Narzeczony, którego nie miałam

.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Elorence 06.08.2018
    Bardzo mi się podobało. Na początku trochę mi nie grał chłód, bo piąty akapit trochę zabrzmiał jak powtórka trzeciego, ale może zwyczajnie się czepiam.
    Ogółem, całość ma wydźwięk emocjonalny. Tekst do mnie trafił. A co najważniejsze, mogłam wczuć się w rolę bohaterki i przypomnieć sobie własne "żarty", które kończyły się w równie beznadziejny sposób... Kurczę, smutno mi. Naprawdę dobry tekst.

    Nigdy nie uwierzę, że przyjaźń damsko-męska istnieje. Nigdy. To taki święty Graal - każdy go szuka, ale nikt nie znajduje. Najczęściej do mężczyźni chcą czegoś więcej, a przecież się tak nie da... Ich idiotyczne duszenie w sobie uczuć robi więcej złego niż dobrego. Przykra sprawa. A najgorzej, gdy sami odpychają uczucia, a potem wszystko się pieprzy.

    Super :)
    Pozdrawiam!
  • off 06.08.2018
    Dziękuję, cieszę się, że się podobało, bo jednak rzeczywiście tekst był napisany dość spontanicznie, więc obawiałam się, że moim zwyczajem - sens zaginie w chaosie.
    Temat mi bliski, bo głupoty nastolatków jeszcze się mnie będą trzymać przez jakiś czas.
    Ta ocena jest dla mnie niezmiernie ważna,
    dzięki i pozdrawiam :)
  • off 06.08.2018
    Aa i z tym chłodem i zimnem to jest tak, że plączą jej się myśli, dopiero wstała więc jest nieco nieprzytomna.
    (Tak naprawdę sama pisałam to rano i było tak zimnoooo, że cały czas w głowie wracała mi ta myśl. Uznałam ze skoro jest tak w prawdziwym zyciu i w opowiadaniu będzie dobrze brzmieć).
  • Elorence 06.08.2018
    off, to w takim razie spoko :) W sumie, to nawet całkiem logiczne!
  • Canulas 06.08.2018
    "Zimno. Nic. Chłód i pustka. Tylko ta irytująca, wesoła melodia, grała, budząc wszystkich w okół -" wokół/wokoło

    Zapisuj godziny i wiek słownie. Tylko daty cyfrowo.
    Target nie mój, ale napisane w miarę zacnie.
    Bardzo silne 4.
  • off 06.08.2018
    O nawet nie ma jak zawsze tak dużo błędów :)
    Dzięki za odwiedziny i opinię

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania