-

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Wrotycz 04.04.2019
    Muza fałszywka - zła czarownica. Kobieta?
    Ale starcie :)

    Ostatni wyraz pierwszego zdania zgubił ogonek:)
  • yanko wojownik 05.04.2019
    Dziękuję. Twoja przenikliwość chyba nie daje szansy na to, żeby rzec, że to od początku do końca fikcja... ;)
  • Canulas 04.04.2019
    "Twórca zderzył się kiedyś z muzą, ale była to podstawiona fałszywka, która przemieniła się w czarownice. " - ale to w ile tych czarownic się przemieniła?

    "Ta skrępowała zaś jego wenę. Wenę można było uwolnić tylko magicznym płynem czterdzieści procent vol. Niestety jego organizm miał ograniczone możliwości stosowania magii." - 2x jego dosć rzuca się w oczy.

    Całkiem ok, ale też na kolanko mnie się nie upadło. Silne "czatirje"
  • yanko wojownik 05.04.2019
    No dobrze, ze nie zamieniła się w stado wiewiórek - tak się zamieniła, bo zło próbowało zadziałać z siłą spotęgowaną, ale razem z Wrotycz powstrzymaliście ów proces (coś może ocalono), a ja przywalę ogonkiem i ograniczę możliwość powielenie ponad miarę zła.

    Dzięki za sugestię - trochę pomyślenia i pewnie się coś tam i z tym...

    Dziękuję za 80 procentowe tak!
  • Abbadon 04.04.2019
    "Czarodziejka gorzałka wygrywała starcia z czarownicą muzą, ale nie mogła wygrać z nią wojny"
    Idealne opisanie procesu twórczego na sterydach :)
    Anegdotka fajna, lubię to
  • yanko wojownik 05.04.2019
    "Idealne opisanie procesu twórczego na sterydach :)"

    Interpretacje w pyte bywają niekiedy - świetne. Dzięki!
  • Angela 04.04.2019
    Czytając o działaniach partyzanckich, zwyczajnie padłam.
    Takiej dłuższej wojenki o wenę, wątroba mogła by nie wytrzymać i wywiesić białą flagę.
    Pozdrawiam i zostawiam *****
  • yanko wojownik 05.04.2019
    Mam nadzieję, że udało się powstać, cieszę się, że utwór tak oddziałuje - ma moc o jaką bym go nie posądzałem. Dzięki Ci wielkie za piątaka!
  • Pan Buczybór 04.04.2019
    Zagrożenia najlepiej przeczekać pod kocem. Fajne drabble.
  • yanko wojownik 05.04.2019
    Dziękuję za jak zakładam fachową poradę - zapewne nie ja jeden się ścieram z metafizyką - teraz już to wiem....

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania