Nadzieja

Nadzieja nazywana matką głupich, ale czy głupcy tkwiący w niej nie są szczęśliwsi? Czy głupotą jest wierzyć, że któregoś dnia wzejdzie jaskrawo świecące słońce? Każdego poranka chwytamy się niej kurczowo, bo tylko ona sprawia, że często stać nas na uśmiech. Tylko ona utrzymuje nas na powierzchni przytłaczającej rzeczywistości pozwalając na zaczerpnięcie oddechu. Nawet kiedy odczuwamy jej brak, wrażenie, że odeszła na zawsze ona wraca ze zdwojoną siłą by ocalić nas od upadku.

 

Takie tam ;)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Chris 18.06.2015
    Nadzieja. Czasem jest jak maska dzięki której się uśmiechamy choć nie mamy powodów. Czasem jak matka, która pociesza i szepcze pocieszające słowa. Czasem jak przyjaciel odwracający uwagę od beznadziei, a czasem jak odległy świat. Piękny, nowy, bezpieczny świat. Otwiera Ci do niego okienko i pozwala zajrzeć do środka, z obietnica, że ten świat jest Twój... I na Ciebie czeka. 5 :)
  • Marzycielka29 18.06.2015
    Piękne zawstydziłeś mnie...Mój tekst przy twoim to nic :)
  • Chris 18.06.2015
    Zawstydziłaś się? Uroczo! Polecam się na przyszłość ;)
  • Chris 18.06.2015
    A druga część Twojego komentarza zawstydziła mnie... :)
  • Marzycielka29 18.06.2015
    To jesteśmy kwita hahaha
  • R_ystie 18.06.2015
    Nadzieja to ratunek przed rutyną, przed szaleństwem, które dopada nas gdy nic się zmienia... nadzieja to powód by codziennie rano wstać z łóżka... pięknie napisane, Marzycielko, 5 ode mnie
  • Neli 18.06.2015
    Podoba mi się tekst. Ładnie napisane. Zostawiam 5 :)
  • KarolaKorman 18.06.2015
    Bardzo ładne takie tam :) Zostawiłam 5 za Twoje przemyślenie :)
  • Pospolita 19.06.2015
    Ale czasami posiadanie nadziei na coś bezsensownego, bardziej boli niż jej brak... 5/5
  • NataliaO 20.06.2015
    Bardzo ładne. 5:)
  • Marzycielka29 20.06.2015
    Dziękuje ci bardzo:)
  • Alicja 24.09.2016
    Zajrzałam sobie tutaj i tu taka refleksja o nadziei. Zgadzam się w zupełności z tekstem, że nadzieja jest dla nas ratunkiem, często dzięki niej możemy trwać. Oczywiście 5 :)
  • Marzycielka29 24.09.2016
    Dziękuję ślicznie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania