Naha - autocharakterystyka

Ymm.. Więc mam na imię Sara za niedługo mam 13. Mieszkam na wsi :P

Kocham smoki, magię i wszystko co jest z tym związane. Uwielbiam grać w gry najbardziej gry ze smokami :D.Mój nick 'Naha' powstał gdy ok. 2 lata temu zaczęłam grać w grę mfo3. (Polecam wam tą grę chociaż nie jest związana ze smokami itp.). Jeśli chcecie mogę napisać wam liste moich ulubionych gier.

Jestem straaasznie nieśmiała ipróbuję ztym walczym bo naprawdę według mnie nieszczy mi to życie :( . Najbardziej lubię rysować (oczywiście smoki), uwielbiam konie i ogólnie zwierzęta. Oswoiłam już chyba 8 kotów i 5 psów (koty przybłędy a psy chyba też). Lubię rysować ( napisałam już wcześniej), jeździć konno, a najbrdziej skoki przez przeszkody, uwielbiam sport (najbardziej skok w dal i biegi piłke nożną też ) jeździłam na różne zawody gminne czy jakieś tam, często modeluję z plasteliny. Ostatnio pokochałam sketebording (nwm czy dobrze napisałam) i nawet nieźle mi idzie. To chyba tyle z moich "najważniejszych" dla mnie hobby.

 

Drugie zadanie to 'Dlaczego zaczęłam pisać opowiadania'. Moja odpowiedź jest taka : po prostu lubię to i próbuję przez pisanie opowiadań "pokonać" choć część mojej nieśmiałości.

 

Ten portal znalazłam w internecie. Szukałam właśnie jakiejś darmowej stronki na której mogłabym publikować i czytać opowiadania.

 

Czwarte pytanie.. Według mnie to.. nwm.

 

Polecam serię " Małe miasto". Gdybym mogła więcej pewnie napisałabym jeszcze z 10 seri.

 

To na tyle. Narka. Piszcie też swoje autocharakterystyki. Powodzenia :)

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Ant 22.08.2014
    Myślę, że tym wpisem pokazałaś, że nie jesteś taka nieśmiała, jak mówisz ;)
  • Drassen Prime 22.08.2014
    Masz plusa za lubienie fantasy i piłkę nożną ;)
    Też mieszkam na wsi, więc nie jesteś sama :P
    Ogólnie to nie umieściłem innych szczegółów z życia jak ty, więc to też duży plus :) 5/5
    POZDRO
  • Naha 22.08.2014
    Uchh.. dzięki :) Ant chciałam żeby nie było tego widać i po twoim komentarzu wiem że raczej mi sięudało :P
  • Drassen Prime 22.08.2014
    Czyli jesteś podobna do mnie pod np. tym względem heh
  • W końcu jakaś kobieta się odważyła. Gratulacje Naha!
  • Tynina 22.08.2014
    byłam, przeczytałam, oceniłam ;)
  • Ant 22.08.2014
    Dokładnie. Naha pisze, że jest nieśmiała, a jako pierwsza kobieta odważyła się napisać autocharakterystykę :)
  • Daniel 22.08.2014
    Brawo dla niej piąteczka poleciała ;)
  • Naha 22.08.2014
    Thx za miłe komentarze :)
  • MrGonzo 14.10.2014
    duży plus za odwagę dodania swojego opisu, wiedziałem że cię polubię i się nie pomyliłem ^^. Szkoda że na tej stronie do opowieści nie można dodawać też obrazów bym chętnie zobaczył twoje prace

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania