Moje pamiętniki cz.5

Nie mam dzisiaj czasu, więc się nie rozpisuję. Wstałam rano, zjadłam śniadanie, pojechałam do szkoły, odbębniłam lekcje i wróciłam do domu, nie zdarzyło się nic szczególnego. I myślę, że to jest ostatni wpis do pamiętnika, chyba, że jeszcze kiedyś do tego wrócę, bo mam wrażenie, że po 3 razie trochę się wam to znudziło. Dziękuję za uwagę poświęconą temu pamiętnikowi, i na jakiś czas (oficjalnie xD ) zawieszam jego pisanie :) może kiedyś do tego powrócę, ale na razie nie mam zybtnio motywacji :) myślę, że życie zwykłej nastolatki jest trochę zbyt nudne, więc rezygnuję z tego ze względu na was, bo przecież to dla was piszę :) Dziękuję jeszcze raz.

 

Ktokolwiek

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Ant 27.03.2015
    Denerwujesz mnie :/
  • Mroczhna 27.03.2015
    Co... Przecież nawet życie zwykłej nastolatki może być czymś nadzwyczajnym, jeżeli ładnie ubierzesz je w słowa i nieco podkoloryzujesz. Od kiedy lekcje się odbębnia? :/
  • Ktokolwiek 27.03.2015
    No trudno, przpraszam was, ale po prostu jakoś mi się odechciało. Bardzo przepraszam jeśli zawiodłam. Inne opowiadania będę pisać, ale ten pamiętnik moim zdaniem od początku był niewypałem.
  • BreezyLove 27.03.2015
    Według mnie Twój pamiętnik był bardzo dobry. Nawet zwykle sprawy umiesz fajnie i czasem z humorem opisać. Szkoda, że nie chcesz kontynuować, ale to Twój wybór ;)
  • Ktokolwiek 27.03.2015
    Nie rezygnuje całkowicie, tylko na jakiś czas zawieszam pisanie :) Piszę zarówno dla was, jak i dla siebie, ale czasem po prostu nie mam z ego opis w tym pamiętniku, wiec będę opisywać tylko dni, które są tego warte :)
  • BreezyLove 27.03.2015
    To zmienia postać rzeczy ;) w takim razie czekam na dzień, który będzie warty opisania ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania