Moje spotkanie z Cyrylem (8)

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • jolka_ka 08.11.2018
    Ze wszystkich (Twoich) najlepsze. Czemu tyle enterów?
  • oldakowski2013 08.11.2018
    Nie wiem dlaczego są takie duże przerwy, występuje to za każdym razem gdy dodaję tu opowiadania. Na innych stronach innych portali wszystko jest inaczej, to znaczy jest normalne. Może ktoś zna tego przyczynę?
  • betti 08.11.2018
    Jolka, kopiuj zanim nie zniknie... chociaż podejrzewam, że przestraszyłaś i tak oldakowskiego...

    Sorry, ale nie mogłam odpuścić sobie złośliwości.
  • Canulas 08.11.2018
    Betti, czasem już naprawdę lepiej zamilkąć, bo niewprawna chęć niesienia pomocy zamienia się w niedźwiedzią przysługę. Zrozum, że nie pomagasz. Po prostu żyjemy tu jakoś, bo takie polowania wkrótce się wymkną poza portal.
    Po co?
  • betti 08.11.2018
    Canulas przeprosiłam i raz jeszcze przepraszam. Poniosło mnie...
  • Gregor 08.11.2018
    Canulas ona się tym karmi i podnieca. Z ósmego za to wyleciała. Skaranie boskie z tą kobietą
  • Canulas 08.11.2018
    Gregor, pisałeś już o tym kilkanaście razy. Na ósmym (być może się mylę, sprostuj) za głośne oddychanie możesz dostać warna.
  • betti 08.11.2018
    Canulas nie, na ban trzeba solidnie zapracować. Poza tym Robert nie lubi, kiedy ludzie odchodzą, zawsze daje ileś tam szans. Zapytaj Refluksa.
  • Gregor 08.11.2018
    Ano, ani pisałem i jeszcze nie raz nie dwa napiszę w mordę jeża. Oddycham swobodnie więc się nie zamartwiaj. hej
  • Gregor 08.11.2018
    betti miałaś szansę i nie podołałaś, dalej darłaś japę kochaniutka
  • Canulas 08.11.2018
    betti, nie wiem kim jest Robert. Dziwne, że na tamtym cmentarzychu jeszcze ktoś chce siedzieć. Eidocznie bardzo nobilitująca musi być wspólna zajebistość.
  • Neurotyk 08.11.2018
    Canulas, publikuje na ósmym. Mały forum - fakt. Ruch mały, ale atmosfera normalna - zdaj się na moje empiryczne doświadczenie, ale wnioskuje, że masz swoje.

    Poema tak - towarzystwo nieprzyjemne, z niechęcią tam zaglądam i chyba zaniecham.

    Towarzystwo na ósmym, małe ale naprawdę i do tańca i do różańca.

    Co Cię tam tak frapuje? Może dowiem się czegoś od innego spojrzenia.

    Baju baj
  • betti 08.11.2018
    Neurotyk co Ty opowisadasz, przecież Ósme, to najgorsze zło... gorszego nie ma w całej sieci. Tam mordują bez użycia rąk... nawet krwi nie widać.
  • Canulas 08.11.2018
    Neurotyk, wiem, że publikujesz. Pozwól, że nie będę się rozwodził nad źródłem pozyskanej wiedzy. Ufam, że jednostkowo ludzie są zajebiści, bo to w końcu ludzie. Być może błąd leży gdzieś u podłoża, w systemie. Zapewne moja wiedza jest tylko cząstkową w odniesieniu do Twojej, ale póki co pozostanę przy swych osądach.
  • Neurotyk 08.11.2018
    Canulas, sądźmy więc wg. swoich prywatnych miar.
  • Canulas 08.11.2018
    Neurotyk, oki doki
  • Neurotyk 08.11.2018
    Canulas :)
  • oldakowski2013 08.11.2018
    Dopiero teraz dotarłem do domu i do komputera. Dziękuję wszystkim za przeczytanie i komentarze. Miło, że ktoś dał piątaka, ale ja do ocen nie przywiązuję zbyt wielkiej wagi, ale zawsze cieszy to... Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania