Moment - miniatura

Ostatnia ,,wakacyjna przygoda” przed nowym rokiem akademickim.

 

Noc.

Domek na działce.

Ogień trzaska w kominku.

Opowieść o kolejnej alkoholowej przygodzie P. zlewa się z tłem, dołączając do składanki, która kojarzy mi się tylko z tym miejscem.

 

Mogę myśleć o tym, jak dobrze czuję się, siedząc tu razem z przyjaciółką i znajomym z liceum, z którym dogadujemy się lepiej niż sądziłam.

O tym, jak bardzo chciałabym zabrać to wspomnienie ze sobą na nadchodzące, ciężkie miesiące.

O tym, jak bardzo chcę żyć w pełni – tak, jak teraz – przez cały rok, zamiast tego życia na pół gwizdka, które ostatnio prowadziłam.

 

Mogę o tym myśleć i będę myślała. Później.

 

Teraz mam w głowie tylko jedno.

 

Jesień.

 

*

 

Wspomnienie nie jest z tego roku, ale powstało mniej więcej o tej porze.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • kasiaczek 7 miesięcy temu
    To był jakiś trójkąt.
  • droga_we_mgle 7 miesięcy temu
    Tak, Bermudzki.
  • słone paluszki 7 miesięcy temu
    droga_we_mgle
    Hahaha hahaha🤣🤣🤣
  • słone paluszki 7 miesięcy temu
    Są takie chwile, które nas ogrzewają. Są tacy ludzie, którzy nas budują.
    Szczęściara👋
  • droga_we_mgle 7 miesięcy temu
    Tak, są tacy ludzie, za których obecność w moim życiu jestem nieskończenie wdzięczna.
    Dzięki :)
  • Dekaos Dondi 7 miesięcy temu
    Droga_we_mgle↔Hmm... niejedno wspomnienie, można ziścić przyszłością. Tak wiele i tak mało, od nas zależy. Miejmy nadzieję, że to drugie:)→Nie każda mgła, mąci drogę. Są takie... przezroczyste:)
    Pozdrawiam🤣:)
  • droga_we_mgle 7 miesięcy temu
    Dziękuję za komentarz, DD. Choć nie jestem pewna, czy tym razem go zrozumiałam:)) Ale... nie zawsze muszę rozumieć, co ktoś widzi, dokładnie. Mogę się zadowolić rolą medium do wrażeń wywoływania ;-)
  • Sufjen 7 miesięcy temu
    Klimatyczna i ładna miniatura. Warto było tu wpaść. Pozdrawiam :)
  • droga_we_mgle 7 miesięcy temu
    Dziękuję za wpadnięcie :)
    I cieszę się, że było warto.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania