-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Canulas 31.01.2019
    "Ręce nie szło domyć od smoły z parnika, upalne lato " - rąk

    "— Bolą mnie stopy, zdejmij mi je. " - trochę tak, ajkby dziewczynka chciała, żeby zdjąć jej stopy. Natomiast całość gadki z nią – przednia. Dość upiorna w taki prawdziwy sposób. Jakby dokumentalny.

    "— Topiłaś się, teraz jestem mokra. — Pierwsze kary, bolą najbardziej." — zastanawiam się, czy nie: "Topiłam", ale nie wiem, może zagranie takie.
    W sumie napisałem kiedyś podobne maleństwo. Się: pierwszy odwiedził mnie z wody" nazywało ;)

    Bardzo mi siępodobają pomiedzy dialogowe myśli. Myśli kogoś, kto jest na świecie już na tyle długo, tyle złego widział, że ma na sobie antywspółczuciową folię.
    Jak np: "Przeżyła pod wodą, przeżyje też na powierzchni." — przekapitalna obojętność. Tak spłodzona myśl ma prawo zaistneić tylko w otoczeniou czarno-białych obrazów. Świetne.

    "— Szłam boso, po rozgrzanym asfalcie, drobne kamienie wbijały mi się w pięty.
    — Przyniosłaś oddech, zabili troskę, pasem na czerwonym pasie startowym dla bólu. — Wysychała na wiór, marszcząc czoło.
    Zaczekaj! — Wołała, długo zdzierając struny. " - i to rónież tajemniczo-tragiczne. Tylko "wołała" z małej.

    Coś tam niekiedy z przecinkami, ale ogólnie jeden z Twoich lepszych. Naprawdę jeden z Twoich lepszych.
  • 00.00 31.01.2019
    Can Nie wiem jak napisać, żeby nie było znowu butów w tym zdaniu z bolącymi stopami. Powinno to wychodzić z kontekstu, mam taki nielogiczny tok myślenia. ;) Reszta poprawiona, oprócz przcinasów.

    Miło, że jeden z lepszych. :) Dziękuję bardzo. :)
  • Dekaos Dondi 31.01.2019
    Sorry, że powtórzę, ale teksty Twe, mają w sobie ''to coś'' co bardzo lubię. Nawet jak nie załapię zamysłu Twego.
    Często jesteś emocjonalnie rozczochrana?
    P.S. Te tytuły: A, B - to grupy krwi?... to teraz np: A Rh+, O Rh+→Teraz wiem skąd pomysł na Twój nick.
    Ewentualnie imiona wampirów→ Zerówa, A Rh+, OB, oraz potężni ochroniarze: Biała Krwinka, Red Krwinka...Pozdrawiam
  • 00.00 31.01.2019
    Dekaos Ale pytanie. ;) Unikam luster. ;)
    Tytuły krwiste, pasują. ARh-, mi pasuje. ;)
    Dzięki. :)
  • Dekaos Dondi 31.01.2019
    To jeno sugestia:
    – Kim jesteś, masz taką poszarpaną sukienkę i za małe buty.
    – To zdejmij je. Stopy mnie od nich bolą.
  • 00.00 01.02.2019
    Dekaos Sugestia przyjęta. Dzięki. :)
  • Justyska 01.02.2019
    Ciekawy dialog, trochę taka pośmiertna rozmowa z samym sobą. Pewnie zamysł inny ale tak mi się nasunęło. Daje duże pole do interpretacji.
    Pozdrówka Szu:)
  • 00.00 01.02.2019
    Justyska Z sobą, w pewnym sensie. :) Na coś trafiłam i tak szukam reszty gdzieś po kątach wnętrza. :)
    Dziękuję serdecznie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania