Morderca

Zabija mnie cisza

Stojąca samotnie

Między parą ludzi

Zmniejsza dystans dwukrotnie.

 

Zabija powoli,

Genialna taktyka

Między parą ludzi

Czas chwyta i znika.

 

Zabija mnie cisza,

Jej gromka gorliwość

Między parą ludzi

Testuje cierpliwość.

 

Zabija powoli,

Jak seryjny morderca

Poczynając od mózgu,

Kończąc na sercach.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • candy 21.04.2016
    Bardziej od krzyków i trzaskania drzwiami boli cisza i obojętność... Piękny wiersz :) 5
  • O-Ren Ishii 21.04.2016
    Spojrzenie w ten sposób na cisze jest mi cholernie obce, pisałam o niej zupełnie inaczej, ale bardzo mi się podoba. 5
  • Ginny 21.04.2016
    Zgadzam się z Candy. Ale w ostatniej zwrotce, w drugim wersie, może lepiej będzie bez "jak"? Piękny wiersz, ode mnie 5 :)
  • Świetne rymy! Rytm także przypadł mi bardzo do gustu. Bardzo ładny wiersz :)
  • Łowczyni 21.04.2016
    Ano, Szymon ma rację. Rymy są fantastyczne! :)
    Piękny wiersz, Billie :)
  • Lotta 21.04.2016
    Najpierw myślałam, że mógłby być dłuższy, jednak ostatnia zwrotka jest fantastycznym zamknięciem całości. Więc i ode mnie piąteczka do kolekcji. :)
  • alfonsyna 21.04.2016
    Jak wyżej - świetnie, naprawdę doskonale dobrane rymy, rytmicznie nic nie zgrzyta, wszystko przyjemnie płynie, sama tematyka również potraktowana oryginalnie. Ogółem - bardzo dobry ten wiersz, zasłużona 5 :)
  • little girl 21.04.2016
    Świetny wiersz, choć dość smutny. Bardzo mi się podoba 5 :)
  • Billie 22.04.2016
    dziękuję bardzo wszystkim :)
  • Tina12 22.04.2016
    Świetny choć bardzo smutny. A cisza to coś czego każdy z nas się boi. Wiersz na 5.
  • Rasia 22.04.2016
    Wiersz jest świetny. Genialnie ukazałaś tworzenie się swoistego dystansu sprowokowanego czasem. Takiego wysokiego muru, przez który nie sposób się przebić. Mnie o dziwo wydawało się, że z tekstu wyziera ból, nie zaś obojętność. W każdym razie jest cudowny. Tak niewieloma słowami zobrazowałaś w sposób niesamowity pustkę. Zostawiam 5 :)
  • Upadły(D.F) 25.08.2016
    Bille liczą się tylko chwile :) a te chwile czytając twój wiersz jak cisza potrafi byc obezwładniająca(samotność też jest dobrym określeniem) to coś niezwykłego :) Szkoda że krótki ... ale cóż więcej dodać jak o ciszy dłużej rymować? :) daje 5 i poprawiam twoja do pisania chęć zapraszam do mnie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania