Naiwna

Cisza czemu każda cisza tak boli czemu wszystko nas boli czemu nasza miłość tworzy mi samopoczucie na każdy kolejny dzień dopiero tak tęskniłam byłam obok teraz rozmawiamy jak obce osoby czy to kiedyś się zmieni?

Ból pozostanie i gniew wszystkie wspomnienia siedzą gdzieś z tyłu głowy i mówią zostaw go odejdź raz na zawsze zostaw to a wszystko inne a najbardziej serce mówi Kocham go chcę tylko jego ....to pieprzone serce co mam zrobić żeby w końcu siedziało cicho na stałe żeby już nic nie mówiło żeby to wszystko zamknąć cały ten rozdział żadna chwila zła nie boli tak jak twojej obecności brak...po linie znów każą biec nie mogę dłużej...piosenka zapomnieć chę sylwii lipki która daje tak wiele do myślenia.

Przecież ty nie kochasz mnie dlaczego nie ja tkwie w twojej glowie dajesz mi znak a zaraz i tak odchodzisz do niej naiwnosc moja jak w tej piosence sylwii lipki

wszystko traci swoj czas chce odejsc a nie moge bo nie potrafie już wiem że nas juz nie ma tylko ciagnie nas do siebie ale nie mozemy byc juz razemJestem naiwna jestem zwykłą z szarganą suka która rozbija innym ludziom małżeństwa dlaczego ja to robie dlaczego bo jestem nieszczesliwa cholernie nie szczesliwa.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • MartynaM dwa lata temu
    Nie masz poczucia własnej godności, dlatego pozwalasz sobie na pielęgnowania szału. Bo to tylko szał. I widzimisię. Jesteś próżna, chciałbyś żeby on rzucił dla ciebie żonę... gdyby to zrobił szybko doprawilabys mu rogi.
    Nie masz żadnej pasji, nawet poprawnie nauczyć się pisać nie chce ci się. Wszyscy śmieją się z tych twoich bazgrołow, a ty nadal, bez żadnego wstydu, klepiesz te glupoty.

    Zacznij szyć, gotować się naucz, książkę jakąś przeczytaj.
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Martyno, spokojnie lady nie pisze o twoim nerwince, nie musisz być zazdrosna ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Niezły psychol, dzięki że mnie uspokoiłeś... bo strasznie zaczęłam się martwić.
    Na ciebie można liczyć... prawdziwy przyjaciel z ciebie.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Nie rozumiem, w jakim celu zastosowano tu zabieg "brak przecinków", ale czym prędzej zaniechaj tego procederu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania