.

.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Artbook 19.11.2018
    Witaj xfhc :-) Bardzo ciekawa historia. Na pierwszy rzut oka może wydawać się taka banalna i infantylna, ale z drugiej strony jest w tym pewien interesujący wątek, wynikający z doświadczenia chorej matki oraz syna, który może i ma dość obecnej, życiowej sytuacji, ale wracając do domu i siadając przy śpiącej mamie chciałby jej powiedzieć: "miałaś racje mamo, powinienem wziąć ten parasol ze sobą" ;-)

    Oczywiście w tym tekście jest zdecydowanie więcej do czego można się odnieść i to też wzbudziło moje zainteresowanie ;-)

    Podobało mi się. Zatrzymałeś mnie. Pozdrawiam, piąteczka :-)
  • xfhc 20.11.2018
    Dzięki za przeczytanie i komentarz
  • Małgorzata 20.11.2018
    Dzień dobry. Bardzo lubię taką prozę. Wczuwam się w każdą sekundę, którą tak precyzyjnie opisałeś.
    Niesamowite jest to, że ja też napisałam tekst o matce i właśnie dziś go dodałam. To mój drugi tekst tutaj. Z chęcią poczytam Ciebie więcej :) Pozdrawiam ciepło.
  • xfhc 20.11.2018
    Cieszę się, że ci się podoba.
    Ten tekst jest trochę inny od moich pozostałych ;)
    A twoje opowiadanie chętnie zobaczę w wolnym czasie
    Pozdrowionka
  • kalaallisut 20.11.2018
    Refleksja nad śmiercią bliskiej schorowanej osoby, która trzeba się opiekować . Z jednej strony pozostanie całkiem sam gdy matka odejdzie z drugiej odpadną obowiązki. Śmierć jako ulga dla oby dwóch stron.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania