Moje małe cuda

Shiroi! Sakal! Macie niespodziankę^^

 

~*~

 

- Ahomine, ty jebany murzynie! Wstawaj z wyra i do pracy!

- Haruu, przestań mamrotać i śpij, praca nie zając nie ucieknie.

- Yhh! Pajac! - Haruu wyszła z łóżka, kierując się w stronę kuchni.

Tak właśnie wygląda każdy poranek w domu państwa Aomine. Dzień w dzień to samo... No może nie w każdy, w niedziele jest znacznie inaczej. Wykończona po całym tygodniu rannego budzenia Daikiego, Haruu śpi do południa, nie zważając na nic, ale za to zostawia zawsze na stole trzy torebki zupek chińskich - jedna na śniadanie, druga na obiad, a trzecia na kolacje.

*Plum*

- Cholera, co ty robisz?! - Oblany wielkim kubłem zimnej wody Aomine, z przerażeniem wyszedł z łóżka, patrząc groźnie na swoją partnerkę.

- Jak już wstałeś marsz do kuchni, tam masz śniadanie.

- Haruu, chodź ze mną.

- Po co?

- A kto wypije ze mną kawę? - Spojrzał na mnie tymi granatowymi oczyma. Jak ja je kocham!

- Wypchaj się. Nie pije kawy, nie wiesz o tym jeszcze? Jesteśmy rok po ślubie! - powiedziałam, nie ukrywając swojego wkurzenia.

- Yoniii-chaaan! Nie daj się prosić!

- Co?! Zamknij mordę, murzynie!

- Yoni! Przypominam, że jestem twoim mężem - spojrzałam na pierścionek na prawej ręce - a jako moja żona musisz być ze mną w biedzie, a właśnie picie kawy samemu jest dla mnie biedą. No Yoni, nie daj się prosić.

- No dobra! Tylko przestań mówić to przezwisko, bo jak ktoś się dowie, co to znaczy - mój wzrok mówił sam za siebie, ale lepiej mu powiem wprost, bo nie wiadomo czy zrozumie - to przez następny tydzień śpisz na kanapie i nie będziesz miał naleśników ze specjalną białą czekoladą, żeby taki debilny murzyn jak ty mógł się nią uj...

I tu właśnie moja wypowiedź została przerwana przez pocałunek. Tylko to nie był taki, "A masz! Dotknę twych warg!" ani "Wpiję się w ciebie jak pijawka w rybę!". Dokładnie coś pomiędzy tym.

Poczułam, że podniósł mnie, a następnie trzymał jak pannę młodą¹. Było to urocze jak geje! Pomyśleć, że gdyby nie ja, Daiki byłby z tą pedalską, blond ciotą. Widać jego rozmiar SS² nie wystarczał Dai-chanowi. Chociaż mój... Pomińmy to.

- Haruu, czemu ze mną jesteś? - Spojrzał mi prosto w oczy.

- Bo Akashi jest zajęty przez Shiroi, a Kuroko przez Momoi. - Tu wyszczerzyłam zęby, a mina Aomine przypominała łosia, który przed chwilą zderzył się z samochodem. - Daiki, jakiś ty głupi. Jestem z tobą, bo cię... Emm... Ktoś pomoże?

- Bo cię kocha. - Powiedział Akashi, który właśnie wszedł do naszego domu.

- Akashi! - podleciałam do niego i mocno przytuliłam. Przekręciłam lekko głowę w stronę Aomine, a to, co zobaczyłam, było... śmieszne?

- Yooooni! - krzyknął, a ja podeszłam do niego i dałam pstryczka w czoło.

- Nie masz być, o co zazdrosny. - Uśmiechnęłam się.

- Ja?! Zazdrosny?!

- Ahomine.

Odeszłam od nich i skierowałam się w stronę sypialni. Ubrałam się w zwiewną, białą sukienkę i wpięłam błękitną kokardkę we włosy. Zaszłam na dół schodami, lecz nie zastałam już Akashiego ani Aomine. Usiadłam na krześle i zaczęłam mieszać herbatę.

- No to idziemy na miasto! - powiedziałam na głos sama do siebie i włożyłam buty, a następnie skierowałam w stronę drzwi.

 

- Aomine! Cholera Daiki, gdzie jesteś?! - krzyknęłam, wchodząc do domu.

- Już idę. - Powolnym krokiem zaczął schodzić ze schodów. - Co się stało?

- Mam dla ciebie niespodziankę, wiem, że ci się spodoba! - Rzuciłam mu się na szyję i uśmiechnęłam szeroko, a Daiki patrzał na mnie, wyczekując odpowiedzi. - Będziesz tatą, Murzynku! - Spojrzał na mnie, nie wierząc.

Wyciągnęłam z torby papiery i zdjęcie, wskazałam na znajdujący się tam rys dziecka. Spojrzał mi w oczy i uśmiechnął się szeroko. Wiedziałam, był szczęśliwy. Zawsze chciał mieć dziecko, a ja miałam dla niego jeszcze jedną niespodziankę.

- To jak go nazwiemy?

- Go? Ahomine, spójrz uważnie! - Zaczęłam się śmiać z jego ślepoty, jak można tego nie zauważyć?

Jego wzrok utkwił w zdjęciu rentgenowskim. Wyszczerzył jeszcze bardziej zęby i przytulił mnie mocno, całując w czoło.

- Dobra robota, Daiki - zaśmiałam się.

- Na kiedy termin?

Podałam mu kartkę z napisaną datą.

Dwudziesty czwarty grudnia. Ta data wyryła mu się najbardziej w pamięci.

 

*cztery miesiące później*

 

- Daiki? Daiki!

Chłopak, słysząc moje wołania, pojawił się przede mną już chwilę później.

- To chyba już. - Spojrzałam na niego wzrokiem mówiącym "na co się do cholery patrzysz?! Jedziemy do szpitala!"

Wziął mnie na ręce i włożył do samochodu. Jechał dość szybko, lecz policja go nie zatrzymała. Ciekawe czemu? A no tak, przecież sam jest policjantem i jeszcze do tego jechaliśmy w wozie policyjnym na sygnale.

Chwilę później leżałam już w sali, a Daiki patrzył się na mnie jakby miał zaraz zemdleć, chociaż to dla niego byłoby to w tej chwili najlepszym rozwiązaniem, bo nie czułby moich paznokci wbijanych w jego skórę.

Patrzyliśmy się na dwa małe aniołki owinięte w puchate kocyki. Dzisiaj wreszcie nadszedł ten dzień. Dwudziesty czwarty grudnia. Chłopak spojrzał się na swoją córeczkę i już byłam pewna, że została jego oczkiem w głowie. Ja natomiast trzymałam synka, małą drobną istotkę.

- Shiroi - powiedział Aomine. - jest piękna.

Potwierdziłam skinieniem głowy i spojrzalam na małego chłopczyka.

- Sakal, będzie lubił czekoladę. - zaśmiałam się, a Daiki ze mną.

Spojrzał mi w oczy i pocałował, po czym usłyszałam w moich uszach ciche "Kocham Cię".

 

Takim o to sposobem na świat przyszło rodzeństwo państwa Aomine, którzy mieli ojca japońskiego murzyna i matkę polkę xD

 

¹czyt. starą

²same suty

 

~*~

 

Wszystkiego najlepszego Aomine! XD Heheh, robie opowiadanie specjalnie na urodziny postaci z anime... ❤

Bliźniaki! Marzenie Haruu! XD Sakal, wiec porwiesz swoją siostrę? :3

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (46)

  • Anonim 31.08.2015
    Akaś :3
    Czytałam wcześniej ;D Już wiem na kogo leci Haruu-chan :D (Poza Kuroko, oczywiście.)
  • Haruu 31.08.2015
    Huehuehuehue :3 Murzyn Jebany ❤
  • Slugalegionu 31.08.2015
    Yoni to Joni?

    Jak tak, to ta ksywnka znaczy:

    Indyjskie określenie żeńskich organów płciowych zarówno w znaczeniu fizycznym (np. w Kamasutrze), jak i w znaczeniu religijno-duchowym, jako symbol bogini Dewi, źródła życia i całego wszechświata. Termin ten poza tym używany jest w najrozmaitszych znaczeniach przenośnych np. "łono", "źródło", "naczynie", "początek".

    Wikipedia: )

    Tajemnica naszych rodziców rozwiazanaXD
  • Slugalegionu 31.08.2015
    Mogę zrobić na podstawie tego opko?
  • Haruu 31.08.2015
    Saka! Zabije xD alb nie... syna nie zabije... koniec z ciastkami! XD buhahaha :3
  • Haruu 31.08.2015
    Oczywiśnie :3
    Ra-bar-barr xD
  • Slugalegionu 31.08.2015
    XD Synka swego nie znałaś?XD Powinnaś wiedzieć, że ja to znajdęXD
  • Haruu 31.08.2015
    Kiedyś Ci podałam tego linka w jakimś wątku, ale wyglądało to dosyć tak "olewam", bo nic nie napisales xD chyba Synek poszedł lulu^^
  • Pospolita 31.08.2015
    Ja chcę być matką chrzestną xd!
  • Anonim 31.08.2015
    Ja ojcem chrzestnym :3
  • Pospolita 31.08.2015
    Shiro tyś mą chrzestnicą xd
  • Haruu 31.08.2015
    Polspolita możesz być^^ Shiroi, chyba Sakala? XD
  • Pospolita 31.08.2015
    Dzięki Haruu
  • Anonim 31.08.2015
    Jestem chrześnicą Pospolitej :3
  • levi 31.08.2015
    to ja będę złą wiedźmą, która chce porwać małe shirosakalądka :)
    żeby zrobić z nich swoich małych mużynków, które będą dla mnie zapierdalać zadarmo :P
  • Slugalegionu 31.08.2015
    Levi, za późno: ) Haruu zaprzedała mi ich duszeXD
  • levi 31.08.2015
    kurwa to mi zostają tylko ciałka :(
  • Slugalegionu 31.08.2015
    Shiroi ma pas cnoty.
  • levi 31.08.2015
    levi płacze :(
  • Slugalegionu 31.08.2015
    A ja pieski ochronne. Tyranię i Agonię.
  • levi 31.08.2015
    to co lepsze :)
    hm
  • Haruu 31.08.2015
    Huehue :3
  • levi 31.08.2015
    to ja będę się pocieszać ciastkami z krwią, które ukradnę z banku spermy XD
  • Haruu 31.08.2015
    Nieeee, moja bariera niewinności upada! XD
  • levi 31.08.2015
    już upadła dawno :P
  • Haruu 31.08.2015
    Wiem, przez te jałoistyczne szekszy...
  • KarolaKorman 01.09.2015
    To ja będę dobrą wróżką w szpiczastym kapelusiku w gwiazdki, która zawsze będzie czuwała nad maleństwami :)
  • Haruu 01.09.2015
    Jasne Karola^^
  • Majeczuunia 02.09.2015
    Jebułam xD
    Żeby Ahomine nic tym dzieciom nie zrobił! Ale bliźnięta, jak uroczo ^^
  • Haruu 02.09.2015
    Huehuehue xD *uzależniona od tego napisu xD* Eee tam, chyba bym go zajebała, jakby mi dzieci ruszył... xD
  • Slugalegionu 02.09.2015
    Mamo, tato mi coś robi w nocyXD
  • Haruu 02.09.2015
    *idzie po czerwone nożyczki*
    Aomine, gdzie jesteś? Mam sprawe życia lub ŚMIERCI! :3
  • Slugalegionu 02.09.2015
    Aomine, jedzący zupkę chińską, rzekł.

    - Czego Yoni?
  • Haruu 02.09.2015
    - O ty murzynie, masz prze*****!
    *ciach!*
  • Anonim 02.09.2015
    O co chodzi z Yoni, tak w ogóle?
  • Slugalegionu 02.09.2015
    Za co kurwa? - zapytał przerażony, próbując zatamować krwawienie.
  • Slugalegionu 02.09.2015
    Yoni to ksywka Haruu, nie pamiętam kto jej ją dał. Jest to zniekształcone Joni, które znaczy (cytat z Wikipedii)

    Indyjskie określenie żeńskich organów płciowych zarówno w znaczeniu fizycznym (np. w Kamasutrze), jak i w znaczeniu religijno-duchowym, jako symbol bogini Dewi, źródła życia i całego wszechświata. Termin ten poza tym używany jest w najrozmaitszych znaczeniach przenośnych np. "łono", "źródło", "naczynie", "początek".
  • Haruu 02.09.2015
    - Widziałam spe... na ścianie u Sakala w pokoju! XD teraz bede wiedziec czy to na pewno jego :3
    *Shiroi, pacz na pierwsze komenty*
  • Slugalegionu 02.09.2015
    - Co kurde? Ja mu tylko mówiłem dobranoc! - odparł Aomine, a Sakal w tym czasie uciekł przez okno.
  • Anonim 02.09.2015
    Żałuję, że spojrzałam... ;_;
  • Haruu 02.09.2015
    *złapała Sakala za bluzę i pociągła*
    - No Sakal, tłumacz sie! XD
    *pipirupipirupirupi!*
    - Aomine, masz juz w calosci XDDD
  • Slugalegionu 02.09.2015
    I pomyśleć, że mąż mówi na Ciebie ci***.
  • Slugalegionu 02.09.2015
    *Teleportuje się do piekła*
  • Haruu 02.09.2015
    Sakal! XDDDD
  • Slugalegionu 02.09.2015
    Jak mnie zabijesz, to nie będzie Shikala o TobieXD
  • Haruu 02.09.2015
    Nie dostaniesz ciastek! XD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania