie jest konto Nuncjusza - to konto Dariusza, czyli Nuncjusza.
    A Nuncjusz tylko przechowuje te wszystkie konta,
    w razie jakby ktoś chciał się schować do kąta.
  • Nuncjusz 19.09.2016
    sam sobie zaprzeczasz XD
  • Pan Buczybór 28.09.2016
    Dziwny tekst. 4 za pokazanie prawdy.
  • refluks 13.01.2018
    Dziadowskie.
  • Ty Dziadu!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania