Część 2

 

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • NataliaO 19.07.2016
    1 część całkiem mi się spodobała, ale ta jest, jakaś sztuczna; Szkoda, ze nie masz dłuższych rozdziałów, bo czyta się, a za chwilę koniec, trochę to było wyszarpnięte z jakieś całości; mam mieszane uczucia, ale dam 3:)
  • faustyna172 20.07.2016
    Będą dłuższe . Zapraszam na kolejne części . Dzięki :)
  • LADYMAKBET 20.07.2016
    Dla mnie tekst jest niespójny..Dokładnie chodzi mi o to, że w pierwszej części na samym początku napisałaś, że twoja bohaterka została asystentką tego całego Luka, a jej matka nie była z tego zadowolona. Natomiast w tej część rodzice przedstawiają twojej bohaterce tego samego Luka i jej matka wcale nie wygląda na niezadowoloną a wręcz przeciwnie. Rozdwojenie jaźni? Wytłumacz... Co do całej treści. Błedy, które popełniasz podczas pisania mi osobiście cholernie przeszkadzają w odbiorze i czytaniu.........Wybacz.

    LADY MAKBET.
  • faustyna172 20.07.2016
    Oni nie orientują się w tej sytuacji . Nie kojarzą faktów ,że faktycznie to ten gość bd jej szefem . Nie zorientowała się ,że mają te same nazwiska. To jest z perspektywy Isabell . Zresztą wszystko się bd wyjaśniać w kolejnych częściach. Jeżeli chodzi o matkę to ona nie wie ,że ona bd pracowała u Luka . Nie zna szefa córki jak się nazywa nic o nim nie wie. Pozd :)
  • Panna Black 20.07.2016
    Popracuj trochę nad interpunkcją, bo brak przecinków jest bardzo widoczny. :) W tekście rzeczywiście łatwo się pogubić.
  • faustyna172 21.07.2016
    Spróbuję i dziękuję za uwagi :D
  • lea07 20.07.2016
    Jest dość fajnie. ;) Na zachęte zostawiam 5
  • faustyna172 21.07.2016
    Dziękuję :D
  • Tina12 28.07.2016
    Dosyć fajne. W wolnej chwili nadrobie zaległości w opowiadaniu. 5
  • faustyna172 28.07.2016
    Dziękuje :D . I zapraszam na kolejne części :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania