Usunięty

.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Upadły(D.F) 29.09.2016
    O cholera twoich wierszy nie czytałem, takiego zaszczytu niestety nie miałem :) Dziś jak patrzę to wspaniałe, bo te wiersze (mam nadziję ) są jak ten tak niebywałe :) Wierszyk mówi o chęci zemsty (prawdopodobnie tak bo doczytuje się po złotych tronach ale mógłbym wnioskować też że rządzenie na nich to przezwyciężenie wszystkiego ze swoją druga połówką która cie odnajdzie i uwolni z chwili samotności ) Daję ci pięć i zwiększam do pisania twą chęć (mam taką nadzieję, być może coś zmienię ) :)
  • Ktokolwiek 29.09.2016
    Upadły (D.F.) dziękuję za komentarz i za ocenkę, i mam nadzieję, że inne moje wiersze cię nie zawiodą :)
  • little girl 29.09.2016
    Wierszu wyczuwam nutkę desperacji, chęci uwolnienia się od przeszłości, negatywnych doświadczeń, łączącej się z nadzieją na nowy początek, ale i również z obawą. Bo mimo wszytko bimy się nowych rzeczy, tego co nieznane - oderwania od naszego obecnego ja. Wyobrażamy sobie, jak to by było, gdyby jednak spróbować, wykonać ten jeden krok w drodze do idealnego świata. Zawsze są jednak obawy, co to będzie, bo skoro teraz nie jest idealnie, to jaka jest szansa następnym razem? Taka moja drobna dygresja, chyba trochę zboczyłam z tematu. Podoba mi się, 5 :)
  • Neurotyk 30.09.2016
    Przychodzisz do mnie raz któryś z kolei
    Znów w okna stukasz nad ranem
    Łudzisz się mgiełką szarej nadziei
    Ja znam twoje słowa na pamięć
     
    Powiesz, że świat na mnie czeka za drzwiami
    A drzwi są na kłódkę zamknięte
    Powiesz, że są tam uciechy, zabawy
    Wystarczy, że kluczyk przekręcę
     
    Kluczyk mam w dłoni, w piersiach mam serce
    I ciebie mam za oknami
    Przejrzałam słowa w twojej piosence

    Ta część jest najlepsza:) Świetnie,5:)

    Troszkę gororsza jest poZostała część. Mniej oryginalna niż większość tekstu.
  • ciekawy, nastrojowy, miło się czytało

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania