Napij się ze mną

Zbyt wiele grzechów na sumieniu.

W srebrnym kielichu, do połowy zatopione gwiazdy, ale wina wciąż trochę zostało by móc je uśmiercić.

Niech zgasną i szydzić przestaną, wtedy wszyscy będziemy potykać się w mroku.

Napijesz się ze mną? Odwieś na chwilę skrzydła, nikt ci ich nie ukradnie i usiądź.

Rozpuściły się już całkiem.

Srebrzysty pył na dnie nie ma smaku ani zapachu, czy myślisz, że to trucizna?

Wypijmy ją razem, dzieląc po połowie przeznaczenie z kielicha.

To takie zabawne, że trudno mi uśmiech powstrzymać, kiedy tak się krzywisz.

Do dna, duszkiem, na zdrowie albo ku śmierci.

I widzisz, nic się nie stało. To tylko senność zwija mnie w kłębek. Jedynie na minutkę...

Nie budź mnie rano. Głowa pęknie od kaca, a ty znów będziesz aniołem stróżem.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Canulas 26.07.2019
    "Nie bódź mnie rano. Będę miała kaca, a ty znów będziesz moim aniołem stróżem." - chyba u (albo czegoś nie rozumiem). Przemyślałbym też jakąś małą amputację w dookreśleniach czy przebudowę. Miejscami bardzo ładne, jak: I widzisz, nic się nie stało. To tylko senność zwija mnie w kłębek. Jedynie na minutkę...", ale nie wszędzie.
    Z drugiej strony chyba chwilowo mam dość mroków i aniołów, co nie musi być Twoją winą, a moim przesytem.
    No i tyle.
    Idę spać ;)
  • Angela 26.07.2019
    Bedziem amputować : ) Dzięki
  • Bogumił 26.07.2019
    Ładny wiersz, tylko "Nie budź mnie rano" trzeba poprawić.
  • Angela 26.07.2019
    Obawiam się, że to nie jest wiersz, ale sama nie bardzo wiem co to jest.
    Dziękuję.
  • Pasja 26.07.2019
    Dzień dobry
    Wino zawsze topi smutki i wyzwala wspomnienia i zawsze te łzawe. Ładnie i tak poetycko pijesz to wino.

    Pozdrawiam pięknie
  • Angela 26.07.2019
    Witaj
    Podobno to lekarstwo, nie alkohol, ale mój anioł stróż nie pije na na służbie i to nie on ma kaca.
    Ślicznie dziękuję i też pozdrawiam.
  • akwamen 26.07.2019
    Angelo, z Tobą zawsze i wszystko, tylko nie smuć się ;) Szósteczka :)
  • Angela 26.07.2019
    Nie smuta, wesoła jestem jak szczygiełek : )
  • akwamen 26.07.2019
    Angela ufff, kamień z serca... :)
  • Angela 26.07.2019
    akwamen oj tam, oj tam : D
  • akwamen 26.07.2019
    Angela jakie oj tam, nadal liczę na wspólną kawę....
  • Angela 26.07.2019
    akwamen jest tak gorąco, że ja to bym się chyba bardziej o zimne piwo pokusiła : )
  • akwamen 26.07.2019
    Angela mówisz i masz :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania