Mur chrześcijaństwa

PS: Kolejny wiersz z kategorii politycznej. Dlatego kto nie lubi polityki, niech nie czyta.

 

Dzisiaj, mamy straszliwe zagrożenie ,

Dzisiaj, czy ja lub ty coś w tej sprawie zmienię?

Dzisiaj, naprawdę ogromnym problemem nie są imigranci.

Dzisiaj to nie oni, lecz większość władających Europą są naszego gniewu warci.

 

To oni, sprowadzili do Europy tą zarazę,

To oni stworzyli w nas skazę,

To oni, mają jakieś ukryte w tym cele,

Ale niby z nich, są tak wielcy zbawiciele.

 

Dziwny jest fakt, że niszczą od dawna wszędzie wartości,

Dziwne jest to, że pozwalają na zachowanie kultury, dla islamskich gości.

Dziwny jest fakt, boga wyśmiewają ,

Dziwne jest to, że islamowi na modlitwy i gwałty pozwalają.

 

Szok największy sprawia nam,

Że Muzułmanin to nie cham,

Szok największy sprawia nam, że mogą robić praktycznie wszystko,

Ale my, mamy stać przy tym bezczynnie i z wdzięcznością, dla nich blisko.

 

Europejscy panowie nie pozwalają nam się bronić,

Europejscy panowie, pozwalają zaś dla muzułmanów nas gnoić,

Europejscy panowie, twierdzą że to wzbogaca nas kulturowo,

Wszak, sami kulturę psują, więc robią ją na podstawie innej i na nowo.

 

Powiadam, ja Upadły wam,

Że ja w tym przekonaniu nie jestem sam,

Powiadam wam, że kres Unii Europejskiej niedługo nastąpi,

Chyba że jakiś zbawiciel lub cud na ziemię zstąpi.

 

Zastanówmy się dlatego?

Pozwalamy im na takie barbarzyństwo, bo inaczej spotka nas coś złego?

Zastanówmy się, czy musimy stać bezbronni w takich sytuacjach?

Pozwalamy im brać udział w tak strasznych dla nas akcjach.

 

Czy islam jest religią najważniejszą?

Czy katolicyzm nie jest już religią dzisiejszą?

Czy ich kultura jest lepsza od pozostałych?

Czy dlatego mamy robić z siebie ludzi tak porąbanych?

 

Kocham swoją tradycję kraju i łatwo jej nie oddam,

Kocham ją, wy też i zapewne ja i wy łatwo się nie poddam,

Polska dalej się broni,

A Europa żarty z naszej ''nietolerancji'' sobie stroi.

 

My w przeciwieństwie do innych, nie stoimy bezczynnie w sprawie zagrożenia,

My w przeciwieństwie do innych, wiemy co z Islamistów są za stworzenia,

Dlatego nie dajmy sobą gardzić, nie dajmy pogrześć mowy,

Dlatego bo my jesteśmy narodem Polskim, a nasz naród jest bardzo duchowy.

 

Obudź się Europejski ludzie,

Zanim islamici włożą wam bomby w buzie.

Obudź się i postaw swoim panom,

Zanim dasz wygrać ich złowieszczym, nieznanym nam zamiarom.

 

Upadły(D.F)

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (50)

  • Pan Buczybór 04.10.2016
    Oj, chyba dzisiaj nic od ciebie nie poczytam.
  • Upadły(D.F) 04.10.2016
    Dlaczego? :) Zbyt polityczny nastrój mnie dopadł, czyż nie? ^^
  • Nuncjusz 04.10.2016
    Upadły(D.F) jak byłem bezrobotny to tez miałem wojująco-polityczne nastroje, na szczęście mi przeszło
  • Pan Buczybór 04.10.2016
    Upadły(D.F) ja tam polityką się nie zajmuję
  • Upadły(D.F) 04.10.2016
    Nuncjusz i Panie Buczybórze :) Powiem wam że polityka to ciekawy temat jeżeli ma się do niej dobre podejście (mam na myśli spojrzenie obiektywne na większość tematów ) ale to tylko moje zdanie :)
  • Nuncjusz 04.10.2016
    Upadły(D.F) nikt nie ma obiektywnego spojrzenia, nawet Ty
  • Upadły(D.F) 04.10.2016
    Nuncjusz Oj uwierz to ze napisałem te dwa teksty nie znaczy że nie mam obiektywnego spojrzenia :P Jak to się powiada ? Neutralne podejście nie istnieje jednak podejście ktore patrz że jedna część ludzi ma takie błędy w swoich planach a druga takie to jest właśnie coś w ten deseń ;) Zawsze należy patrzeć na inne partie. Każda ma swoje plusy i minusy, każdy pomysł także :P
  • I to właśnie wskazuje moim zdaniem na to, że nie jesteś obiektywny.
    Uważam, że tu nie o partiach powinno się rozmawiać. Bo one akurat tworzone są i zasilane przez ludzi. Jednak jest coś, co w partii istnieje i jest bardzo niematerialne - ideologia, jakiś plan, wizja.
    To o niej powinno się rozmawiać. O naszych wizjach. A potem ewentualnie zastanawiać się, kto ma lepszy, najlepszy plan na jej realizacje.
  • Upadły(D.F) 07.10.2016
    Pisarz z poddasza Bo masz rację w tym tekście nie jestem obiektywny bo chciałem opisać sytuację jaka jest teraz ;)
  • Violet 04.10.2016
    Zaleciało mi tu narodowym radykalizmem ale to moje spojrzenie. Daję 3 bo coś mi nie leży kompozycja tego utworu, polityki nie oceniam.
  • Upadły(D.F) 04.10.2016
    Dziękuje za komentarz i ocene jednak zdania w tej sprawię nie zmienię :) Wole być narodowcem (co prawda niektórzy postrzegają to jako faszyzm, ale patriotyzm to także faszyzm? ) Czasem Unia ma dobre rozwiązania a Polski rząd złe ale w sprawie imigranci (długo gadać ) :) Kompozycja wiem że tu leży ale czekałem na kogoś kto mi o tym powie :D
  • Violet 04.10.2016
    Upadły(D.F) Dlatego nie wypowiadam się na temat cudzych poglądów politycznych, bo chyba miejsca i czasu by nie starczyło. Dobrze jednak, że poruszasz takie tematy.
  • Upadły(D.F) 04.10.2016
    Violet Według mnie lepiej o czymś mówić niż uznawać że tego nie ma :)
  • Violet 04.10.2016
    Upadły(D.F) i tego się trzymajmy:)
  • Mogador 04.10.2016
    Nie trawię narodowców. Nie trawię polityki.
  • Upadły(D.F) 04.10.2016
    Każdy ma swoje zdanie ;) Wolność słowa :)
  • Violet 04.10.2016
    Upadły(D.F) żeby tylko każdy tak robił, to byłoby dużo prościej na świecie.
  • Upadły(D.F) 04.10.2016
    Violet szczerze ci powiem że wolności słowa tak naprawdę nie ma :) Ktoś na kogos coś powie może byc oskarżony o oczernianie, ktoś ubierze isę w innym kraju nie tak może być szkalowany (mam mówić dalej? ) :)
  • Nieidealna 04.10.2016
    Upadły nie jesteś sam :) polska to nie afryka a czarne nie jest białe a prawda zawsze musi być po naszej stronie jak bedzie trza to wezmiem sprawy w swoje rece :D oczywiście miła odskocznia od moich glupich myśli trochę madrosci nie zaszkodzi nikomu :) daję ci fife schyl się :) 5 z pluSen na dobranoc :)
  • Upadły(D.F) 05.10.2016
    Hm dziękuje serdecznie :) Dokładnie nic nie jest od razu opisane tak jak myślimy :)
  • "To oni, sprowadzili do Europy tą zarazę" - *tę zarazę.
    I chyba powinno być "zastanówmy się dlaczego?", tak mnie się wydaje. Na moje oko.

    Co do tekstu. Nie podoba mi się. Nie dotykam się w żaden sposób tematyki, bo tutaj popłynęlibyśmy totalnie i pewnie niejedno wspólne stanowisko wypracowali, przy setce odmiennych, ale to nieistotne.
    Istotne natomiast jest to, że to jest obiektywnie złe. Nie trzymasz się kupy. Jesteś szalenie niekonsekwentny w tym tekście. Same rymy niczego nie załatwiają, a i one nie mają jakiegoś dużego polotu.
    Dokładny, żeński rym jest śliczny, ale na dłuższą metę oklepany i nudny. A u Ciebie występuje w formie dominującej, o ile nie jedynej.
    Poza tym, jak mawiali mądrzy ludzie "rym wiersza nie czyni" i dużo racji w tym mieli. Rozpiętość wersowa jest tutaj straszna, co tylko męczy czytelnika. Nie mówię, że każdego, ale mnie tak.
    I nie jest to kwestia pewnej subiekcji, ale zwyczajnie obycia z tekstami "klasycznymi", które rymy posiadały, miały też w miarę równą rozpiętość wersów (czasem jakieś odstępstwa w postaci kataleksy, albo hiperkataleksy), no i metrum.
    tutaj tylko rymy.
    No i jest to długie, co dodatkowo męczy czytelnika. Chwała Ci Boże, żeś nie wpadł na pomysł postarzania tego tekstu i pisania go na wzór staropolszczyźnianej składni.
    Ogółem sporo do poprawy.
    I o ile rozumiem Twoje stanowisko, ba(!) częściowo się z nim zgadzam, o tyle za formę mam ochotę rozstrzelać.
    Przepraszam.

    Ocen nie wystawiam, więc średniej nie zaburzę.
    Dużo do poprawy.

    Pozdrawiam i nie mówię tego po złości, a dlatego że widzę potencjał! :)
  • Upadły(D.F) 07.10.2016
    Nie zawsze długi tekst męczy czytelnika :) A rymy białe (tak nazywam żeńskie ) nie są aż tak oklepane i nudne. Nie skupiałem się tu na rymach tylko na opisaniu co dzieje się w Europie ;) Poprzednie wiersze są o wiele lepsze niż moje dwa ostatnie pisane na szybko pod wpływem emocji :)
  • Upadły(D.F) Czyżby dyskusja była jałowa...?

    Mój drogi, ja nie mówię, że są nudne. Są ładne, al nie kiedy są jedynymi dominantami. Zwłaszcza że historia uczy, iż najlepiej wypadają w krótszych wersach. A u Ciebie są one rozwleczone do gargantuicznych rozmiarów niektóre, klauzula średniówkowa w ogóle nie istnieje...
    Mam mówić dalej?

    Ogółem chodzi mi o to, że pisanie rymowanego wierszyka to nie jest coś dobrego.
    I wielu naszych poetów z przeszłości, tylko dobitnie ten fakt potwierdza.
  • Upadły(D.F) 08.10.2016
    A ja dalej uważam że lepiej mi rymować niż coś w ziemie chować :P Poeci z przeszłości nie mieli mocnych kości :) Dyskusja nigdy nie jest jałowa zawsze ma jakiś przekaz. Ale ja co do rymowanych wierszy zdania nie zmienię ;)
  • Nieidealna 07.10.2016
    Zamawiam lody czekoladowe. Lody podano ale mi się nie podobają, ja nie chcę takich one mają być białe i mieć smak czekolady koniec i kropka. Jednak zapoznając się z ich smakiem.. raz... drugi.. trzeci mmmm mogę jeszcze jedną porcję :) Czasem nie warto za dużo kombinować starać się wyidealizowac, bo wtedy już nie ma takiej wartości, nie budzi już takich emocji, nie zachwyca. No forma doskonała ale gdzie ten blysk w oku gdzie to szalone bicie serca no cholera ni ma i nie wróci nie ma leku.na całe zło hehe :) :) :)
  • Upadły(D.F) 08.10.2016
    Zaraza pierwszy raz nie wiem jak mam rozumieć komentarz ^^ Jeżeli owe lody to mój wiersz to chyba dobrze? ^^
  • Nieidealna 08.10.2016
    Spokojnie :) To tylko mała zbita z tego pisarza ze strychu hehe czy tam z poddasza :) ale nic więcej nie powiem bo mi się dostanie jeszcze :) i chwała Ci Upadły że nie zmieniasz zdania ja tam już bardzo lubię Twoje poetyckie upodobania :) i jeszcze zdrówko Twoje! Ale dobre piwko :) Posprzątałam i się zgrzałam a jeszcze przede mną kulinarne wyczyny matko znowu będę świrowac przy gotowaniu ciekawe co z tego wyjdzie jak wszystko jeszcze w praniu :)
  • Upadły(D.F) 08.10.2016
    O nie tylko nic o alkoholu :) Dziękuje za wsparcie ale pisarz z poddasza ma ciut racji na temat tego wiersza (sam wiem że moje ostatnie dwa wiersze na dodatek o polityce są średniakami ) Cóż tu powiedzieć? Polityka to nie za bardzo dobry temat dla wierszy ale do rozmów i kłótni to polityka jest najlepsza :)
  • Nieidealna 08.10.2016
    To tylko mała uszczypliwosc z mojej strony :) może miałam zły humor :) rację ma ale już bardziej nie mógł jej wyolbrzymić ten niby raczkujący poeta ;)
  • Upadły(D.F) 08.10.2016
    Każdy może się wypowiedzieć :) Nie mam mu za złe że wyolbrzymia :) Właśnie dlatego uważam że przydałby się chat na tej stronie ^^
  • Nieidealna 08.10.2016
    Aha zapomniałam mam jeszcze dobre wino ;) :)
  • Nieidealna 08.10.2016
    Chat jak najbardziej :)
  • Upadły(D.F) 08.10.2016
    Wino? Jakoś nie przepadam za takim rodzajem alkoholu :) Wolę soczyste szkockie whisky :)
  • Nieidealna 08.10.2016
    Bad boy :) ja tam wina też rzadko pijam dlatego jeszcze je mam :D
  • Upadły(D.F) 08.10.2016
    Dlaczego bad boy? Ja określam się jako ten dobry :) Wybacz za zdanie ale uważam że wino to coś co używa się w klimatycznych sprawach ;)
  • Nieidealna 08.10.2016
    Jameson irish whisky mam taki trunek pamiątka z podróży też czeka nie wiem na co :) tak dokładnie wino to taki specyficzny afrodyzjak szczególnie zażywany z kolacją w blasku świec :D
  • Upadły(D.F) 08.10.2016
    Oj robi się smak na szklaneczkę :) Zaraza zaraz chyba sobie naleje a nie wypada przed 18 :)
  • Nieidealna 08.10.2016
    To zanim przyjdziesz akurat będzie po 18 :D szklanka już stoi hahaha
  • Upadły(D.F) 08.10.2016
    Wybacz ale nie mogę :)
  • Nieidealna 08.10.2016
    Rozumiem całe szczęście nie otworzyłam butelki :) liczyłam się z tym że napiszesz coś w tym stylu :) ale cóż zrobić taka już jestem glodnego nakarmić a spragnionego napoić :)
  • Upadły(D.F) 08.10.2016
    Dobry samarytanin heh :)
  • Nieidealna 08.10.2016
    Przez to jestem mistrzem w kuchni a alkoholi to ja mam w kilku szafkach prawie z całego świata więc żałuj że nie możesz :p
  • Upadły(D.F) 08.10.2016
    Nie żałuje ;) Zrób wiersz o gotowaniu :)
  • Nieidealna 08.10.2016
    Pozdrów w takim razię whisky twoją żonę bawcie się dobrze :)
  • Upadły(D.F) 08.10.2016
    Najmocniej przepraszam ale nie pozdrowię dziś coś ważnego dla świata robie :)
  • Nieidealna 08.10.2016
    To pewnie budujesz mur chrześcijaństwa :) więc nie żałuj cementu :)
  • Upadły(D.F) 08.10.2016
    Jeszcze nie angażuje się w takie akcje :) Lepiej skończmy ten spam :)
  • Nieidealna 08.10.2016
    Racja zaraz znacznie się kolacja :D spam spamem ale trochę się uśmiałam ;)
  • Upadły(D.F) 08.10.2016
    Jak chcesz popisać w jakiejś sprawie zapraszam na maila :)
  • IWG 03.12.2016
    Ten kraj trzeba zmieniać na lepsze. To jest pewne. Cały ten rząd niech wsadzi sobie swoje farmazony w dupę i da Polakom działać. Bo póki co czuję się jak w więzieni, a to w końcu moja ojczyzna

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania