Brak tekstu

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Marzycielka29 16.06.2015
    Ciekawe i wciągające:) Trochę przypomina mi "Piekielne lustro" Jedyne co mogę ci podpowiedzieć to, to abyś unikał powtórzeń, które ddość często się pojawiają. Poza tym super 4:)
  • Anonim 16.06.2015
    Dużo jest tych lustrzanych historii z innymi wymiarami bo drugiej stronie zwierciadła :) 5
  • Chris 16.06.2015
    Dzięki! Będę cisnął swój mózg aby postarał się unikać powtórzeń. Trening czyni mistrzem ;)
  • Angela 16.06.2015
    Bardzo dobre opisy, pozwalające prawie wejść w skórę bohatera. Zostawiam 5
  • Chris 16.06.2015
    Na tym właśnie skupiam historie z takiej tematyki. Odczucia, są ulotne, ciężko je złapać by się im przyjrzeć, a jednak mają nad nami władzę dlatego staram się znaleźć sposób na ich zobrazowanie. Ten obraz jest sensem takiej właśnie historii. Jeżeli Angela chociaż przez chwilę poczułaś drobny niepokój na myśl o odbiciu w lustrze, jak bohater, to ja jestem dumny ;)
  • NataliaO 17.06.2015
    - Tobą – dźwięk nie wydobywał się z szklanej powierzchni, dochodził jakby z samej głowy mężczyzny.
    - Jak możesz być mną? Nie robisz tego co ja! – przerażenie zaczynało opanowywać jego głos.
    - Robię. To ty nie robisz tego co ty!
    - Co? – Colin zrobił krok w tył. / Świetny dialog. Ciekawie brzmiało. Opisy bardzo dobre, ujmujące. Kiedyś patrzyłam tego typu film. 5:)
  • Chris 17.06.2015
    Wpuszczam Was do swojego chorego umysłu a Wy się tam dobrze bawicie! ;) Uszczęśliwia mnie to!
  • NataliaO 17.06.2015
    Hehehe to dobrze, że Cię uszczęśliwia :)
  • R_ystie 18.06.2015
    Podoba mi się.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania