,,,

,,,

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (40)

  • Angela 17.07.2019
    Can, ostrzegałam, że tekst o lampach kradnę : )
  • Bogumił 17.07.2019
    Pochwała bałwochwalstwa.
  • Angela 17.07.2019
    i gra muzyka : ) Wodą święconą w monitor, bo jeszcze Ci się czarne łabędzie przyśnią : P
  • Bogumił 17.07.2019
    Angela koment (mój) był do bólu merytoryczny. Takie było pierwsze odczucie po przeczytaniu.
  • Angela 17.07.2019
    Bogumił cóż, Twój ciasny pogląd, ale wolno Ci. Radziłabym jednak ze zrozumieniem czytać,
    ale przymusu nie ma.
    Baj
  • Bogumił 17.07.2019
    Ty mi nic nie pisz o ciasnym światopoglądzie Angela bo nie mam czasu udowadniać że jest dokładnie odwrotnie.
  • Angela 17.07.2019
    Bogumił tia, już miałam okazję Twój "szeroki" światopogląd zaobserwować. Nie rozśmieszaj mnie.
    I tekst Ci się serio z niczym nie skojarzył?
  • Angela 17.07.2019
    Poczekamy, zapewne w komentarzach ludki o skojarzeniach napiszą. To i może (choć wątpię)
    i Ciebie olśni.
  • Bogumił 18.07.2019
    Angela ty nadal biedactwo wierzysz w globalne ocieplenie? Inga strajkuje przed sejmem a upałów ani hu, hu.
  • Bogumił 18.07.2019
    Angela komentarze wprost pękają w szwach od fachowych analiz. Gdzież tam mnie maluczkiemu się wtrącać.
  • Angela 18.07.2019
    Bogumile najdroższy, daruj sobie.
  • Bogumił 18.07.2019
    Angela już sobie idę. Buziaczki.
  • Tomek Bordo 17.07.2019
    PAPKIN
  • Angela 17.07.2019
    chciało by się napisać: Papkin to cię robił i niedorobił.
    Reksio
  • Canulas 17.07.2019
    "tak szumi krew" - to ja zabieram to i jesteśmy dogadani. Co do treści, wypowiem się jutro. Dziś nie mam siły.
  • Angela 17.07.2019
    Bież na zdrowie : )
  • Canulas 17.07.2019
    No i gitson. Polecam jeszcze jakieś dile.
  • Angela 17.07.2019
    Canulas : D No ja myślę.
  • riggs 17.07.2019
    Popatrz jak zapis wszystko zmienia. Mogłaś zrobić z tego "biały wierszyk" celujący w arcydzieło. A tak - tekst mega!!! Świetny, 5
  • Angela 17.07.2019
    Pierwotnie miało wyjść inaczej, ale tak się jakoś napisało.
    Ślicznie dziękuję za miłe słowa.
    Pozdrawiam
  • riggs 17.07.2019
    Angela znam to... często mam inny zamiar, a podczas pisania wychodzi coś zupełnie innego. Pozdrawiam
  • Karawan 18.07.2019
    Mało może znaczyć wiele - typowy dowód! Brawo! :)
  • Angela 18.07.2019
    Ślicznie dziękuję i pozdrawiam.
  • Pan Buczybór 18.07.2019
    Ładne, delikatne, może momentami trochę mdłe, ale to zależy od gustu. Tak czy siak doceniam pod względem warsztatu - ładne metafory.
  • Angela 18.07.2019
    Miło mi to czytać. Dziękuję I pozdrawiam.
  • Canulas 18.07.2019
    Noo, wróciłem, żeby może coś mundrego dokrzesać i w ogóle, lecz mundrości we mnie naparsteczek.
    Nie znam Twoich wszystkich prac, ale angażując do oceny głównie sferę odczuciową, uważam ten tekst za zdecydowanie najlepszy. Może to jeszcze nie ten level, żebym plakał, rozmyślał nad sensem życia, czy w aktach zazdrości na własną tłumokowatość, ciskał bazorowymi klapkami przez pokój, ale tarczę gustu ostrzelałaś mi gdzieś w obrębie bałwankowej ósemki.
    Niestety pechem dla Ciebie jest to, że wstrzeliłaś się z tym doskonałym tekstem w czasowy obręb innych, równie doskonałych, a że ja pokłady achów i ochów mam jednak wyczerpywalne, mogę Ci jedynie pozostawić ten kostropaty komentarz, poparty kontuzjogennym w moim przypadku ukłonem.
    Chapeau bas, miss Angela.
  • Angela 18.07.2019
    Can, ja to sobie ten komentarz wydrukuję i na pamiątkę zostawię, bom wielce rada z jego przeczytania.
    Bałwankowa ósemka to jak mi się zdaje szczyt moich możliwości, więc tym bardziej się cieszę.
    Dziękuję i pozdrawiam.
  • Canulas 18.07.2019
    Angela, nieee, nie sądzę. W dziewiątkę możesz na lekko przypierdzielić. Tera ciężko, bo inne gadziny w formie i nastukały Pulitzerów, co mnie trochę obrało z pykającego serduszka, ale dziewiątkę na pewno możesz ściągnąć. To już tak zahaczało, oscylowało. No ale niestety. Odczuciowy kamulcok jestem chwilowo, więc szarpło, na ile mogło.
    Myślę, że wielką robotę zrobiła przeplatanka zwrotów bezpośrednich. Już teraz nie pamiętam z czym mnie się to kojarzy. Czy z Noną Kinga czy czymś Ketchuma. Nieważne. Grunt, że to jest to. Być może wrócę, jak mneie już tam kiedy odbałwani. Pewnie tak będzie. Wrócę, bo jestem psychiczny, więc bedę wystawał bidny i "łobdarty" pod wirtualnym okienkiem tego tekstu. Tak może byc. A co? Kto wariatowi zabroni poszaleńczyć?
  • Angela 18.07.2019
    Canulas to ja krótko, bo długo nie potrafię: Kórwax, dla takich komentarzy serio warto pisać.
    Szczególnie od Ciebie, bo z Twoim zdaniem się liczę.
    Ryjak się cieszy.
  • Canulas 18.07.2019
    Angela - no i gites.
  • Angela 19.07.2019
    Teraz tak coś czuję, że tym tekstem przestszeliłam sobie kloanko, bo wyżej nie podskoczę : (
  • Canulas 19.07.2019
    Angela, hmm. Też inaczej. U mnie to przebiega specyficznie. Potrafię na podstawie jednego zdania się niezwykle na coś nahajpować i potem wręcz latami to hołubić. Wahadełko na wadze odbioru emocjonalnego u mnie jest niezwykle niestabilne. W 80% przypadków kwękam, że coś, gdzieś chujowe, ale jak już dostępę kopa czymś zbieżnym, pokrewnym gustowo, to wtedy zaczynam oblubieńczy stalking.
    Tak w skrócie, uproszczeniu i podane wprost z bezkofeinowego łba.
  • Canulas 19.07.2019
    *dostanę
  • Angela 19.07.2019
    Canulas bezkofeinowego, serio, to tak się da? To pierwsze co przyszło mi do głowy po przeczytaniu
    komentarza, bo ja kawusię niemal czcią otaczam. Co do pisania zaś, postaram się być zmotywowana
    i starać się.
    Pozdrawiam..
  • pkropka 21.07.2019
    Krótkie, ale treściwe. Przeczytałam z przyjemnością :)
    (Wybacz, że więcej z siebie nie wykrzesam)
  • Angela 21.07.2019
    Ślicznie dziękuję i pozdrawiam.
  • Misiu M 21.07.2019
    Daję ci 5 - bo ten króciutki tekst wywołał we mnie same pozytywne emocje.
    Od wzruszenia po refleksję.
    Zatrzymał mnie twój tekst.
    Dziękuję ci za niego z całego serca Angelo.
  • Angela 21.07.2019
    Takie komentarze wzruszają, nie ma nic piękniejszego dla autora.
    To ja dziękuję za pochylenie się nad tym krótkim utworem.
    Jeszcze raz dziękuję i kłaniam się nisko.
  • Pasja 21.07.2019
    Witam
    Rozpoczynasz bez nas dwóch, bez partnera i bez wiary w miłość swoje lamentacje. Mądre i dojrzałe.

    Czy nadal tęsknisz?
    Czy wciąż ją pamiętasz?
    Słyszysz?
    Zapomnisz?... ciekawe przełamanie pytaniami, które pozostaną bez odpowiedzi.

    Natura zła nie leży w świecie, czy w Bogu, ale w nas w ludziach. Pomimo wyrządzonych krzywd drugiemu człowiekowi, potrafimy w dalszym ciągu propagować takie wartości jak rodzina, jak miłość i jak wiara. Natomiast ci którzy wydają się nam być demonami i są jak wspólnota to kim my jesteśmy? Dobrem, a może złem? Wybór należy do nas.
    Angela jesteś niesamowita, ukryć w minimalizmie tyle mądrości i ukierunkować modlitwę na właściwy tor to wielka sztuka.

    Pozdrawiam
  • Angela 22.07.2019
    Witaj
    Po przeczytaniu Twojego komentarza, doszłam do wniosku, że ma on w sobie więcej głębi, niż sam
    utwór. Cały czas wydaje mi się, że tekst jest jaki jest, fartem, a nie pożal się Boże kunsztem autora.
    Dziękuję pięknie i pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania