Na zdrowie Panowie!

Mężczyzno mój drogi,

mężu kochany,

w dzień twego święta,

śpiewam peany:

 

Kupię ci skarpet kilo,

by żadnej już nie cerować,

podstawię w cysternie piwo,

myślisz, że zdążę spróbować?

 

Ugotuję ci obiad odświętny,

skrzywię się razem z tobą,

pomieszam niechcący prania,

różowy to też jakiś kolor.

 

Znowu podkradnę ci frytkę,

podam na deser wafelki,

całusa odcisnę tak mocno,

że w głowie zaszumią bąbelki.

 

Zrobimy potem, co zechcesz,

oddam się tobie cała,

nawet, gdy czule poprosisz

bym sama w sypialni została.

 

Bo przecież skoro masz piwko,

kolegów i telewizor w salonie,

nie mam dziś serca cię karać,

meczem spędzonym przy żonie...

 

//

 

Dla wszystkich Panów,

z najlepszymi życzeniami,

bo choć bywamy złośliwe,

to i tak was kochamy :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 23

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (89)

  • wicus 10.03.2020
    Cudowny, przeuroczy wiersz! Cieszę się, że to właśnie z niego dowiaduję się o tak pięknym święcie, które - choć pewnie zabrzmi to mało wiarygodnie i śmiesznie - jakoś mi umknęło. Po przeczytaniu tego wiersza wiem, że jednak warto o nim pamiętać! :)
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    Dziekuję za miły komentarz:) Każdy dzień może być świętem, zatem czasu na okazywanie uczuć nigdy nam nie zabraknie. Wystarczy tylko chcieć!
  • Shogun 10.03.2020
    Świetny i zabawny wiersz. Czytałem go z uśmiechem na twarzy :). Gdyby nie fakt, że jutro muszę wcześnie wstać to pewnie piwko bym sobie wypił :D. Dziękuję ze swojej strony za życzonka i pozdrawiam serdecznie ;).
  • Szpilka 10.03.2020
    Sympatyczny i zabawny wiersz, przyłączam się do życzeń ?
  • JPA 10.03.2020
    Heej naprawdę jesteśmy tacy okropni? Zgodze się tylko, że skarpetami:) Dziękuję za życzenia. Miłego dnia
  • betti 10.03.2020
    Dobrze, że są tutaj panowie, którzy nie znają się na poezji i mogą zachwycić się "wierszem"
  • indri 10.03.2020
    Betti proszę nie.
  • betti 10.03.2020
    indri pisz głupoty, jak lubisz, ja pozostanę przy prawdzie.
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    betti masz dar psucia ludziom humoru. Napisałam z dobroci serca, z przymrużeniem oka i z podkreśleniem, że u mnie poezji się nie doszukasz. Panowie dobrze wychowani po prostu podziękowali. Nie ma potrzeby wytykać im braku niewiedzy. Na życzenia się człowiek nie obraża. Jeśli kłuję cię po oczach, po prostu nie czytaj. Nie ma przymusu.
  • betti 10.03.2020
    Kocwiaczek to portal literacki, a nie własne podwórko, gdzie można się kluczem obstawic.
  • betti 10.03.2020
    Kiczem - korekta.
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    betti owszem to portal literacki, chociaż często go nie przypomina z różnych względów. Pamiętaj, że nie jesteś wyrocznią i każdemu może podobać się coś innego.

    Pomimo to raz jeszcze najlepsze życzenia dla wszystkich Panów, dziękuję za bardziej przychylne komentarze i tym samym życzę wszystkim miłego dnia.
  • betti 10.03.2020
    Kocwiaczek nie przypomina go przez uchwalenie takiej miernoty... Ale wy to gowno tworzyć, nie ja.
  • betti 10.03.2020
    Nie przypomina go przez chwalenie takiej miernoty, ale wy to gowno tworzycie, nie ja. Trzeba myśleć trochę.
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    betti jak wyżej, miłego dnia.
  • betti 10.03.2020
    Kocwiaczek wzajemnie życzę Ci, skoro jesteśmy przy życzeniach, zebyś się więcej nie osmieszala takim czymś. To w końcu portal literacki... mogłaś mężowi to podarować, na ładnym papierze i nikt by się nie czepiał...

    Miłego dnia.
  • Harem Szejka 10.03.2020
    betti uśmiechnij się i wszystko będzie lepiej hi, hi, hi
  • Puchacz 10.03.2020
    Kocwiaczek Sympatyczny wierszyk :)
    No faktycznie nie zawsze to jest portal literacki.
    Czasami pastwisko dla opowijskiego bydlęcia.
  • Samo życie ????
  • indri 10.03.2020
    Jestem zachwycony, piękny wiersz, dziękuję.
  • Dekaos Dondi 10.03.2020
    Kocwiaczku→Dzięki→Za kilogram skarpet też:))→Pozdrawiam:)
  • kigja 10.03.2020
    Mężowi :)
  • Pasja 10.03.2020
    Też przyłączam się do życzeń. A wiersz śmieje się całą gębą męskich serc. W tym wszystkim to najważniejsze jest.
    Pozdrawiam Autorkę
  • Anonim 10.03.2020
    Ło jej :) Podziękowali :)
  • indri 10.03.2020
    Muszę jeszcze raz, bo dopiero wróciłem z roboty, podziękować pięknie, za tak szybkie i ładne spełnienie obietnicy i za piękny wiersz dla wszystkich chłopów z okazji dnia mężczyzny. Najładniejszy wiersz na świecie.
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    Indri i Puchacz dziękuję za pozytywny odbiór i tylko tak skromnie poproszę byście mi tutaj nie robili wspomnianego pastwiska :)
  • Puchacz 10.03.2020
    Bydło już tam jest.
    Nawet porykuje lekko :)))
    Lekcja trwa.
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    Panowie... proszę, bez jadu tutaj.
  • indri 10.03.2020
    Betti, zostaw go, on się w ten sposób dowartościowuje, nie potrafi inaczej. Trzeba go ignorować, bo każda rozsądna uwaga doprowadza go do szału. Widziałem że nawet pod tekstem Igi narobił obory, on niczego nie uszanuje.
  • betti 10.03.2020
    Bogumił, to on tak przez tę miłość zwariował? Pochlebne dla męża tej pani...
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    betti myślę, że powinnaś wstydzić się za taki komentarz. Obrabianie komuś dupy za plecami oznacza, że wybitnie cię coś boli.
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    betti czy ja mówię że jest kulturalny? Nie i już gdzie indziej podkreślałam, że razem z indri równo sobie cisną. Ale wciaganie w to Tjeri, pranie waszych brudów (co mnie obchodzi czyjś prawdziwy lub wyimaginowany kosz) i do tego robienie tego u mnie pomimo moich próśb nie może być pozostawione przeze mnie bez echa. Mówisz mi o portalu literackim, a tutaj razem z nimi robisz operę mydlaną.
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    betti przez ciebie słowo poezja staje się tylko wyświechtanym frazesem. Może potrafisz pisać ale taktu ci brak. Plujesz jadem i podkreślasz na każdym kroku swoją wyższość. Niestety kultura wypowiedzi jest ci obca.
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    betti bycie w czymś lepszym, a wywyższanie się to dwie różne rzeczy. Wywyższanie się świadczy o pyszałkowatości, braku kultury i taktu. Twoja opinia na temat mojej twórczości jest mi znana nie od dzisiaj. Wybacz mi i innym, ale możemy się z tobą nie zgadzać. Nie stanowisz ogółu. Wyciągając średnią tak tragicznie ze mną nie jest. Mam przyjemność z tworzenia i nawet mówienie o moich utworach per "gówno" jakoś mnie nie zniechęca. Świadczy tylko o braku kultury osoby, która nie potrafi udzielać konstruktywnej krytyki, a tylko bezmyślnie hejtować gdyż coś nie jest zgodne z jej poczuciem estetyki. Zadowolę się zatem twoim negatywem i kilkoma pozytywami. Nie każdy musi mnie czytać i nie każdemu musi się podobać to co piszę.
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    betti podumowałaś mój utwór jako "główno" i tym samym siebie...
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    betti nie mów mi co myślę bo za przeproszeniem wiesz o mnie tyle co o przyszłości koronawirusa czyli nic. Obrażasz mnie, obrażasz innych, twoje zachowanie jest poniżej krytyki. Mogę być największym beztalenciem świata ale ty przebijesz mnie o głowę w braku taktu. Nie odgrywaj się na mnie za własne niepowodzenia. Mogę nie umieć pisać (jak twierdzisz na każdym kroku), ale przynajmniej jestem dobrym człowiekiem, który potrafi doceniać ludzi, dzielić się z nimi moimi uwagami i nigdy nie poniżać. Ty zaś czerpiesz z tego frajdę. Jesteś zgorzkniała do szpiku kości. Dziękuję za pokazanie mi twojego prawdziwego ja. Na przyszłość będę omijała ciebie i twoje utwory szerokim łukiem.
  • betti 10.03.2020
    Kocwiaczek ja się nie odgrywam, pisze jedynie na temat poezji, która jest dla.mnie tym, czym dla ciebie chleb. Wiem, że moja opinia jest dla ciebie nie do przyjęcia, bo brak zachwytu. Ale ty po prostu nie masz talentu do poezji, a bez tego wychodzą takie koszmarki. Niemniej inni cię chwalą... xd
  • Pan Buczybór 10.03.2020
    betti napisałem mniej więcej tak jak ty, że bez szału i raczej suabe i moja opinia została dobrze przyjęta. Kocwiaczek to nie Mar, że krytyki nie rozumie, tyle że to ty, jak już wielu pisało wcześniej, nie umiesz konstruktywnie komentować.
    Nara. Spadaj stąd i nie rób już spamu.
  • Puchacz 10.03.2020
    Ty wiesz bydlaku i chamie dlaczego będę cię ścigał.
    Jest wyjątkowo za co.
  • Raven18 10.03.2020
    Dziękuję Kocwiaczku! Brakowało mi uśmiechu :D
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    Proszę uprzejmie. Będzie dobrze. Musi:)
  • Harem Szejka 10.03.2020
    Ale huczny dzień chłopa. Wstyd Panowie i jedna Pani się uwaliła hi, hi, hi
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    Niestety, chciałam dobrze, a wyszło jak zwykle :(
  • Puchacz 10.03.2020
    Ja tylko udzielam lekcji :)
  • indri 10.03.2020
    Puchacz od dawno uprawiasz bigamię damski utrzymanku?
  • Puchacz 10.03.2020
    Odkąd wiem, że bydlę buhajowate może mieć wszystkie.
    Dajesz radę?
  • indri 10.03.2020
    Puchacz tulipan;))))
  • Puchacz 10.03.2020
    indri Zazdrośnik :)))
  • indri 10.03.2020
    No to wyschnie dziś źródełko kasy, nie będzie już za co zalewać pały;))
  • Puchacz 10.03.2020
    Zaczyna drugi wątki osobiste...
    Co za banda kretynów.
  • indri 10.03.2020
    Puchacz wyzywasz mnie od kilku dni bandziorze i mi grozisz.
  • Puchacz 10.03.2020
    indri Gdzie, kto i jak ci groził? :)))
    A że jesteś skończone bydlątko to już wszyscy wiedzą, a ja pracuję nad utrwaleniem.
  • Bajkopisarz 10.03.2020
    Na miejscu autorki tego bardzo sympatycznego wierszyka (za który jako facet pięknie dziekuję), skasowałbym go, zostawiając jedynie tytuł zmieniony na CHLEW, żeby chętni mogli się dalej w swojskim błotku tarzać, a wierszyk dodałbym raz jeszcze :)
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    Dziekuję. Nie ma sensu. Zaraz i tam by wylali błotko.
  • Angela 10.03.2020
    Bardzo fajny, lekki i przyjemny wierszyk, taki cieplutki.
    Jeśli mogę, to też dołączam do życzeń: wszystkiego dobrego panowie ?
    A teraz, przepraszam Cię Kocwiaczku, ale muszę.
    Bettka, kolejny chłop cię w d... kopnął, że się tak ciskasz? Znowu innym pod kołdrę zaglądasz?
    Brak ci elementarnych, podstawowych zasad współżycia społecznego, kultury i taktu.
    Tyle ode mnie, bawcie się dalej.
  • betti 10.03.2020
    Mnie nikt nie kopnął, masz fatalne dane. Ale Ty nigdy innych nie miałaś znawczynio poezji...
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    Dzięki Angelo za pozytywny odbiór... mojego wierszydła rzecz jasna :)
  • Pan Buczybór 10.03.2020
    Niezbyt dobry, ale sympatyczny wierszyk opierający się na stereotypach. Szału nie ma, ale na życzenia w sam raz.
    A wszystkich spamerów zapraszam stąd wypierdalać. Zgłaszam ten bajzel do adminy, a jak macie trochę honoru to idźcie z tą pseudodyskusją na pitolenie.
    Pozdrawiam
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    Dziękuję za jedno i drugie. Nie wiem czy to coś da, moje prośby spełzły na niczym.
  • Puchacz 10.03.2020
    Kocwiaczek Jak niszczyło chamstwo innych, to niektórzy zrównywali poziomy, a niektórzy milczeli.
    Fajnie.
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    Puchacz nie przeczę, pewnie tak było, ale dalsze wylewanie brudów sprawi, że zostaniecie tutaj tylko wy sprowadzajac ten portal na dno. Wierzę że chcesz dobrze, sprawiedliwie i walczysz o swoje racje ale z perspektywy widza... to wygląda tragicznie dla obu zwaśnionych stron.
  • Puchacz 10.03.2020
    Kocwiaczek Nie ja zacząłem wojnę, ale ja walczę, a nie odwracam głowę.
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    Puchacz walczysz, moim kosztem i wszystkich opowijczyków. Na hejt nie ma lekarstwa tak samo jak na głupotę.
  • Puchacz 10.03.2020
    Kocwiaczek Tu masz rację, że Twoim kosztem.
    Sorry.
    Niemniej nie mogę patrzeć jak się po portalu panoszy bydło, które wycięło chamstwem i kłamstwem kolejnego usera.
    Jednego z najlepszych komenciarzy i autorów.
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    Puchacz też ubolewam, nawet bardzo. Myślę czy by nie zrobić tego samego. Niemniej z czystej przekory pewnie zostanę, olewając hejt i wyłuskując konstruktywną krytykę.
  • Puchacz 10.03.2020
    Kocwiaczek Ją też o to prosiłem, ale ten wiersz miał duże znaczenie, a bydło tam zrobiło oborę.
  • Puchacz 10.03.2020
    Szkoda gadać.
    Też deficyt,
  • indri 10.03.2020
    Kocwiaczku, jeszcze raz dziękuję za piękny wiersz, bo to jak Ci podsunąłem ten pomysł. Nawet nie wiedziałem, że dzisiaj jest nasz dzień. A ptaszyska już tak mają, że robią kupy byle gdzie, w przelocie. Wypróżni się i uspokoi.
  • Pan Buczybór 10.03.2020
    O Betti mówisz?
  • Puchacz 10.03.2020
    Na bydlątko i wtedy będę spokojny.
  • Puchacz 10.03.2020
    Pan Buczybór Tak
  • betti 10.03.2020
    Pan Buczybór o tobie raczej... wszak potrafisz się wzbic...xd
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    Indri tu mi dziekujesz, a za chwile wylewasz z resztą pomyje. Nie wciagajcie mnie w swoje gierki. To miały być życzenia od serca, a jest śmietnik. Brak mi słów na to co tutaj się stało. Miło mi, że się tobie podobał. Szkoda tylko, że moje prośby o nie robienie tu chlewu miałeś gdzieś.
  • indri 10.03.2020
    Kocwiaczku, przepraszam, ten chamek wulgarnie obraził B. bo ja ignorowałem jego chamskie wycieczki, ale przy okazji wyszły na jaw sprawki tego osobnika, jak to grasuje po portalach w poszukiwaniu ofiar do bałamucenia. Ty tu jesteś od niedawna, ale może jakaś kolejna jego ofiara została przestrzeżona, bo jedna jest w takim szoku, że leczy się psychiatrycznie z jego powodu. To niebezpieczny osobnik.
  • Puchacz 10.03.2020
    indri Ale jaja od bydlątka :)))
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    indri nie obchodzi mnie to kim jesteście poza opowi. Nie chce znać waszych brudów. Oddycham lżej bez tej wiedzy. Slowa obrazy padly tutaj od wielu osób w różnych kierunkach, również w moim. A wszystko dlatego, że chciałam komuś sprawić przyjemność moją pisaniną. Gdybym wiedziała, że w nagrodę dostanę obelgi zostawilabym wierszydło w zeszycie, spokojna i szczęśliwa.
  • indri 10.03.2020
    Kocwiaczek to prawda, tym bardziej że to był wiersz dedykowany, a tych nawet z grzeczności się nie powinno krytykować. Ale takie jest opowi, nie zrażaj się. Wiesz ile razy różne puchacze robiły oborę pod moimi tekstami. To po prostu takie prostaki i chamy.
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    indri a ty pod ich. Nie zapominaj o tym. Wasze gierki, wasza sprawa. Ja już się z wami nie bawię.
  • Puchacz 10.03.2020
    Życie.
    Ja też czasami mam dobre i czyste intencje, a jakieś dno zrobi z nich publiczny chlew.
    Swoje o nich powiedziałem wszystkim, którzy czytali.
    Starczy, bo się niektórym inne choroby uaktywniły.
  • Puchacz 10.03.2020
    Błazen, kłamca i manipulator
    Puchacz akurat pochwalił :)
  • kigja 10.03.2020
    Oj :(
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    Oj oj :(
  • Akwadar 10.03.2020
    Dziękuję, że jakaś Pani pamiętała o Panach :) ;)
    Myśl przednia, prawda niemalże objawiona ;) No, jak Was nie kochać, drogie Panie... no, może z pewnym wyjątkkiem ;) :)
    Pięć daję!
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    Dziękuję, wszystkiego najlepszego raz jeszcze:)
  • Akwadar 10.03.2020
    Kocwiaczek z wyrazami szacunku, kłaniam się :)
  • Kocwiaczek 10.03.2020
    Akwadar :)
  • Panie i Panowie odkrywamy przyłbice
  • LeeaThorelli 13.03.2020
    Świetny, lekki wiesz. Taki od serca. :-)
  • Kocwiaczek 13.03.2020
    Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania