...

...

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Patriota 21.10.2021
    Super
    kto ożywi oddechem
    martwy przedmiot
    bez duszy
  • Bożena Joanna 21.10.2021
    Dziękuję za wizytę, komentarz i serdecznie pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 21.10.2021
    Bożeno Joanno↔Jakby coś zaginęło, dla nas ważnego, ale dla kogoś innego, może być całkiem nieważne.
    Nie jest utożsamiane z "czymkolwiek" A zatem błąka się i szuka, z czym "związane"
    Może trochę dziwnie zajarzyłem, no ale. Każdy rozumie po swojemu:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Bożena Joanna 21.10.2021
    Twoja interpretacja jest bliska moim odczuciom. Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Sygnatura 21.10.2021
    I tutaj można się zatrzymać. Tekst świetnie nawiązuje do czegoś nieuchwytnego. Dobry, nostalgiczny i z nutą wątpliwości...
  • Bożena Joanna 22.10.2021
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam!
  • Piotrek P. 1988 22.10.2021
    Klimatyczny i inspirujący wierszyk, brzmiący jak fragment olśniewającej, zadziwiającej całości.
    5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 22.10.2021
    Wielkie dzięki i pozdrowionka!
  • Ładnie i podoba mi się zakończenie, takie otwarte dwuznaczne pytanie.
    Pozdrawiam Bożeno :)
  • Bożena Joanna 23.10.2021
    Zagubione/skradzione wisiorki zwykle idą na złom i przerób. Istnieje jeden procent szansy, że znalazca/kupiec zaopiekuje się i pokocha to małe serduszko. W tej kwestii i w wielu innych pewności brak.

    Dziękuję za przeczytanie i komentarz.

    Pozdrowienia!
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w Bitwie na Rymy!
    Tematy to:
    1. Księżycowy kochanek
    2. Węzły, więzi, powrozy...
    więcej znajdziesz:
    https://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-rymy/
    Piszemy do 31 października!!!
    Liczymy na Ciebie!
    Literkowa
  • Pasja 03.11.2021
    Pamiątki jak wspomnienie. Ileż to myśli znika z naszej pamięci i nie potrafimy ich odszukać. Rzeczy materialne jak wszelkiego rodzaju talizmany, żyją dopóki oddychają żyjących powietrzem. Umierają razem z nimi. Po czasie znikają bez powrotów. Rodzinne precjoza dla młodych już nie znaczą tak wiele. Chociaż przychodzi moda na vitage.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Bożena Joanna 04.11.2021
    Moda jest najbardziej zmiennym zjawiskiem w naszym życiu, ale pewne trendy powracają. W pewnym wieku niektóre przedmioty ożywia wartość emocjonalna, która nie ma nic wspólnego z kryteriami materialnymi. Po stracie przychodzi żal, którego intensywność mija wraz z upływem czasu.
    Dziękuję za przeczytanie i refleksje.
    Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania