.

.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Markotny 14.09.2015
    A moje serce zatrzepotało się mocno? Bardziej by pasowało bez tego "się" :)
  • M.A. Curse 14.09.2015
    Trochę się poplątałam...z jakie punktu widzenia pisana jest książka? Z punktu widzenia mężczyzny, czy kobiety....bo narracja jest wymieszana np.
    "[...]- Wstawaj już kochanie. – POWIEDZIAŁA z ciepłem w głosie, a moje serce zatrzepotało się mocno, gdy USŁYSZAŁEM ile miłości zawartej jest w tych prostych słowach.
    - Stało się coś? – ZAPYTAŁAM Aidana, gdy zauważyłam jego nieobecny rozmarzony wzrok.
    - Nic. Kocham cię. – powiedział przytulając mnie delikatnie.- Jesteś moim szczęściem.
    UŚMIECHNĘŁAM SIĘ szeroko i WSTAŁAM z łóżka[...]"

    Poza tym, całkiem fajnie. Przeczytałam od razu dwie części. :)
  • wolfie 14.09.2015
    Faktycznie, tak jak wspomniała M.A. Curse, bardzo łatwo można się pogubić, kto prowadzi narrację. Szkoda, że nie zaznaczyłaś, kto jest narratorem danej części. Prócz tego wpadło Ci kilka powtórzeń. Za tą i poprzedni rozdział dwie czwórki :)
  • elenawest 14.09.2015
    dzięki za podpowiedź co do narracji. postaram się teraz uwzględnić jej podział. co do powtórzeń, to wszystko jest możliwe, bo przez ostatnie dwa tygodnie z powodu problemów zdrowotnych nic więcej nie napisałam, dopiero dzisiaj i trochę ciężko jest mi wróci do tej wcześniejszej lekkości pisania. ale będę się starać ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania