.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Szalokapel 07.07.2016
    Przerwał im Wielki Mistrz karząc - każąc
    Motocyklistą - motocyklistom

    Jezu, jakie to było okropne, w pozytywnym znaczeniu. Świetne opowiadanie! Naprawdę mnie urzekło. 5
  • Mrocznyumysł 07.07.2016
    Dziękuję bardzo. Zaraz poprawię błędy.
  • Szalokapel 07.07.2016
    Nie ma sprawy. To już całkowity koniec, tak?
  • Mrocznyumysł 07.07.2016
    Tego opowiadania — tak.
    Następne będzie mniej mroczne. Mam nawet już coś przygotowane, ale niedługo wyjeżdżam i chcę trochę odpocząć od Internetu, więc nie wiem kiedy się ukaże.
  • Szalokapel 07.07.2016
    Super. Będę czekać.
  • KarolaKorman 09.07.2016
    Czyli zjedli wszystkich. A miało być tak pięknie.
    Przeczytałam całość i teraz napiszę Ci moje spostrzeżenia:
    - Mieszasz czasy. ,, Kielichy przechodziły '' - przeszły, ,,Zaczyna się główna '' - teraźniejszy
    - Narrator w pewnych momentach odnosił się do czytelnika jak do dzieci z podstawówki. Mówiąc np. ,,nasi bohaterowie''. Każdy czytający wie o kogo chodzi i takich zwrotów bym unikała. Warto je zastąpić: Przyjaciele, koledzy, chłopcy lub zrezygnować w pewnych zdaniach z jakiegokolwiek nazewnictwa, bo i tak każdy wie o kim mowa.
    - Jest dużo błędów takich, które wyeliminowałbyś przez przeczytanie ostatecznej wersji. np. ten, który wytknęłam w poprzedniej części.
    - Piszesz jednak ciekawie i pomysł był dobry, dam 4.5 czyli 5 :)
  • Mrocznyumysł 09.07.2016
    Dziękuję za opinię i wskazanie błędów wezmę je pod uwagę przy tworzeniu nowego opowiadania. Ten ostatni fragment celowo jest w czasie teraźniejszym, aby dodać dynamiki akcji jest to porwany zabieg, czasami stosowany w różnych tekstach. Gorzej jeżeli mieszam czasy gdzieś indziej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania