Moja Historia rozdział 1

- Już jestem .

- Kochanie choć tu musimy porozmawiać z tobą o czymś ważnym .

Podeszłam do rodziców byłam bardzo zdziwiona ich zachowaniem . Mama miała przygnębioną minę a tata patrzał na mnie smutnym wzrokiem . Wiedziałam o co chodzi . Wolałam się jednak nie odzywać .

- Kochanie byliśmy jak się domyślasz w twojej szkole dziś i nie mamy dobrych wiadomości . Znów cie wyrzucili .

Czekałam z niecierpliwością co powiedzą dalej.

- Jak pamiętasz mieliśmy umowę - mówiła mama dalej - że jeżeli jeszcze raz cie wyrzucą z jakiejkolwiek szkoły jedziesz do szkoły z internatem . Jutro wyjeżdzasz . Idź się pakuj .

Zatkało mnie nie wiedziałam co mam powiedzieć .Patrzyłam na rodziców .

- Czemu mi to robicie dajcie mi jeszcze jedna szanse proszę . Poprawie się obiecuje . Proszę .

- Kochanie za dużo razy już nam obiecywałaś poprawę . idź się pakuj - powiedział stanowczo tata . Odchodząc spojżałam jeszcze na mamę , płakała. Żałowałam , że sprawiłam jej taki zawód . Wierzyła we mnie a ja ją zawiodłam po raz kolejny . Cóż pozostało mi jedynie poddać się ich woli i pojechać do szkoły z internatem . Poszłam do swojego pokoju i zaczęłam się pakować .

rano obudziły mnie odgłosy kłótni . To mama i tata się kłócili ale o co .

- Nie możemy jej tego jeszcze powiedzieć . - krzyczał tata .

- Ale musimy przecież ona wyjeżdza musi wiedzieć kim jest i do czego jest zdolna .

Słowa mamy brzmiały w mojej głowie jak ech o co mogło im chodzić ? Nie miałam pojęcia ale postanowiłam , że się dowiem .

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Trochę za szybko pchasz akcje do przodu.
  • persse 05.09.2014
    Nie dawaj spacji po kropce. Jest dużo powtórzeń, brak przecinków i błędów ortograficznych (np spojżałam. SpojRZałam). Mam nadzieję, że się nie zniechęcisz po przeczytaniu tego i będziesz pisać dalej :)
  • persse 05.09.2014
    i błędy ortograficzne* :P
  • wybrana 08.09.2014
    Czekam na dalsze części naprawde fajne :)
  • milina3418 10.09.2014
    Dziękuję wam za szczerość :) napewno się nie zniechęce :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania