Mówię to co myślę.1*

Boli mnie to , że ludzie obrażają mnie i innych bez przyczyny.

Nie znają mnie , a mówią czy jestem głupi czy mądry.

Nie wiem po co oceniać człowieka widząc jego teksty czy zdjęcie profilowe.

Nie do końca rozumiem po co robić krzywdę ludziom całkiem obcym.

Czuje się okropnie , gdy widzę opinie, które ludzie piszą nie znając obcej osoby .

Piszą swoje opinie na temat innych ludzi , a tak naprawdę nie mają o nich zielonego pojęcia.

Nie wiedzą co ich spotkało , co przeżyli i co czują do tej pory.

Mogą czuć złość , żal i tęsknotę . Mogli stracić wszystko , mogli zostać całkiem sami.

 

CDN

 

KPS

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Pan Buczybór 03.12.2016
    Tak dla zasady. Oceniamy twoje teksty, a nie ciebie.
  • TeodorMaj 03.12.2016
    To samo chciałem napisać.
  • CHUPACHUPS20 03.12.2016
    oceniając tekst oceniasz mnie
  • TeodorMaj 03.12.2016
    CHUPACHUPS20 ocenianie tekstu nie ma nic wspólnego z ocenianiem autora. Serio.
  • CHUPACHUPS20 03.12.2016
    TeodorMaj ma.chyba że nie masz kompletnie uczuć i serca!!!
  • TeodorMaj 03.12.2016
    CHUPACHUPS20 jeśli chcesz pisać nie możesz tak do tego podchodzić. Moja rada i weź ją sobie do serca.
  • CHUPACHUPS20 03.12.2016
    TeodorMaj dzięki nie będę się przejmował
  • akwamen 03.12.2016
    CHUPACHUPS20 Jak Cię widzą, tak Cię piszą.
  • Lily 03.12.2016
    Tak, po co oceniac ludzi jak sie ich nie zna. A jesli ocenisz tekst mozesz kogos zranic i zniszczysz jego pasje Panie Buczyborze.
  • TeodorMaj 03.12.2016
    Litości! Jeśli ktoś boi się zranienia poprzez ocenę jego pracy to niech jej nie wystawia na widok publiczny. Chcąc tak myśleć najlepiej nie wychodzić z domu, bo ktoś może krzywo spojrzeć i nas zranić...
  • Pan Buczybór 03.12.2016
    To samo chciałem napisać
  • CHUPACHUPS20 03.12.2016
    TeodorMaj nie o to chodzi . możesz zranić kogoś pisząc złe rzeczy o tej osobie w komentarzu, a wtedy jest komuś przykro czytając złe opinie o tekście
  • TeodorMaj 03.12.2016
    CHUPACHUPS20 czytałeś swój komentarz przed kliknięciem "wyślij"?
  • CHUPACHUPS20 03.12.2016
    TeodorMaj tak ale ty nie
  • TeodorMaj 03.12.2016
    CHUPACHUPS20 napisałeś, że pisząc o kimś źle w komentarzu ranisz go, a potem, że czytając taki komentarz jest przykro, że są złe opinie o tekście. To zaprzeczenie, nie uważasz? Zdecyduj się czy chodzi Ci o autora czy tekst.
  • Nazareth 03.12.2016
    TeodorMaj po co się ścierasz? Przeciez widać, że to albo troll albo kolejna przewrażliwiona na swoim punkcie młoda osóbka, która z dialogu nie wyniesie nic tylko ci krwi napsuje. Do dyskusji trzeba mieć partnera.
  • TeodorMaj 03.12.2016
    Nazareth, masz rację, ale czasem po prostu nie mogę wytrzymać ;)
  • Nazareth 03.12.2016
    TeodorMaj wiem, rozumiem jak to jest. Dlatego czasem wpadam w dyskusję klepiąc takie banały, żeby przypomnieć to o czym każdy wie, ale łatwo zapomina w ferworze ;)
  • TeodorMaj 03.12.2016
    Nazareth, dzięki za sprowadzenie na ziemię ;)
  • Nazareth 03.12.2016
    TeodorMaj polecam się :D
  • akwamen 03.12.2016
    Biorąc pod uwagę Twoje myślenie, nikt by się nie rozwijał i gnuśniałby w pozornym samozadowoleniu. O pasje trzeba walczyć, jeśli robisz coś dobrze, to nie da się tego zniszczyć, Pani Lily ha, ha, ha
  • Karawan 04.12.2016
    Jak powiedział mądry Człowiek:"Nie jest grzechem nie wiedzieć. Grzechem jest nie chcieć wiedzieć!". Słaba to pasja, którą krytyka niszczy.
  • Lily 03.12.2016
    Nie bede z wami dyskutowala, bo mam wrazenie, ze rozmawiam z ludzmi bez serca.
  • Pan Buczybór 03.12.2016
    Nie popłacz się.
  • akwamen 03.12.2016
    Trzeba jeszcze mieć jeszcze pojęcie o dyskusji, nie tylko serce :)) ha, ha
  • KarolaKorman 03.12.2016
    Tekstu nie czytałam - przyznaję się bez bicia, ale przeczytałam Waszą dyskusję i muszę to podsumować.

    Tutaj oceniamy tekst i tylko tekst. Pisząc opowiadanie tworzymy bohatera, wiersz - podmiot liryczny i to to, jak zostanie odebrana postać jest tutaj oceniane. Nie oceniamy autorów jako ich samych. Nie utożsamiamy autora z tekstem, jeżeli ktoś tak robi - popełnia błąd. Ja sama tworzę, lub się staram, różne postacie. Jedne są złe i brutalne (tak w skrócie), inne dobre, mądre, a jeszcze inne frywolne i głupiutkie. Czyli jaka jestem? Zła, mądra czy głupia?

    Przez postać i opowiadanie ocenia się jednak autora czy jest złym czy dobrym pisarzem, ale to jest zupełnie inna sprawa.

    Dlatego wszelkie uwagi w komentarzach trzeba brać sobie do serca, a nie do siebie czyli korzystać z nich, by tworzyć lepsze postacie, ciekawsze sceny i tym samych bardziej interesujące opowiadanie. Co za tym idzie? A to, że nasz wizerunek jako autora jest lepszy. Nie mylić jednak, że to my stajemy się lepsi - to nasz warsztat pisarski się poprawia.

    I teraz mała zagadka.

    mamy dwa teksty:

    1. piszemy w nim o bardzo złym człowieku. Okrutnym, kłamliwym, bez serca do innych. Opowiadanie poparte jest scenami, dialogami, przykładami. Pisane wiarygodnie i interesująco.

    2. piszemy o wspaniałym, dobrym człowieku. Używamy pięknego języka, ale opowieść jest sucha, bezpłciowa i nie ma zainteresowania.

    I teraz musisz sam sobie odpowiedzieć na pytanie. Co wolisz czytać? O złym czy dobrym? A może powinniśmy zadać inne pytanie? Wolisz czytać świetną książkę o złym człowieku czy gniota o dobrym? i jeszcze jedno pytanie: Który z autorów jest dobrym człowiekiem? albo inaczej Który z tych ludzi jest dobrym pisarzem?

    pozdrawiam i pisz dalej :)
  • KarolaKorman 04.12.2016
    Przeczytałam i Twój tekst i spodobał mi się, ale obawiam się, że nie uleczysz tym tekstem złośliwego społeczeństwa :( Możemy sobie na taki temat tylko pogdybać :(
    A teraz błędy:
    ,,Nie wiem(przecinek) po co oceniać ''
    ,, rozumiem(przecinek) po co robić krzywdę''
    ,, piszą(przecinek) nie znając ''
    ,,Nie wiedzą(przecinek) co ich spotkało ,''
    I jeszcze o przecinkach: przed postawieniem takowego nie dajemy spacji czyli przerwy.
  • Szczur 04.12.2016
    Aż chciałoby się napisać felieton "Jak łatwo trolluje się na opowi".
  • Angela 04.12.2016
    Podziwiam Karolę, że miała chęć tłumaczyć Ci to wszystko, cierpliwie i spokojnie, niemal jak dziecku w przedszkolu.
    Moja cierpliwość jednak tak ogromna nie jest, więc napiszę tak i mam nadzieję, że dotrze to do Ciebie.
    Co robisz, kiedy patrzysz na obraz w galerii? Oczywiście oceniasz go, podoba Ci się, bądź nie.
    A przecież nic nie wiesz jakim człowiekiem jest jego autor, o nim samym jako człowieku nie możesz nic powiedzieć,
    podobnie jest tutaj. Jeśli chcesz pisać, nie możesz być zbyt delikatnym/katnom. Przyjmuj krytykę i ucz się jak poprawnie
    konstruować zdania, gdzie wstawiać przecinki i tym podobne.
    Jeśli jednak jesteś osobą, której zależy jedynie na pochlebstwach, to przykro mi to pisać, ale to nie jest miejsce dla Ciebie.
    Przemyśl to.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania