.

.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • NataliaO 18.08.2015
    Fajna historia, taka mieszanka przygód z romansem, przyjemnie i lekko się czyta opowiadanie. dałam za pierwsze rozdziały 4, ostatnie dwa 5.
    Ciekawy jest też tytuł :)
  • elenawest 18.08.2015
    dzięki wielkie :)
  • wolfie 18.08.2015
    "Przemknęłam" dosyć łatwo przez wszystkie części Twojego opowiadania, lecz mam uwagi. Rzecz pierwsza: liczebniki w tekście zapisujemy słownie (przykładowo: pięć, a nie 5). Wkradły się też drobne literówki, ale błędów które tak bardzo raziłyby mnie w oczy, nie ma. Druga rzecz - postaraj się wrzucać nowy rozdział nie częściej niż raz dziennie. Rozumiem, że masz wenę do pisania (to naprawdę świetnie :), ale to że ja nie miałam problemu z przeczytaniem wszystkich części naraz, nie jest równoznaczne, że inni nie będą ich mieli ;) Opisy mi się podobają, ale chciałabym, żebyś wyciągnęła nieco więcej z przeszłości głównej bohaterki. Za wszystkie części otrzymujesz po czwórce. Pozdrawiam :)
  • Ronja 18.08.2015
    Ja też jestem głodna większej ilości informacji na temat bohaterki. Opowiadanie jest przyjemne, dobrze się je czyta, historia wydaje się biec w ciekawym kierunku, a jednak wciąż mam niedosyt, wrażenie, że właściwie w ogóle nie znam głównych bohaterów. A chcę ich poznać :). Oczywiście jest to tylko moje odczucie.
    Cieszę się, że będą kolejne części. Nie pospieszam aby jakość nie ucierpiała ;) i zgadzam się z wolfie, rozdział dziennie to dobre tempo.
  • elenawest 19.08.2015
    dziękuję pięknie za miłe słowa oraz rady:) na pewno wezmę je pod uwagę. Co do historii głównych bohaterów, to proszę o troszkę cierpliwości, bo nadal je tworzę:D mam nadzieję, że się nie zawiedziecie i nadal z przyjemnością będziecie czytać dalsze części mojego opowiadania :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania