Modlitwa o cud - satyra polityczna

 

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 23

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (265)

  • Tjeri 19.01.2020
    "czy kiedyś zastopować tych zbójów się uda.
    Ci co o świecie, ludziach myślą dzisiaj z troską,
    liczą teraz wyłącznie na opatrzność Boską"
    Czasem, Bogumile nawet gramatyka ma inne zdanie niż Ty.
  • bogumil1 19.01.2020
    A co jest z nią nie tak?
  • Tjeri 19.01.2020
    bogumil1 błędu żadnego nie ma. Za to jest dwuznacznie. Oczywiście myślę o czytelniku, który nie zna z góry "przesłania".
  • bogumil1 19.01.2020
    Dobrze Tjeri, wrzucę Ci tutaj dwie pierwsze zwrotki wiersza o konfederacji barskiej. Zechcesz je obiektywnie ocenić?
  • Tjeri 19.01.2020
    bogumil1 - zawsze staram się ocenić obiektywne. Ale jeśli to jakiś tekst z jadem to nie chcę ruszać.
  • bogumil1 19.01.2020
    Tekst dotyczący historii sprzed ponad dwustu lat z jadem, co ty Tjeri. Masz te zwrotki pod moim tekstem o lewicy.
  • bogumil1 19.01.2020
    Zresztą może dwie zwrotki to za mało, żeby coś powiedzieć, bo planuję ich co najmniej dziesięć.
  • Puchacz 19.01.2020
    Tjeri Jak zwykle mentalność autora.
    Jad, nienawiść i Bóg w tle.
    Ależ trzeba być hipokrytą. Piorun powinien walnąć gościa we wrotach kościoła.
    Konfederacja Barska to zbiór szlachetek - oszołomów, pieniaczy i jezuickiej katastrofy wychowawczej.
  • bogumil1 19.01.2020
    Puchacz prosiłem, żebyś się nie wtrącał, sztandary konfederackie były właśnie takie, miały napisy Jezus, Maryja. Nie kompromituj się niewiedzą po raz kolejny, i nie przeszkadzaj.
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 Napis na dropsach też można dać o Jezusie.
    Ty nadawałbyś się do tej konfederacji. Taki sam oszołom jak oni.
    I zdaje się, że rozmawiałem wcześniej z indri, a nie bogumiłem! :)
  • Tjeri 19.01.2020
    bogumil1 o wierszach rymowanych już na pewno wiesz na tyle, żeby stwierdzić, że rym dość niewyszukany, a i rytm (choć w tej kwestii często się mylę) się łamie.
  • bogumil1 19.01.2020
    Puchacz a ja z mirkiem13, 13 mirkiem, jagooodą24, puszczykiem i innymi:)))
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 No to poszukaj ich baranie :)
    Dzięki takim kablarzom jak ty ich nie ma.
    Jest jeden puchacz i w chuj klonów bogumiła:)
  • bogumil1 19.01.2020
    Puchacz jak ich trzymasz pod dywanem to nie moja sprawa.
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 A ty się nie możesz do nich dostać, bo ich nie ma.
    Ciągle na mnie kablowałeś, to admin kasował mirka i puszczyka.
    A ty jesteś. I to nawet nie schizofrenia bo ta się objawia tylko rozdwojeniem.
    A na ile ty się dzielisz? :)
  • bogumil1 19.01.2020
    Puchacz powiedzialem good bay. Kiedyś na privie napisałem Ci, że nigdy na Ciebie nigdzie nie donosiłem. Nigdy, choć wielokrotnie by się należało. Trudno, skoro nie wierzysz, to ja Ciebie nie przekonam.
    Do swidania.
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 Drobny faszysto.
    Powiedziałem, że będę zawsze, gdzie będziesz uprawiał historyczne i religijne oszołomstwo.
  • Targówek 19.01.2020
    Piątka, Bogumił
  • bogumil1 19.01.2020
    Dziękuję Tomku. Taki ogólny wiersz, o nieciekawej sytuacji na świecie. Lewactwo ze swoimi idiotycznymi ideami wysoko nosi dzisiaj łby i jest harde.
  • Lakion 19.01.2020
    Zawsze myślałem, że poezja i w ogóle sztuka, ma na celu uczyć ludzi szerszego spojrzenia na rzeczywistość. Tego, iż nasza własna nie jest tą jedyną. Najwyraźniej się mylę, albo inaczej ją pojmujemy.
  • bogumil1 19.01.2020
    Każdy autor przedstawia swoją cząstkę rzeczywistość, to co go porusza, boli, denerwuje, albo zachwyca. Ja to robię. Oczywiście, że są różne spojrzenia na rzeczywistość, ale mój wiersz nie jest multikulti. Jeśli to widzisz inaczej, napisz, pochwalę albo zganię:)))
  • Angela 19.01.2020
    Psychiatra na nfz nie pomoże, idź ty się leczyć prywatnie bo jak widzę coraz to z tobą gorzej. 1 oczywiście bo to coś, co wysmarkałeś nie ma nic wspólnego z wierszem.
  • bogumil1 19.01.2020
    O, pojawiła się specjalistka od poezji. Pragnę poinformować panią, że jest to satyra polityczna. Dziękuję za wizytę.
  • Angela 19.01.2020
    bogumil1 satyra polityczna, serio? A mnie się widzi, że to smarki : )
    Miłej Niedzieli (((((((((((((:
  • Puchacz 19.01.2020
    Angela Przylazł z mszy, a tam pewnie coś o lewakach było, no to smarknął :)
  • bogumil1 19.01.2020
    Angela masz na myśli chyba swoje twory, to się zgodzę, że mogą być smarki, ale to Ty powiedziałaś, nie ja. Ja bym ich tak surowo nie oceniał.
  • Angela 19.01.2020
    Puchacz podejrzewam, że możesz mieć rację, też mi to przez myśl przeszło : )
  • Puchacz 19.01.2020
    Angela Jestem pewien.
    Niezależnie który klon jego się wypowiada, głupota jest zawsze taka sama.
  • Angela 19.01.2020
    bogumil1 : D
  • Angela 19.01.2020
    Puchacz to już jego znak rozpoznawczy. Teraz za kogo by się nie przebrał, ile kont by nowych
    nie założył, raczej nikogo nie zwiedzie.
  • Puchacz 19.01.2020
    Angela To oczywiste. To specyficzna mieszanka oczadzenia i głupoty.
  • Angela 19.01.2020
    Puchacz ale we mnie to jego pierdzielenie nawet gniewu nie wywołuje, a jedynie politowanie.
    Mam też nadzieję, że to gatunek wymierający. Bezwolne narzędzie indoktrynacji pisowsko-kościelnej.
  • Puchacz 19.01.2020
    Angela Ale odpór dać trzeba!
    Wystarczy, że będziemy milczeć i oszołomstwo podnosi głowę i się szerzy.
  • Angela 19.01.2020
    Puchacz ale on to celowo robi, z premedytacją, tak jakby czerwoną płachtą machał i ma fan,
    kiedy kogoś wnerwi. Szkoda zdrowia na oszołoma i trza mieć nadzieję, że obecnie dorastające
    pokolenie będzie potrafiło myśleć samodzielnie. Chociaż Tomciu trochę temu przeczy, ale jak to
    mówią "wyjątek potwierdza regułę".
  • bogumil1 19.01.2020
    Skoro Cię to denerwuje to znaczy, że jakieś resztki sumienia się w Tobie jeszcze ostały Angela. A dorastające pokolenie będzie albo katolickie, albo nie będzie go wcale. Jest bardzo wielu młodych, religijnych ludzi, którzy swoim przykładem świadczą o tym, że życie normalne, a nie według kryteriów lewackich jest lepsze.
  • Puchacz 19.01.2020
    Angela Może i masz rację, ale ja takim typom mówię "no passaran".
    Póki dycham.
  • Angela 19.01.2020
    bogumil1 boguniu drogi twoja głupota dosłownie zalewa monitor. Badania wykazują na szczęście
    tendencje zniżkowe pośród młodych, ślepo wierzących w jad z kościelnych ambon.
    Tak sobie myślę, że gdyby nasz Zbawiciel cię poznał, to jednak zrezygnowałby z męczeńskiej
    śmierci, uznając, że nie ma dla kogo. Ty nie jesteś piewcą wiary, a nienawiści.
    Pamiętasz może podstawowe przykazanie, czy o tym się już w kościele nie mówi, a jedynie o lewakach?
  • Angela 19.01.2020
    Puchacz nie pisz "no passaran" bo mu znowu odwali i mi będzie dupę zawracał ( :
  • Targówek 19.01.2020
    Angela idź uprawiać BDSM
  • Puchacz 19.01.2020
    Angela I tak wszystkim zawraca, krucjator pieprzony,
  • Puchacz 19.01.2020
    Targówek Wszyscy już zapomnieli jak się BDSM interesowałeś, zboku.
  • bogumil1 19.01.2020
    Angela nigdy nie słyszałem w kościele (Kościele bo Kościół to wspólnota wiernych, czyli też ja) nie słyszałem o lewakach. Coś bredzisz Angela.
  • Angela 19.01.2020
    Targówek dobrze Tomciu, ale potem, ok?
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 Zapewne. Może kościoły ci się pomyliły?
  • Angela 19.01.2020
    bogumil1 oj, literówek się czepił, a do reszty odniesienia brak, jak zwykle : )
  • Puchacz 19.01.2020
    Angela Norma.
  • Angela 19.01.2020
    Puchacz ta, można się było spodziewać, ja jednak głupi człek, zachowałam resztki nadziei : )
  • Puchacz 19.01.2020
    Angela Dla tego przypadku nie ma nadziei.
  • Angela 19.01.2020
    Puchacz no chyba że młotek : )
    No dobra, bawcie się, ja się pośmiałam i znikam. Przed dalszą dyskusją zalecam szklankę czegoś 40%,
    albo wiadro melisy.
    Miłej Niedzieli.
  • Puchacz 19.01.2020
    Angela Hejka :)
  • Targówek 19.01.2020
    Puchacz wyczuwam chemię pomiędzy tobą a Angelą.
  • Targówek 19.01.2020
    A lewica ma zdegenerowane pojęcie miłości. Przed seksem Angela przebrałaby się w czarny lateks, a ciebie zakneblowałaby czerwoną kulką, założyłaby obrożę i biczowała po plecach
  • Puchacz 19.01.2020
    Targówek I to jaka!
    Jak między tobą, a kozą.
  • Puchacz 19.01.2020
    Targówek Cudo.
    Tylko nie marsz freda za bardzo na myśl, bo sobie krzywdę zrobisz..
    I jak będziesz sikał?
  • Puchacz 19.01.2020
    marszcz* :)))
  • Targówek 19.01.2020
    Puchacz umyj zęby bo pewnie ostro ci jedzie z gęby
  • Puchacz 19.01.2020
    Targówek Biedny Tomuś :)))
    I co ty o chemii wiesz, skoro masz tylko własną rączkę i kozę?
  • Jacom JacaM 19.01.2020
    Hm...liczni rodacy ruszyli pod sztandar pedofilii. :-) Chyba nie tak liczni. Coraz mniej zwłaszcza młodych ludzi ale generalnie Polaków chodzi do kościoła i to będzie postępować :-)
  • bogumil1 19.01.2020
    Widzę Jacom, że zostałeś jasnowidzem.
  • Lakion 19.01.2020
    bogumil1 raczej realistą. Kościół to zagrzewie hipokryzji. W imię pokoju szerzy brak tolerancji.
  • Puchacz 19.01.2020
    Lakion Pogadaj gościowi do gitary.
    Jest tępy jak zużyty tasak i nawiedzony jak guru sekty potworów spagetti.
  • bogumil1 19.01.2020
    Lakion nie pleć, Kościół nie jest organizacją walczącą o pokój, tylko o zbawienie ludzkich dusz. Od tego jest np. ONZ. Pokaż mi w Dekalogu przykazania szerzące nienawiść. To taki slogan, który sobie powtarzasz, a który nie ma pokrycia w rzeczywistości.
  • Lakion 19.01.2020
    Puchacz Najśmieszniejsze jest to, że taki gość stwierdzi, że to atak na Chrystusa. Pod tym względem podoba mi się Buddyzm, gdzie do wejścia do świątyni masz jasno napisane "Módl się do swojego Boga".

    Bogumił1 i właśnie o to chodzi. Nienawiść w imię miłości do bliźniego. To chore i tyle.
  • Puchacz 19.01.2020
    Lakion Zawsze tak jest u oszołomstwa.
    Ostatnim argumentem było - atakują nam kościół - matkę!
    Nikt nie robi tyle złego dla kościoła, co autor tego smarku.
  • Lakion 19.01.2020
    Puchacz też jestem tego zdania. Jakby nie było Kościół to przeszłość naszej kultury. To Michał Anioł, "Faust" Gethego itd. A to to wylewanie swojej nienawiści do innych na papier i tyle.
  • Puchacz 19.01.2020
    Lakion Ja tam uważam Lakion, że ludziom wiara jest potrzebna.
    Ale nie ta, szerzona przez współczesną firmę - moloch pod nazwą Kościół Rzymsko - Katolicki.
    Tej pracownikiem jest autor tej porażki intelektualnej.
  • Lakion 19.01.2020
    Puchacz wiara daje ludziom poczucie bezpieczeństwa. Ochrania. Kłopot polega na tym, że niektórzy traktują ją jak oręż do walki z każdym kto się nawinie i tyle.
  • Puchacz 19.01.2020
    Lakion I tak jest właśnie dziś dzięki takim "rycerzom wiary" jak ten.
  • Puchacz 19.01.2020
    Ty szerzysz, więc nie jesteś pełnoprawnym członkiem kościoła, który jak wiadomo jest łagodny jak baranek i kocha wszystkich ludzi.
    Lewaków więc też.
  • bogumil1 19.01.2020
    Bóg nienawidzi grzechu, a lewacy to wiadomo, gorsi od szatana. W takim przypadku zalecane jest otrzepanie pyłu z sandałów. Chyba, że się nawrócą. A jak w te swoje brednie sprośne dalej brną, no to to sami sobie wystawiają świadectwo.
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 Ty jesteś akurat największą zakałą kościoła.
    Tego prawdziwego, chrystusowego, a nie tej instytucji obecnej.
  • Lakion 19.01.2020
    bogumil1 czyli wszyscy co myślą inaczej niż ty to Diabły wcielone. Nie ma to jak zabawa w Boga :D "Nie każdy kto mówi do mnie Panie, Panie, wejdzie do Królestwa Niebieskiego" :P
  • bogumil1 19.01.2020
    Puchacz no więc otrzepuję pyl, i good bay.
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 Ee, tam, ty zawsze obiecujesz jak misio i dupa.
  • bogumil1 19.01.2020
    Lakion to nie myślenie chodzi, ale o grzeszenie. Jeśli zdradzasz żonę, męża jesteś grzesznikiem. Proste. Jeśli kradniesz jesteś grzesznikiem. Uprawiasz lub promujesz sodomię, gorszych ludzi wyuzdaniem publicznym to źle. Gdzie tu masz nienawiść? Zwykle rozróżnienie między dobrem a złem. Grzechy wykluczają a nie Kościół, czy Bóg kogoś wyklucza Lakion.
  • bogumil1 19.01.2020
    Zwyczajnie, grzesznik może żałować za grzechy i przyjąć komunię. Czyli każdy ma możliwość lepszego życia, w każdym momencie. Gdzie tu nienawiść Lakion widzisz?
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 To bij sie w wątłą klatę, bo nikt tyle Chrystusowi nie zaszkodził, co ty.
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 A jak jesteś oszołomem, nienawistnikiem, hipokrytą, oszustem (mulikonta), to nie grzech?
  • Lakion 19.01.2020
    bogumil1 tylko że to nie ty jesteś od rozgrzeszania ludzi i wytykania im błędów. "Głupcze widzisz źdźbło w oku bliźniego swego, a belki w swoim nie widzisz". Byłem Ewangelizatorem więc sorki, ale Pismo mam w małym paluszki, ty nawet go chyba w ręku nie miałeś :P "Jeżeli widzisz, że brat twój coś ma przeciwko tobie, idź i pogódź się z nim, aby nie był sędzią przed obliczem Pana Naszego" :P Ty zamiast godzić się z innymi dolewasz oliwy do ognia.
  • bogumil1 19.01.2020
    Lakion a gdzie ja dolewam oliwy do ognia. Skoro widzę, że lewica namiętnie promuje sodomię, która jest grzechem, to o tym piszę. Chcesz powiedzieć, że jesteś jakimś cenzorem, który zamierza mi zakazywać o czym ja mam pisać?

    Promocja sodomii, to promocja roznoszenia różnych chorób, bo ty wysoce niehigieniczny tryb życia Lakion. Czyli ja dla dobra publicznego działam.
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 Ale fajnie, gdzieś sodomię promują?
    Chyba ten kozojebca Bordo :)
    A pisz sobie, nikt ci przecież nie zakazuje.
    Ale nie płakusiaj, że inni mają inne zdanie i właśnie o tym tutaj piszą.
    Bo jeszcze mogą, zanim będzie więcej takich jak ty.
  • Lakion 19.01.2020
    bogumil1 Bóg dał ludziom wolną wolę czyli możliwość decydowania o tym jaką drogę chcą obrać. Ty najwyraźniej uważasz się za kogoś lepszego od samego Boga, bo ten wybór starasz się im odebrać.
  • Puchacz 19.01.2020
    Lakion I to mnie właśnie tam w nim wkurwia.
    Nic nie rozumie z nauk Chrystusa, a sili się na jego pretoriana.
  • bogumil1 19.01.2020
    Lakion nikomu nie odbieram, tylko skoro dyskutujesz, a podobno się znasz, to wskazuję tylko jakie są zasady wiary. Skoro ktoś łazi publicznie po ulicy lansując swój styl kopulacji, to jak najbardziej mam prawo powiedzieć że mi się to nie podoba, bo to jest niezgodne z przykazaniami Boskimi. Nic w tym złego, przestrzegam braci przed złem. Trudno żeby do kilkuset pojechał osobiście, skoro oni są anonimowi.
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 Boże, jak trzeba było fatalnie kopulować, abyś ty był :(
    Zapewne przerażenie już wzbudziłeś na obrazie USG.
  • Lakion 19.01.2020
    bogumil1 ale zasady wiary obejmują Ciebie, a nie innych. To, że ktoś się do zasad wiary nie stosuje to jego życie i jego odpowiedzialność i nie ty jesteś od tego aby go osądzać. "Nie osądzajcie, abyście sami nie byli sądzeni, bo jakim osądem osądźcie to i takim wam wymierzom". Znajomość Pisma katastrofalna, a co dopiero używanie go w życiu :P
  • Puchacz 19.01.2020
    Lakion Bo on to robi wybiórczo. Jak mu pasuje.
    "Judasz wziął i powiesił się" - "Idźcie i czyńcie podobnie".
    A teraz nasz as chrześcijaństwa to łączy i co mu wychodzi?
  • bogumil1 19.01.2020
    Lakion sodomia jest złem nie tylko z religijnego punktu widzenia, ale wielu innych. Państwa walczą z nikłym przyrostem naturalnym. Promocja sodomii, tylko szkodzi rozwojowi społeczeństw i przyśpiesza wymieralność. Poza tym sodomici roznoszą dużo częściej choroby weneryczne, własnie przez rozwiązłość. Czyli higiena. No może chcesz, żeby większość społeczeństwa zarażała się różnymi chorobami na czele z AIDS. U homosiów to częsta choroba. PO trzecie to bardzo obrzydliwy sposób zaspokajania popędu. Po czwarte wreszcie publiczna promocja sodomii to zwykłe przestępstwo.
  • Lakion 19.01.2020
    bogumil1 kurwa mać. Jestem z zawodu psychologiem z specjalizacją seksuologiczną, ale większych bzdur nigdzie nie czytałem. Skoro tak, to może podasz mi jakieś badania naukowe, to z chęcią się im przyjrzę. Jestem profesorem na uniwersytecie, więc sam wiesz, ciekawość zawodowa.
  • Puchacz 19.01.2020
    Lakion Oj, nie mo on szczęścia do ludzi :))
    Ja na historię wlezie, to na historyka trafi.
    Jak na seks to w specjalistę :)))
    Biedny boguś.
  • bogumil1 19.01.2020
    Lakion A i jeszcze jedno, badania na zlecenie episkopatu Niemiec wskazały, że wśród sodomitów jest największa grupa pedofilów. Na co wskazuje też doświadczenie empiryczne w Szwecji. Gdy dziennikarz udający 14 - latka wszedł na forum homoseksulane dostał od połowy uczestników propozycję spotkania pedofilskiego, otrzymał liczne fotografie genitaliów oraz propozycje.
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 No, toś tera zagiął profesora Lakiona :)))
  • bogumil1 19.01.2020
    Lakion profesor Lew Starowicz choćby o tym pisał, a jemu nie zarzucisz chyba pruderii.
  • bogumil1 19.01.2020
    Lakion mnie się pytasz o badania. Jak odkryto wirus Hiv, to głośno było, że to głównie homoseksualistów i osób rozwiązłych dotyczy. Nie żartuj sobie.
  • Lakion 19.01.2020
    bogumil1 większość ofiar pedofilii to dziewczynki, to rozumiem, że siostry zakonne to mają dziwne predyspozycje. Tylko, że kobieca pedofilia to ok 1-10% to co z tymi 90%. Większość sprawców to mężczyźni. Fakt, kościół jest pod tym względem wyjątkiem. Ale to wyjątek, a nie reguła, która jest związana z hermetycznym środowiskiem księży i braku możliwości zaspokojenia swoich potrzeb seksualnych.
  • Lakion 19.01.2020
    Celibat swoje robi :P
  • Puchacz 19.01.2020
    Lakion Daj spokój. Bywają przypadki intelektualnie zamknięte i niereformowalne.
  • Lakion 19.01.2020
    Puchacz chore i tyle.
  • bogumil1 19.01.2020
    Lakion czyli przyznajesz, że ludzie homoseksualni to potencjalni i faktyczni pedofile. Czyli promocja homoseksualizmu jest potencjalnym narażaniem dzieci na ataki zboczeńców. O co więc Ci chodzi tym razem.
  • Puchacz 19.01.2020
    Lakion Wiem, ale mnie takie przypadki doprowadzają do białej gorączki.
    To błąd.
  • Puchacz 19.01.2020
    Teraz tobą manipuluje Lakion.
    Obliczone to jest na przeciąganie gównoburzy.
  • Lakion 19.01.2020
    bogumil1 przeczytaj uważnie to co przeczytałem. Homoseksualizm i pedofilia to dwa różne zjawiska.

    Puchacz, ale ja o tym wiem, nie musisz mi mówić. Samo zestawienie orientacji z zaburzeniem to czysta manipulacja, mająca wywołać określony afekt i tyle.
  • Lakion 19.01.2020
    Gość nawet podstawowych pojęć seksuologicznych nie rozumie XD
  • Puchacz 19.01.2020
    Lakion No to się zaraz przekonasz, że się nie znasz i głupoty gadasz.
    Episkopat ma swoje badania. Jedynie słuszne i miarodajne.
  • Puchacz 19.01.2020
    A na chuj tu komu taki wykład?
    Z idiotami masz do czynienia?
    Kto tu sodomię propaguje?
    Chyba ci się portale pomyliły.
    Ciągle zapominasz się przelogowywać, to siedzisz jeszcze a jakimś dla miłośników zoofilii, a tu jest opowi.
  • bogumil1 19.01.2020
    Jeszcze raz w sześciu punktach dla profesora. A badań, to sobie szukaj pan, są dostępne w necie, są ksiązki:
    1 Sodomia - ponieważ wiąże się z rozwiązłością, sodomici mają w życiu po kilkuset partnerów seksualnych, łączy się z o wiele większym ryzykiem zachorowań na Hiv i inne odmiany chorób wenerycznych. Podobnie jak promowania palenia to narażanie społeczeństwa na wiele chorób, jest słusznie potępiane. Tak więc promowanie sodomii jest świadomym narażaniem społeczeństwa na choroby. De facto promocja pedofilii to świadoma zbrodnia na społeczeństwie.

    2. Wśród sodomitów około 30 - 50 procent to osoby, które w sprzyjających okolicznościach mogą dopuścić się pedofilii. Czyli promowanie sodomii jest narażaniem dzieci na ryzyko spotkania z pedofilem. Większość pedofilii miała wcześniej kontakty sodomskie.

    3. Promocja sodomii przyczynia się do kryzysów demograficznych, starzenia i wymierania społeczeństw.

    4. Promocja sodomii to celowe zakłócanie spokoju publiczneg.

    5. Sodomia jest obrzydliwym, niehigienicznym, sposobem zaspokajania popędu płciowego.

    Dla katolików.
    6. Sodomia jest grzechem według wszystkich światowych religii.
  • Jacom JacaM 19.01.2020
    :-) a jaki jest odsetek "sodomitów" wśród księży i o ile jest wyższy niż ogólnie w populacji :-) :-)
  • Puchacz 19.01.2020
    A nie mówiłem Lakion! :)))
    Czytaj i ucz się!
  • Puchacz 19.01.2020
    Cholera, tytułu tego dzieła nie podał.
    Z "Lancetu" to czy jak?
  • Lakion 19.01.2020
    "badań, to sobie szukaj pan, są dostępne w necie, są ksiązki:"

    I wszystko jasne ;)
  • Puchacz 19.01.2020
    Lakion Jasne :)))
  • bogumil1 19.01.2020
    Lakion no w końcu jesteś profesorem, a ja tylko zwykłym zjadaczem czarnego chleba, szarym ludkiem.
  • Lakion 19.01.2020
    bogumil1 nie rób z siebie ofiary, bo ty to robisz celowo. Ludzie to nie idioci, no chyba, że jesteś wyjątkiem ??
  • bogumil1 19.01.2020
    Lakion ja nie jestem profesorem tylko Ty, więc powinieneś słyszeć o różnych badaniach na ten temat i rozmaitych tekstach naukowych, jak ostatnio ten wygłoszony na Uniwersytecie Medycznym w Katowicach.
  • Lakion 19.01.2020
    bogumil1 nie znam badań, które łączą oriętacje z formą zaspokojenia seksualnego. Więc sorki.
  • Lakion 19.01.2020
    Zresztą to co twierdzi na ten temat PTS masz tutaj:
    http://pts-seksuologia.pl/sites/strona/85/stanowisko-pts-w-sprawie-rozroznienia-dwoch-poiec-homoseksualizm-i-
  • bogumil1 19.01.2020
    Lakion oczywiście, że pojęcia co innego znaczą, tyle że badania na zlecenie niemieckiego episkopatu wykazały, że wśród homoseksualistów jest największa grupa pedofilii. I prowokacja szwedzkiego dziennikarza na forum homoseksualnym pokazuje tę samą zależność. A więc badania i empiria są w tym zagadnieniu zgodne, że wielu homoseksualiści to potencjalni pedofile.

    Gdyby taki czternastolatek pojawił się na opowi i napisał, że chce seksu, to podejrzewam że by nikogo nie znalazł, a na forum homoseksualnym dostał kilkadziesiąt różnych obrzydliwych ofert. To mówi wszystko na temat homoseksualizmu. I nie trzeba być profesorem, żeby takie rzeczy wiedzieć.
  • Lakion 19.01.2020
    bogumil1 żyj w swojej ignorancji. Tylko proszę cię nie dziel się z nią z innymi, bo zaczynam czasami wątpić, iż homo sapiens to istoty rozumne.
  • bogumil1 19.01.2020
    Lakion to może mi udowodnij, co z tych sześciu punktów które napisałem nie jest prawdą, a nie takie odpowiedzi, żyj w ignorancji, i podobne puste frazesy nic nie wnoszące o Twoich stanach emocjonalnych. Albo dyskutujesz, albo kończymy, bo nie potrafisz udowodnić co źle napisałem.

    Weśmy pierwsze na tapetę, czyżbyś kwestionował, że częstość chorób homoseskualistów jest większa niż u heteroseksualnych?
  • bogumil1 19.01.2020
    A może hiv wśród nich jest rzadkością?
  • bogumil1 19.01.2020
    Albo chorobą endemiczną?
  • bogumil1 19.01.2020
    "Seks homoseksualny jest dominującym sposobem zarażania AIDS w Ameryce Północnej i Unii Europejskiej. Odrodzenie epidemii w populacji mężczyzn uprawiających seks z mężczyznami jest jasno udokumentowane w wielu krajach wysoko rozwiniętych. Jest to związane ze wzrostem ryzykownych zachowań seksualnych. W szeregu krajów wysoko rozwiniętych zanotowano także nagły wzrost liczby infekcji chorobami wenerycznymi innymi niż AIDS wśród mężczyzn uprawiających seks z mężczyznami (2)."
  • bogumil1 19.01.2020
    "54% zachorowań na AIDS wśród mężczyzn w wieku 13-29 lat było wynikiem homoseksualnych stosunków płciowych. Dla porównania 34% infekcji dotyczyło heteroseksualistów z tej samej grupy demograficznej." (pozostałe sposoby zakażenia obejmowały głównie wstrzykiwanie narkotyków oraz zakażenie przy okazji zabiegów medycznych). "Homoseksualiści w wieku 13-29 lat to jedyna grupa demograficzna, w której w znaczący sposób rośnie liczba zachorowań na AIDS. Przy czym 77% zainfekowanych HIV homoseksualistów nie jest tego świadoma (3)."
  • bogumil1 19.01.2020
    Kontakty oralno-analne wiążą się z możliwością nabycia różnych chorób zakażnych, nie tylko HIV. Wielokrotnie opisywano przypadki przeniesienia tą drogą zakażenia wirusem zapalenia watroby typu A (HAV), w roku 2005. zakażenia tym wirusem opisano w Kopenhadze, wśród mężczyzn utrzymujących kontakty seksualne z mężczyznami. W latach 2001 - 2006 w Paryżu rozpoznano przypadki ostrych zakażeń wirusem zapalenia wątroby typu C (HCV) wsród homoseksualnych mężczyzn, które najprawdopodobniej były następstwem krwawień podczas kontaktów analnych odbywanych bez zabezpieczenia. Także fisting (4) przyczynia sie do przenoszenia HCV w kontaktach analnych. Zakażenie to rzadko dotyczy partnerów seksualnych osób zakażonych tylko HCV, mimo obecności wirusa w nasieniu, ale HCV występuje częściej w nasieniu mężczyzn zakażonych równocześnie HIV, niż zakażonych tylko HCV (18,4%) (5)"

    Istnieje wiele badań naukowych poświęconych temu zagadnieniu (6), wykazujących zdecydowanie wyższą skłonność homoseksualistów i biseksualistów do podejmowania ryzykownych zachowań seksualnych. Piszemy o tym w dziale psychologia w artykułach Ryzykowne zachowania seksualne u homoseksualistów cz.I oraz Ryzykowne zachowania seksualne u homoseksualistów cz. II.

    (1) Raport WHO na temat AIDS z roku 2009, s.8. (link bezpośrednio do pdf)

    (2) Tamże s.68

    (3) Raport nt. HIV Center for Disease Control

    (4) fisting ? technika seksualna polegająca na penetracji odbytu za pomocą całej dłoni.

    (5) Z raportu Krajowego Centrum ds AIDS. Zakażenie HIV w następstwie kontaktów seksualnych. s.3-4, (link bezpośrednio do pdf)

    (6) Stall R. et al. (2003) Association of Co-Occurring Psychosocial Health Problems and Increased Vulnerability to HIV/AIDS among Urban Men who Sex with Men, American Journal Of Public Health, 93/6: p. 939-942;
    Hogg R.S. et al. (1997) Modeling the impact of HIV disease on mortality in gay and bisexual men, International Journal of Epidemiology, 26/3: 657-661; (artykuł do pobrania za darmo)
    Diggs J., (2002) Health Risks of Gay Sex, Corporate Research Council, (480) 444-0030; (link bezpośrednio do pdf)
    Xiridou M. et al.(2003) The contribution of steady and casual partnerships to the incidence of HIV infection among homosexual men in Amsterdam, AIDS 17/7: 1029-1038
    Rotello G. (1997) Sexual Ecology: AIDS and the Destiny of Gay Men, NY: Dutton.

    No więc o co Ci chodzi Lakion. Jakąś nieprawdę napisałem?
  • Lakion 19.01.2020
    bogumil1 fajnie manipulujesz danymi i sprawdź najpierw źródło. Strona z której to ściągniłeś stwierdza, że homoseksualim jest wyleczalny! Od kiedy leczy się orientację ??? Pseudonaukę możesz uprawiać z kimś innym, a ja nie muszę nic ci udowadniać.
  • bogumil1 19.01.2020
    Lakion jest wielu homoseksualistów, którzy takie zachowania mają nabyte nie wrodzone. Taki homoseksualizm jest wyleczalny, ba sam nie raz ustępuje bez żadnego leczenia. Miałem trzech kolegów w szkole, którzy to praktykowali, a teraz to by się tylko po łepetynach postukali i wspominają to z odrazą. Są też przypadki wrodzone i pewnie że takich się nie leczy.
  • bogumil1 19.01.2020
    Lakion ale co do zasady, to co wkleiłem jest prawdą. Nie ma co dyskutować, promowanie tego zboczenia, to promocja choróbsk i braku higieny. W Polsce to nie przejdzie, bo to nawet puchacz wie, że to zwykła ściema.
  • Lakion 19.01.2020
    Już nie pisząc, że nie tylko orientacji nie da się wyleczyć, ale także zachowań seksualnych. Pedofilia jest nieuleczona. I to że ktoś uprawia seks z facetem nie oznacza od razu, że jest gejem. Ok 80% mężczyzn ma epizody homoseksualne, od masturbacji z kolegą do seksu włącznie. Witam homofilny to naturalny etap w kształtowaniu się zachowań seksualnych.
  • Lakion 19.01.2020
    To się kolego coraz bardziej zmienia. W śród młodych coraz większą niechęć do kościoła powoduje, iż ludzie nie myślą jak KK im każe. Każdy ksiądz ci powie, że laicyzacja postępuje. Między innymi dzięki takim ludziom jak ty.
  • Lakion 19.01.2020
    Już nie pisząc o tym, że chcesz leczyć osobowość ludzi? Pytam się jak. Żaden psycholog tego nie potrafi, a ty twierdzisz, że się da. Masakra.
  • iNick 23.01.2020
    bogumil1 "Miałem trzech kolegów w szkole, którzy to praktykowali, a teraz to by się tylko po łepetynach postukali i wspominają to z odrazą. Są też przypadki wrodzone i pewnie że takich się nie leczy."

    O, to chyba seminarium było.
  • bogumil1 23.01.2020
    iNick wyobraź sobie, że nie seminarium, a choćby nawet to co, też ludzie się tam uczą, jak wszędzie.
  • iNick 23.01.2020
    bogumil1, Ino tam odsetek homoseksualistów większy.
  • bogumil1 23.01.2020
    iNick robiłeś jakieś badania? Chętnie się zapoznam. Jeśli piszesz "większy", "mniejszy" to musiałeś przebadać chociaż kilka grup, żeby zebrać materiał porównawczy. Ciekawe jaką metodologię zastosowałeś, jaką skalę pomiarową?
  • bogumil1 19.01.2020
    I good bay.
  • Puchacz 19.01.2020
    Kolejna obietnica.
    Trochu biedak poległ.
    Jakby indri przyszedł w sukurs to by było inaczej.
    Ten to się zna :)))
  • betti 19.01.2020
    Ale się Puchacz produkuje, jak przy Misiu... niektórzy to muszą mieć wrogów, bez tego czym by zabłysnął. xd
  • Puchacz 19.01.2020
    Uwaga, przybyła odsiecz pod sztandarem!
    Wracaj bogumile!
  • betti 19.01.2020
    Nie będę ci przeszkadzać. Popisuj się, przecież tym ostatnio żyjesz... xd
  • Puchacz 19.01.2020
    To narka
  • bogumil1 19.01.2020
    Betti, i pomyśleć, że o osiem krótkich wersów i parę prostych rymów może ruszyć z posad bryłę świata. Jednak jaka siła tkwi w poezji. A jaka moc w celnej satyrze.
  • Puchacz 19.01.2020
    Jest moc. Jaka piękna mobilizacja normalnych przeciwko głupocie i ciemnogrodowi.
    Az wiara mi wróciła w społeczeństwo :)
    Jednak jesteś? :)
  • betti 19.01.2020
    Bogumił, no musisz niestety dopracować, przeczytaj na spokojnie... i nie daj się prowokować, bo niektórzy tylko tym ostatnio żyją...
  • bogumil1 19.01.2020
    Z puchaczem już dawno się pożegnałem, a on dostał z tego powodu prawdziwej biegunki komentarzowej:))) Musi tęsknić za Misiem.
  • betti 19.01.2020
    Przyzwyczaił się, był na językach, coś się działo. I wciągnęło... xd
  • Puchacz 19.01.2020
    betti Za tobą tęsknię betka.
    I się doczekałem. Jesteś niezawodna jak Toyota.
  • betti 19.01.2020
    Puchacz nie zesraj się... xd
  • bogumil1 19.01.2020
    Betti powinien wystosować pismo z prośbą o powrót, jest jak porzucony dzieciak we mgle;)
  • Puchacz 19.01.2020
    betti To się podetrę :)
    Nareszcie jesteś. Choć w łapki wujka Mirka :)
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 Jednak jesteś? :)
    Betka to ma talent reanimacji trupów intelektualnych.
  • betti 19.01.2020
    bogumil1 mnie to śmieszy... szaleństwo w czystej postaci.
  • Puchacz 19.01.2020
    betti Masz rację. Świetna zabawa.
  • bogumil1 19.01.2020
    betti ze strony puchacza to uzależnienie. To jest ta choroba o której pisał misiek. Ja zastosowałem metodę totalnej ignorancji. Nie odpowiadam na jego obrzydliwe wpisy.
  • Lakion 19.01.2020
    betti, a przypomnieć ci jak robiłaś dosłownie to samo ??
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 Jesteś?:)))
    Bałem się, że znowu trza będzie reanimować
  • Puchacz 19.01.2020
    Lakion Chyba żartujesz!
    Betka???
    To najspokojniejsza na świecie niewiasta.
  • betti 19.01.2020
    Lakion jeżeli nawet, to się dzisiaj tego wstydzę, tego że dawałam się sprowokować. Teraz jak na to patrzę, to żal d..ę ściska.
  • Puchacz 19.01.2020
    Ciekawe, kto, kogo sprowokował...
    Głupota ma istotnie tę umiejętność, że normalnych sprowokuje do reakcji.
  • betti 19.01.2020
    Społeczeństwo... Puchacz i Angela i Lakion z doskoku... ot, wiara.xd
  • Puchacz 19.01.2020
    A gdzie wasze społeczeństwo?
    Jakoś tu nie widzę. I parę innych nicków zapomniałaś wymienić:)
    No ale dawaj. Przecież przybyłaś, aby trochę więcej tu postów się nabiło.
  • Zewediach 19.01.2020
    "Lewactwo" jako pojęcie zastępcze dla wyimaginowanych obaw, lęków i spraw obcych dla podmiotu lirycznego.
  • Targówek 19.01.2020
    Może byś rozwinął o co ci chodzi?
  • Zewediach 19.01.2020
    Autor mógłby rozwinąć.
  • Puchacz 19.01.2020
    Zewediach Żeby się rozwinąć, trzeba być rozwiniętym :)
  • bogumil1 19.01.2020
    Zewediach lewactwo europejskie, to pewien sposób myślenia id działania charakteryzujący się nienawiścią do wiary w Boga, za to o dziwo promujący na przykład islam, czy buddyzm, nienawiścią do tradycji, ojczyzny, wszystkiego co potocznie uchodzi za normalne i od wieków sprawdzone, jak rodzina. Nie jest to spójna ideologia, praktycznie lewacy plotą akurat to, co jest dla nich użyteczne w danej chwili. Nie przywiązują się do żadnych aksjomatów, nawet swoich głoszonych wcześniej. To doskonale widać na przykładzie zderzenia feminizm - imigranci. Chociaż wiadomo z praktyki, że imigranci to zagrożenie dla kobiet, narażonych na upokorzenia, gwałty, zaczepki, napady, ale ponieaż teraz na topie lewaków najważniejsi są imigranci, to prawa i bezpieczeństwo kobiet idą w kąt.
  • Targówek 19.01.2020
    bogumil1 co ciekawe feminazistkom muzułmanie pasują
  • bogumil1 19.01.2020
    Targówek ale tylko feminazistkom, zwykle kobiety mogą być przez imigrantów chwytane i gwałcone jak krowy. Policja np. w Szwecji, czy w Niemczech chowa głowę w piasek i udaje, że nie ma sprawy.
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 Jezus Maria... natychmiast do psychiatrycznej konsultacji i ośrodek zamknięty!
  • Targówek 19.01.2020
    Puchacz no to leć do tego psychiatry
  • Puchacz 19.01.2020
    Targówek Dobrze. Spróbuję ci umówić wizytę, ale nie wiem, czy jest specjalistą od zoofilii.
  • Targówek 19.01.2020
    Puchacz dlaczego mi? Przecież to ty potrzebujesz jego pomocy
  • Puchacz 19.01.2020
    Targówek Nie mi tylko mnie, kozojebco.
    Jesteś kanibal, skoro konsumujesz w kebabach swoje partnerki seksualne.
    Zapytam , czy sie podejmie twojego przypadku.
  • Pan Buczybór 19.01.2020
    ja tam nie wiem, co jest śmiesznego w takiej nienawiści. Żadna z tego satyra, żadny wiersz.
  • bogumil1 19.01.2020
    żaden
  • Miron 19.01.2020
    bogumil1 znów wzbudzasz emocje.Działasz bogumił1 w myśl przysłowia ,"uderz w stół q nożyce się odezwą".Pozdrawiam
  • bogumil1 19.01.2020
    Cześć Miron. Fajnie że zajrzałeś;))) Zaraz puchacz zacznie drzeć japę.
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 A ponoć olewasz puchacza?
    Witamy klona :)
  • Miron 19.01.2020
    bogumil1 ten wściekły typ się odezwał. Ty nim sterujesz ?
  • bogumil1 19.01.2020
    Miron poniekąd, moje satyry działają na niego, jak płachta na byka. Facet nie może znieść oczywistych prawd, które oprócz wiersza, którego zwyczajnie nie zrozumiał, wyszczególniłem mu w sześciu punktach powyżej.
  • bogumil1 19.01.2020
    1 Sodomia - ponieważ wiąże się z rozwiązłością, sodomici mają w życiu po kilkuset partnerów seksualnych, łączy się z o wiele większym ryzykiem zachorowań na Hiv i inne odmiany chorób wenerycznych. Podobnie jak promowania palenia to narażanie społeczeństwa na wiele chorób, jest słusznie potępiane. Tak więc promowanie sodomii jest świadomym narażaniem społeczeństwa na choroby. De facto promocja pedofilii to świadoma zbrodnia na społeczeństwie.

    2. Wśród sodomitów około 30 - 50 procent to osoby, które w sprzyjających okolicznościach mogą dopuścić się pedofilii. Czyli promowanie sodomii jest narażaniem dzieci na ryzyko spotkania z pedofilem. Większość pedofilii miała wcześniej kontakty sodomskie.

    3. Promocja sodomii przyczynia się do kryzysów demograficznych, starzenia i wymierania społeczeństw.

    4. Promocja sodomii to celowe zakłócanie spokoju publiczneg.

    5. Sodomia jest obrzydliwym, niehigienicznym, sposobem zaspokajania popędu płciowego.

    Dla katolików.
    6. Sodomia jest grzechem według wszystkich światowych religii.

    Oni się wściekają, bo nie potrafią temu zaprzeczyć, a o wszystkich tych sprawach wiadomo przecież bez jakichś większych badań.
  • Jacom JacaM 19.01.2020
    https://www.tygodnikpowszechny.pl/matrix-w-kosciele-158676
  • Jacom JacaM 19.01.2020
    " (....)Nikt nie wie dokładnie, bo z różnych powodów nie ma takich kościelnych statystyk, ilu wśród księży jest homoseksualistów. Wbrew promowanym w Polsce tendencyjnym „oszacowaniom” wskazującym na mniej niż 1 proc., powiedzenie, że są ich tysiące, nie mija się z prawdą. Na podstawie badań przyjmuje się, że homoseksualnych księży nie jest mniej niż 5-10 proc. oraz średnio nie więcej niż ­30-50 proc. – chociaż górna granica może być wyższa. Na przykład badacze amerykańscy uważają, że w ich kraju księża katoliccy – w stosunku do innych grup społecznych – są grupą nadreprezentatywną, jeśli chodzi o obecność homoseksualistów, gdyż stanowią blisko połowę całej populacji duchownych, a w niektórych zakonach znaczną ich większość"

    Tygodnik Powszechny
  • Freya 19.01.2020
    https://www.google.com/amp/s/wiadomosci.wp.pl/homoseksualizm-w-kosciele-katolickim-to-nie-margines-6370182601136257a%3famp=1
  • bogumil1 19.01.2020
    Jacom JacaM to jak nie ma statystyk, to skąd te dane? Chciejstwo lewackich ciot z obłudnika powszechnego.
  • Jacom JacaM 19.01.2020
    bogumil1 artykuł napisany przez księdza, ale co tam
  • Puchacz 19.01.2020
    Jacom JacaM A ja Ci mówię Jacom, że to był lewacki ksiądz! :)))
  • Miron 19.01.2020
    Zgadzam się ,ze promocja niewłaściwych zachowań źle wpływa na społeczeństwu.Te działania są celowe ,inspirowane z zewnątrz oraz wewnątrz przez ugrupowanie ,które odsunięto od koryta tz.KO (koryto out)'
  • Puchacz 19.01.2020
    Miron O, zaczyna się kloniasta polityka. Super. :)
    Proponuję jeszcze obwinić tych odsuniętych o zmiany klimatyczne (chyba że to też lewacki wymysł) i ptasią grypę (nie wiem też czy jest. To może być propaganda przeciw Polsce ze strony Angeli).
  • Jacom JacaM 19.01.2020
    Miron ...hm, twoi idole mieli zlikwidować koryto a zamienili w nie całą Polskę ;-) a tak na marginesie, twój nick wywodzi się od Mirona Białoszewskiego ??? tak tylko pytam :-)
  • bogumil1 19.01.2020
    Obłudnik Powszechny od dawna nie jest katolickim pismem, finansowany jest bodajże za pieniądze czosnkow z tefałenu albo gejzety wybiórczej. To tak jakbyś mi cytował jakąś sowiecką albo hitlerowską szmatę. Zresztą ten facio sam pisze, że nie ma żadnych danych, więc skąd wie, skoro ja nawet nie wiem, czy mam we własnym otoczeniu homoseksualistę, bo nigdy nikogo z rodziny, ani znajmych o to nie pytałem.
  • bogumil1 19.01.2020
    Jacom JacaM na drugi raz bzdur nie cytuj, ani żadnych czosnkowych czasopism, skoro oni programowo walczą z katolicyzmem. Szkoda tylko, że jako Polak poświęcasz tyle energii, żeby dokopać Kościolowi nieprawdziwymi informacjami.
  • Miron 19.01.2020
    Jacom JacaM taką ktoś mi ksywę dał.Prawda jest taka że te idole złamali układ okrągłego stołu tz.zmowę.
  • bogumil1 19.01.2020
    Miron ze słowami Jacoma się zgodzę, bo teraz do koryta dopuszczono rodziny z dziećmi, i wielodzietne. Trafił w dziesiątkę, że w koryto zmieniono całą Polskę, a nie tylko dla oszustów z PO było. Teraz wszyscy korzystają, członkowie po także, więc niech nie narzekają.
  • Miron 19.01.2020
    bogumil1 to miało sens.
  • bogumil1 19.01.2020
    Miron wreszcie coś dotarło do tego łebka.
  • Miron 19.01.2020
    bogumil1 ale tamten układ był dla wąskiej grupy a reszta za granicę pracować.
  • Miron 19.01.2020
    bogumil1 chyba to wszystkim wiadome ?
  • bogumil1 19.01.2020
    Miron ci, którzy bronią tego starego układu robią wrażenie, jakby tego nie wiedzieli. Skoro sami żarli i pili, to żal było podzielić się z innymi. Czuli się wybrańcami. Jeszcze propaganda tefałenowska wmówiła im, że są lepsi, bogatsi, lepiej wykształceni, to co się będą z kmiotkami dzielić. Tak u nas właśnie działa gejzeta wybiórcza mimimimichniiika i tefałszen z przyległościami.
  • Puchacz 19.01.2020
    Jedyne co jest prawdą to fakt, że twoja głupota i ciemniactwo rzeczywiście tak na mnie działa.
    Jak płachta.
  • Jacom JacaM 19.01.2020
    http://www.miesiecznik.znak.com.pl/siedze-na-kupie-gruzow/?fbclid=IwAR3xFJrNfRJ6Opq2wPHmTIUpoW0ypPYXqucIFhmPwM4-AHiVnLM9B-f9pyg
  • Puchacz 19.01.2020
    W pewnym momencie głupota i ciemnota staje się już nudna.
    Niech się produkuje. Ludzie się już wypowiedzieli o jego kondycji intelektualnej.
  • bogumil1 19.01.2020
    jacom jacam Miron ...hm, twoi idole mieli zlikwidować koryto a zamienili w nie całą Polskę ;-)

    Jacom, za te słowa można Cię ozłocić, dziś wszyscy są przy korycie, a nie tylko wybrani peowcy. I stąd taka złość.
  • Puchacz 19.01.2020
    Pogadały sobie klony :)))
  • Miron 19.01.2020
    A Ty Puchacz "daj se siana "i się wycisz.
  • Puchacz 19.01.2020
    Jako będę chciał i ochotę miał kochany klonie :)))
    No, boguś, spuść klona - Mirona ze smyczy :)))
  • Miron 19.01.2020
    Tylko nie "kochany", bo to mi czymś zalatyje.
  • Puchacz 19.01.2020
    A co to jest "zalatyje" najdroższy?
    I gdzie posiłki? Indri, zenobiusz, czy zaciekawiony!? (na pewno o kimś zapomniałem).
  • Miron 19.01.2020
    Wypad Puchacz!
  • bogumil1 19.01.2020
    Miron oszczędź go bo wkrótce trafi do czubków;)))
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 Biedne klony :(
    Pogubiły się :)))))))))))))
  • Miron 19.01.2020
    bogumil1 znasz to przysłowie ."Zadaj się z głupim to cię rozumu nauczy"..Czasami niektórych lepiej omijać.
  • Puchacz 19.01.2020
    Miron Twarde sztuki.
    W ryj plują, a im deszcz pada.
    Wobec powyższego może jednak dać sobie spokój z bunkrowaniem?
  • bogumil1 19.01.2020
    Miron masz rację, to jest regularny wariat.
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 Ale uroczy. :)
    A ty jesteś wariat, z którego wszyscy się śmieją.
    Taki nawiedzony patafian, śmieszny patriota i lewy katolik.
    Ja przynajmniej jestem autentyczny.
  • Akwadar 19.01.2020
    Puchacz bo to wesoły człeczyna, gdzie się pokaże, tam wszyscy się śmieją ha, ha
  • Puchacz 19.01.2020
    Akwadar Tragedią jego jest, że tego nie widzi.
  • Akwadar 19.01.2020
    Puchacz grunt że inni mają szczery ubaw ha, ha, ha
  • Puchacz 19.01.2020
    Akwadar No przepraszam Cię!
    Ja jestem poważny.
    Mam misję.
    Kiedyś krucjaty organizowano przeciwko niewiernym, a dziś takie są potrzebne przeciwko głupocie.
    Ja jestem współczesny Templariusz, a nie jakiś bogusiowy jezuita.
    Zakon skasowali, ale ten się załapał na jakieś lewe kursy.
  • Puchacz 19.01.2020
    No i jak pięknie się ujawniłeś :))))))))))))))))))))
    Z jakim jeszcze klonem sobie z dzióbków pospijacie?:)
  • Puchacz 19.01.2020
    Zapomniałeś się przelogować w nerwach :))))))))))))))))))))
  • Akwadar 19.01.2020
    Puchacz jeszcze ciekawy1 i kastor i indri, antonina
  • Puchacz 19.01.2020
    Akwadar Licho już z moja pamięcią, ale gość jest wystarczająco płodny.
    Ciekawe, czy takie działanie nie jest grzechem?
  • Dariusz 19.01.2020
    Będzie się smażył w piekle! :)
  • Puchacz 19.01.2020
    Dariusz Nie wygłupiaj się! To moje miejsce.
    Tacy wspaniali katolicy idą żywcem do nieba!
  • Targówek 19.01.2020
    Dariusz bez powodu zbanowałeś mnie na pitoleniu na t3
  • Puchacz 19.01.2020
    Targówek Czyżby wyszły na jaw twoje skłonności zoofilskie?
  • Akwadar 19.01.2020
    Puchacz nie chcę do nieba z takimi smutasami! chcę do piekła, tam jest fajnie! :)
  • Puchacz 19.01.2020
    Akwadar No to idziesz ze mną!
    Jak mamy trafić do tego fałszywego nieba, gdzie są tacy katolicy jak boguś z klonami, to czas a imprę w piekle.
  • Akwadar 19.01.2020
    Puchacz dokladnie tak! wino, kobiety i śpiew!
  • Puchacz 19.01.2020
    Akwadar W tych lewych niebiesiech zdechną z głodu.
    Kto by gotował dla tej garstki?
  • Akwadar 19.01.2020
    Puchacz będą żyli poezją
  • Puchacz 19.01.2020
    Akwadar Tym gorzej dla poezji.
  • Ozar 19.01.2020
    bogumił Trudno mi ocenić twój tekst, a patrząc na kolejną wojenkę na opowi jeszcze trudniej. Prawda jest taka, że pojęcie Lewactwa jest bardzo szerokie. Jednak jeśli podciągniemy pod to komunizm to prawda jest taka, że zliczając ofiary bolszewickie, chińskie, koreańskie, kubańskie itd, to okaże się, że przywódcy tych krajów razem mają na sumieniu tak lekko licząc 10 razy tyle ofiar, niż wszystkie inne dyktatury razem wzięte. Tego się podważyć nie da. Z drugiej strony jest lewica socjaldemokratyczna i taka ma trochę zalet, bo jako jedyna walczy o prawa ludzi pracy i ich coraz mniejsze przywileje. Tak to już jest, że jak nas uczy historia 8 godzinny dzień pracy, urlopy, L4 , jako takie pensję, urlopy macierzyńskie itd. zawdzięczamy takiej własnie mniej skrajnej lewicy. Temat rzeka więc na tym poprzestanę.
  • Puchacz 19.01.2020
    Kiedy on tego nie odróżnia!
    Wszystko co jest wbrew jego chorym poglądom jest lewackie.
  • bogumil1 19.01.2020
    Tak Ozarze, tylko takiej lewicy to już nie ma co walczy o prawa pracownicze, chyba że pis. Dzisiejsza lewica zagoniłaby ludzi do pracy w niedzielę 24 / dobę. Oni walczą tylko o obalenie starego ładu, cokolwiek pod tym pojęciem wszystkiego. Chwytają się najróżniejszych metod, raz stają się obrońcami kobiet, innym razem imigrantów, czyli zupełnie innych ludzi, niż obywatel państwa w którym funkcjonują, i którzy ich wybrali, innym razem są najzajadlejszymi ekologami. Ale wszystko tylko w gębie, nie w działaniu. No i wszelkie opcje seksualne, których odkryli kilkaset, zmuszają nas byśmy to wszystko wielbili, tolerowali i nie wiem co jeszcze.
  • Ozar 19.01.2020
    bogumil1 No tu masz częściowo rację, bo przynajmniej nasza Lewica jakoś odwróciła się od robotnika, zwykłego pracownika itd. i przestała o niego walczyć, co zresztą ludzie słusznie zauważyli i dlatego Lewicy nie było w sejmie. Teraz jest, ale nadal jakoś nie widzę w nich chęci podejścia do ludzi takiego typowo lewicowego. To smutne ale tak jest.
  • bogumil1 19.01.2020
    Ozar te dwanaście procent to głosuje jeszcze starych komuchów którym obiecali przywrócenie przywilejów i kasy, a reszta nabuzowane ideologicznie lewackie osobniki, bez żadnej odpowiedzialności za kraj,
  • Ozar 19.01.2020
    bogumil1 No może i tak, ale jeszcze zyją ci, którzy kiedyś dostąpili różnych zaszczytów, a teraz sa im odbierane, to prawda. Co do młodych to jak wiesz zawsze ich przyciągały skrajności jak choćby koszulki z Che tym kumplem Castro.
  • bogumil1 19.01.2020
    Ozar i to jest chyba największy problem. Niestety, dobra i silna antypolska propaganda, a jest kilkadziesiąt różnych stacji telewizyjnych, trafiających do różnych targetów, i kilkadziesiąt kolorowych i czarno białych gazet, która robi wodę z mózgu wielu milionom młodzieży, pozostawi skutki na całe życie. To co wygaduje ten Jared jest reprezentatywne dla dużej części ludzi, przecież w tym komencie był taki ładunek nienawiści do własnej ojczyzny, że strach się bać. To są już pełną gębą niewolnicy unijnych panów, będą im służyć za miskę ryżu, jak się ich odpowiednio nakręci. Niestety, propaganda takich morderców ja Che jest najlepszym przykładem, że do wielu to trafia, bo są zwyczajnie głupi.
  • Ozar 19.01.2020
    bogumil1 No tak niestety propaganda trafia do wielu ludzi którzy zazwyczaj nawet nie wiedzą jak są robieni w konia.
  • iNick 23.01.2020
    Ozar, Wsystko jedno, że gniot - ważne, że się poglądowo pokrywa...
  • Puchacz 19.01.2020
    To było do przewidzenia.
  • Ozar 19.01.2020
    Puchacz Moim zdaniem Lewica jest potrzebna, ale taka socjaldemokratyczna, walcząca o ludzi, o ich prawa i przywileje. Taka partia w każdym kraju znajdzie poparcie, ale musi walczyć o zwykłych ludzi, bez większej ideologi, bez chęci przejęcia władzy itd. Od zawsze mówiono, że to co prawica chce nam zabrać, to Lewica próbuje dla nas odzyskać. Ale tylko na poziomie zwykłych ludzi, to jest najważniejsze, a nie slogany i bzdety propagandowe.
  • Puchacz 19.01.2020
    Ozar, zgadzam się z Twoją diagnozą lewicy w Polsce, bo istotnie odeszła od swoich ideałów. Jeden Ikonowicz to za mało, choć sądzę, że jest wielu działaczy podobnych jemu.
    Niemniej wzorem socjalizmu są państwa skandynawskie, z ich ustawodawstwem socjalnym, liberalizmem i troską o społeczeństwo (w tym najsłabszych).
    A przecież tam istniała i istnieje największa swoboda seksualna. Nikt tam nie propaguje homoseksualizmu, ale się go toleruje, bo to orientacja, a nie dewiacja.Wprowadza sie parytety płci, nikt nikogo nie nawraca i istnieje ścisła rozdzielność kościoła od państwa.
    Czyli wszystko, co kojarzy się z lewicowością.
    Ale do kurwy nędzy, nie z lewactwem!
  • Ozar 19.01.2020
    Puchacz akurat Ikonowicza sobie cenie, wielu ludziom pomógł i to bezinteresownie. Co do ideałów to jak widzę takiego Millera czy Czarzastego to wątpię w ideały. Dla nich liczy się tylko koryto i władza. Co do państw skandynawskich to rzeczywiście było tam luźno i tolerancyjnie, ale teraz ten luz obraca się przeciw nim bo zalewa ich fala muzułmanów. Zobacz takie Malme, tam już nawet policja boi się wjechać po zmroku. Co do hasła masz rację musimy odróżnić lewicowość od lewactwa, to różne ideologie i systemy wartości, ale ilu ludzi to rozumie? % procent? Tu jestem optymistą...
  • Targówek 19.01.2020
    Ikonowicz bronił aresztowanego przez abwerę rosyjskiego agenta
  • Ozar 19.01.2020
    Targówek Może i tak, ale także wielu ludzi eksmitowanych na bruk nawet zimą. Czasami kończył w areszcie wynoszony siła przez policję. Nie każdego stać na coś takiego. nasi politycy w większości mieliby to w dupie.
  • Puchacz 19.01.2020
    Targówek Ciebie nikt nie obroni.
    Zoofilia jest ścigana z urzędu.
  • Targówek 19.01.2020
    Puchacz przestań już z zoofilią

    Ozar Ikonowicz to komunista, były szef PPSu, który prawdopodobnie ma powiązania z GRU. Tego nie dostrzegasz?
  • Puchacz 19.01.2020
    Targówek A Tomasz bordo etc, etc do głupek i zoofil, bo woli kozę od kobiety.
    Przy kozie można pierdzieć do woli, więc nie jest feministką i nie jest niezależna.
    Ścigać tego zboka!
  • Puchacz 19.01.2020
    Jak widać, ze zrozumieniem pojęć jest tu kłopot.
    Nie jestem przeciwko imigrantom, ale popełniono błąd w niekontrolowanym napływie.
    Ale oni są potrzebni.
    Europa wymiera bynajmniej nie z powodu homoseksualizmu, LGTB, czy innych ideologii, a zwyczajnie z powodu dobrobytu i konsumpcjonizmu.
    Ludzie nie mają dzieci nie dlatego, że pieprzą się w dupę, czy ganiają po marszach równości, ale stawiają na karierę, dobrobyt i chęć posiadania dóbr ponad potrzebę rodzicielstwa.
    Jedno dziecko i piękny dom, trzy samochody i ma być lepiej jak u sąsiada.
    Wrogiem nie są imigranci. Tu jest naturalny proces historyczny. Jakieś cywilizacje pięły sie do góry, bo walczyły o byt, później konsumowały swoje zwycięstwa, następowała degrengolada od dobrobytu i stopniowy upadek.
    To kolej rzeczy, a nie pierdolenie o lewakach, homosiach i imigrantach jako winnych naszemu upadkowi.
    Zwyczajnie czas teraz na żółtą rasę, a później na czarną.
  • bogumil1 19.01.2020
    Puchacz, ponieważ napisałeś racjonalnie dlatego się do Ciebie odzywam. Owszem, to co wymieniasz, czyli dobrobyt jest podstawą klęski demograficznej, owszem. Ale lansowanie homoseksualizmu, jest tylko częścią propagowanego przez media hedonistycznego stylu życia. Bo obok homoseksualizmu za spadek dzietności odpowiadają też feministki lansujące singielstwo, samotne macieżyństwo, czyli brak stabilności, itd.

    A imigranci w takich liczbach w jakich ściągnięto ich na zachodzie, to już nie jest żadne błogosławieństwo, tylko zwykłe zagrożenie dla obywateli. Już nie będę pisał nic o wiedzy, ale jak czytam, jak w antycznym Rzymie sprowadzano imigrantów, bo już nie było ludzi do służby w armii, to widzę identyczną sytuację dzisiaj. To skończy się tak samo, jak dla Rzymu się skończyło, degrengoladą i upadkiem.
  • Targówek 19.01.2020
    bogumil1 feministki nie potrafią pokochać drugiego człowieka, dlatego uważają że nie chcą mieć męża, by być *niezależną*
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 Przyszedł Ozar nie pierdoli jak nawiedzony, to z nim mogę normalnie gadać.
    Ciebie i twoje chore poglądy znam zbyt długo, aby rozmawiać i zniżać się do twojego poziomu.
    Imigrantów do Rzymu i armii rzymskiej sprowadzono nie z powodu walenia się w dupę i LGTB, tylko z tego samego powodu, dla którego robi się to dziś.
    Rzym i Italia pławiły się bogactwie po wszystkich zwycięstwach. W samym mieście za darmo rozdawano wszystko, to obywatele porzucali gospodarstwa i przenosili się.
    Do armii nie chciał iść juz rodowity Rzymianin.
    Na polach pracowali niewolnicy, a w armii służyli barbarzyńcy. Dlatego Rzym upadł i tak upadły inne cywilizacje.
    I tak my jesteśmy świadkami końca cywilizacji białego człowieka. Dokladnie z tego samego powodu.
    I jeśli jakiś nawiedzony oszołom szuka innych przyczyn to faktycznie nie ma pojęcia o procesach historycznych.
    I wtedy tez byli idioci, którzy krzyczeli że to wszystko jest karą za porzucenie starych bogów, choć akurat wiara chrześcijańska stała się jedną z przyczyn upadku imperium.
  • Puchacz 19.01.2020
    Targówek Ten idiota znowu z dupy wyskoczył.
    Kozy są wierne i nie są niezależne to zostań przy nich.
  • bogumil1 19.01.2020
    Puchacz no widzisz, wreszcie mówisz z sensem, jakbyś cytował Krawczuka, no ale z sensem. Tu za tę wypowiedź szacun. Ale nie powiedziałeś wszystkiego, na Bałkanach imigrantów Rzym przyjął pod przymusem, bo nie chciało mu się z nimi walczyć na początku, nie pamiętam jaka to była prowincja, ale coś okolice dzisiejszej Bułgarii, czy Rumunii. Później oni atakowali wielokrotnie Konstantynopol i stawiali warunki cesarzom, bo byli w dużej grupie.

    Owszem i tu jest potrzebna polityka właśnie taka, którą nazywasz faszystowską. Propaganda płodzenia własnymi siłami, nawet płacenie za to, wzięcie mediów za ryj, z tymi ich lewackimi koncepcjami które nic nie wnoszą poza chaosem i burdelem do państwa. Emigranci to zawsze jest zło. Obce narodowości, religie, kultury to zawsze zaczyn chaosu i walk wewnętrznych. Jako historyk, i choćby obserwator chyba powinieneś o tym wiedzieć. Rozumie, że jakaś głupia krowa, jak A. ma feministyczne poglądy, ma bo jest po prostu głupia, ale Ty?
  • bogumil1 19.01.2020
    Targówek ideologia feministyczna bazuje na niezrównoważonej części społeczeństwa, która łyka wszystko co w mediach zapodadzą, i podleją propagandowym sosem.
  • Puchacz 19.01.2020
    bogumil1 Z tobą się nie da normalnie rozmawiać. Tylko lewacy, sztandary, Jezus malusieńki, wychowanie a'la Jezuici itd, itp.
    Ty właśnie jesteś z tego wymierającego grona krzykaczy rzymskich, którzy za wszystko winili upadek obyczajów, porzucenie starych bogów i imigrantów, którzy na nich zapierdalali i za nich walczyli.
    Jesteś potwornie ograniczony w swoim sposobie pojmowania dziejów i wszystko widzisz jak w wierszu Tuwima o strasznych mieszczanach.
    Czyli wszystko oddzielnie. Zero syntezy i krytycznej refleksji.
    Dlatego właśnie zawsze będę tam, gdzie będziesz pieprzył swoje głupoty i nawracał ludzi.
    Jak napiszesz coś stricte literackiego, to tylko to ocenię i szlus.
    .A teraz pogadaj sobie ze swoimi klonami, pomódl się fałszywie i zmień miejsce swojej krucjaty, bo tutaj fatalnie trafiłeś.
  • Targówek 19.01.2020
    Puchacz imigranci zniszczyli Rzym, kto cię uczył historii?
  • Ozar 21.01.2020
    To, co napisałeś to jakby opis starożytnego Rzymu. Tam było podobnie, 1 dziecko, a do tego dobrobyt i tumiwisizm na wszystko (no może bez samochodów). Rzymianie nie chcieli służyć w armii i dlatego powszechnie „zatrudniano” obcych głównie Germanów. Taka polityka musiała doprowadzić do upadku Rzymu. Czyżby teraz nastał koniec dla nas? To całkiem możliwe niestety.
  • Ozar 21.01.2020
    To odpowiedź do Puchacza.
  • Puchacz 19.01.2020
    Ty nawet czytać ze zrozumieniem nie umiesz.
    Kto wyrzeźbił takiego głupola jak ty?!
  • Szpilka 20.01.2020
    Bogumił, religia i polityka to tematy zapalne, ponieważ nie przyszłam się tu kłócić, bo kłótni mi nie trzeba, a zrozumienia i spokoju, powiem tylko, że przeczytałam wiersz ?
  • bogumil1 20.01.2020
    Dzięki, a jak Ci się podoba treść, a jak forma?
  • Szpilka 20.01.2020
    Odnośnie do formy, to dobrze się prezentują rymy krzyżowe - abab, Ty zastosowałeś parzyste - aabb, są to rymy, które mocno słychać, a dziś panuje trend rymów niedokładnych, czyli słabo słyszalnych, chyba że to satyra, w niej można sobie pozwolić na dokładność, ale nie na rymy gramatyczne. Rymowanie tych samych części mowy z ta samą fleksją nie wygląda dobrze, staraj się unikać ? Śmiało rymy dokładne zwane ścisłymi możesz stosować w limeryku, baaaa, dobry limeryk posługuje się tylko rymem ścisłym.

    Odnośnie zaś do treści, hmmmmm, lewak pokaże środkowy palec, a prawak kciuk, a gdzie prawda leży, każdy musi znaleźć odpowiedź sam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania