Narodzenie.

Dzień Dobry, czy też Dobry Wieczór istoto czytająca, prościej - czytelniku, kultura z jaką starałem się odnieść do Ciebie nie jest moją najsilniejszą stroną, podobnie jak i język polski, nawet teraz pisząc "język polski" nie jestem pewien czy robię to dobrze, ale czy to ma znaczenie?

"język polski" może "język Polski" jest to mało istotne zważając, że wszyscy rozumiemy co miałem na myśli.

Standardy, zwyczaje, normy, schematy, ludzie uwielbiają się nimi kierować, patrzeć jakoby była to prawda ostateczna i niepodważalna.

Dlaczego mielibyśmy ściśle się ich trzymać? Jest to dużo prostsze czyż nie?

Moje publikacje staną się układankom mojego umysłu, będę pisał o wszystkim co nas otacza, jednakże by to wszystko powstało potrzebna jest rzesza ludzi, która wraz ze mną przemierzać będzie przez odłam własnych umysłów. Pozornie nasze, a jednak tak obce. Dla każdej publikacji określone będzie hasło przewodnie, ograniczę ilość publikacji o tematyce dnia codziennego, na podstawie haseł raczcie wydedukować co mają wspólnego, to taka nasza mała gra. Zapraszam do udzielania się w komentarzach jestem skory do wymiany zdań, poznania opinii ludzi na dany temat poruszony w publikacji.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Canulas 30.04.2018
    Ktoś sypnął 4 gwiazdki, ale się na komentarz nie szaepnął. Ja dam pięć.
    Czuję tu dobrą inwestycję. Dosłownie, jakbym oglądał małego, biednego senegalczyka bez butów, który kiedyś zagra w lidze mistrzów.
    Wyciągam więc ku niemu typu pięcioma gwiazdkami kosmatą łapkę.
  • Dziękuję za miły odbiór i wsparcie.
  • Nachszon 30.04.2018
    staną się układankom mojego umysłu
    powinno być:
    staną się układanką mojego umysłu

    Hmmm, ciekawa koncepcja pracy grupowej, ale tu każdy indywidualista, że łojej (nie wyłączając mnie:)), więc może być trudno. Bardzo ciekawe.
  • Pracę grupową uznajmy za mały eksperyment, dziękuję za opinię.
  • Canulas 30.04.2018
    Wiesz co, Nachszon. Też widziałem ten błąd, ale jakoś tak miałem poczucie, że to już forma gry, że specjalnie. Zobaczymy co główny bohater powie.
  • Nachszon 30.04.2018
    Bo ja wiem Canulas, no może... Takie pierwsze wyjście ze schematu, ale idąc tą drogą to dojdziemy do językowego... bagna. Chyba, że chodzi też o stworzenie swobodnych reguł - na zasadzie: rozumiesz cojest napisane? To jest ok. Bardzo jestem ciekawy, o co tu chodzi.
  • Canulas 30.04.2018
    Nachszon, nie no. Taki miałem impuls, że zastosowano tu przewrotność, ale potem przeczytałem drugi tekst autora i cóż... Tam przewrotności jest jeszcze więcej.
  • Agnieszka Gu 30.04.2018
    Witam,
    Ciekawy pomysł, klarownie, precyzyjnie i w sposób bardzo świadomy, rozpisany. Zobaczymy cóż z tego wyniknie...
    Pozdrawiam
  • Dziękuję ;3
  • Justyska 01.05.2018
    Bardzo ciekawa koncepcja. Będę zaglądać :)
    Pozdrawiam
  • Dziękuję :)
  • Pan Buczybór 01.05.2018
    heh, niezłe wejście, koleś. No, stawiasz na oryginalność i może wyjść z tego coś spoko. Będę obserwował.
  • Dzięki, dzięki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania