Mój Boże

do Ciebie Jezu

się modlę

gdybyś tak znalazł

chwilę czasu

 

spójrz

na swoje dziecko

daj mu siłę

wiary w siebie

 

jest aniołem

ufa Tobie

lecz siebie widzi

jak marny pył

 

4.2024 andrew

Piątek, dzień wspomnienia

męki i śmierci Jezusa

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • wikindzy ponad tydzień temu
    Nie, ten mały diabeł to dziecię boże?
  • wikindzy ponad tydzień temu
    Gagatek na podobieństwo?

    https://lubimyczytac.pl/ksiazka/38526/dziecie-boze
  • andrew24 ponad tydzień temu
    Właśnie,
    i słabo w siebie wierzy,a przecież...

    Dziękuję za odwiedziny.
    Pozdrawiam serdecznie
    Miłego dnia
  • Grafomanka ponad tydzień temu
    Ojejku... taka tu szczerość, że tylko paść na kolana
  • zapewne997 ponad tydzień temu
    jezu jezu muj przyjacielu kocham ja ciebie a najbardziej gdy wale konia
  • zapewne997 ponad tydzień temu
    Przepraszam najmocniej mój siostrzeniec bardzo młody włamał się na moją maszynę i plecie bzdury na różnych forach dyskusyjnych.
  • ireneo ponad tydzień temu
    hm, marny pył ma oczy? a taki zwykły pył też coś widzi? Zdarza się, że mi ucieka przed ścierką. Spróbuję podejść go znienacka od zadka.
    Wątpię aby marny pył oglądał siebie jak jaka panna na wydaniu, nawet kiedy okupuje lustro. A może też jest, jak paciorki, zadufany w sobie, kto wie. Może Jezus wszak to on te pyły tworzył, jak wszystko zresztą, włącznie zakochanymi w sobie samolubami.
  • andrew24 ponad tydzień temu
    Dziękuję za odwiedziny.
    Pozdrawiam
  • ireneo ponad tydzień temu
    Jak jeszcze tu jesteś to zostawię ci wskazówkę jak skutecznie z bogiem gadać.
    Ty mu po polsku, a jedno co pewne, to że zapamiętał jakiś z czasów nazaretańskich.
    Dlatego aby mieć jako taką gwarancję, że coś do niego dotrzeć trzeba za pośrednictwem starozakonny lub (ostateczność) przez świętego. Wątpię aby Karola W. uwierzytelnił, bo ma na bakier z pedofilami, ale dla przykład - panie Karolu wu, przedstaw bogu tłumaczenie moich słów...(tu - żebym był wiecznie piękny, bogaty i zdrów). I jakie jeszcze chcesz pierdolamenta, byle nie wszystko na raz bo nie zapamięta. Potencjalny święty przełoży to na boski, a buk, znaczy Jezus, innemu podrzuci twoje troski. No jakoś tak to oni załatwiają. Ważne aby na dobrego świętego postawić bo co jakiś czas robia audyty i z liturgii wyganiają jako przebierańców.
    Tak jak tu PISzesz, to robota głupiego - te adresy o ufaniu mu nie docierają, na twoje szczęście gdyż świadczą o tym że zakładasz możliwość nie ufania, a tego to buk nie cierpi bardziej niż hufnali w dłoniach.
  • andrew24 ponad tydzień temu
    ❤️
  • słone paluszki ponad tydzień temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi do jutrzejszej północy przyjmuje chętnych śmiałków do wspólnych zabaw i prozo-poetyckich kawałków!

    Pisać! Pisać! Pisać!
    Tylko z WAMI się uda

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania