NASZ DWULICOWY FANATYK - Bogumił to Zenobiusz

AHTUNG! AHTUN!

UWAGA UWAGA!

 

Panie i Panowie - chłopcy i dziewczęta z opowi!

Oto niewielkie ogłoszenie - wersja edytowana

 

Nasz wspólny i powszechnie znany fanatyk - Bogumił to Zenobiusz

 

Cóż za szok i zaskoczenie! Nieprawdaż?

Dobry katolik - dwulicowcem?

 

Jakże to odkryłem? Poprzez błąd powyżej wymienionego oszusta - Bogumiła/ Zenobiusza

 

Nasz kochany Bogumił zdradził się w komentarzach pod moim ostatnim manifeście nienawiści:

http://www.opowi.pl/mrocznokomiczny-manifest-nienawisci-do-a50996/#comment-445326

 

Wszystko zaczyna się od komentarza aldanari:

 

Aldanari: "Chociaż nie znam się na historii na tyle, by powiedzieć, że to prawda, to ocena samego tekstu o przesłania jest łatwa. Jak w poprzedniej części, zmuszasz do myślenia. Bitwa w komentarzach - bezcenna. Muszę powiedzieć, że trzymam Twoją stronę, chociaż nie jestem ateistką. Twoje podejście jest bardzo tolerancyjne. W tym jesteśmy podobni. Bardzo bardzo lubię ten tekst i czekam kolejnej części!

Pozdrawiam!"

 

Ja odpowiadam:

 

Kapelusznik: "Cóż... dziękuję serdecznie za odwiedziny

Trochę się bawię koncepcją, ale aktualnie wena leży i egzamin w drodze - więc się za bardzo nie bawię.

Pozdawiam"

 

Aldanarii: "Kapelusznik Bardzo skutecznie się bawisz :)) Powodzenia z egzaminami!"

 

I tu pojawia się ZENOBIUSZ z dość ciekawym wstępem swojej wypowiedzi:

 

Zenobiusz: "Muszę powiedzieć, że trzymam Twoją stronę, chociaż nie jestem ateistką.

 

Bardzo letnia to wiara, skoro się sympatyzuje z tezami zdeklarowanego ateisty, nie mając nawet pojęcia czy są one chociaż w części prawdziwe. Gdzie te czasy i ta wiara, gdy święta Joanna d'Arc, święta Małgorzata, czy choćby święta Katarzyna były gotowe zginąć za swoją wiarę. A dziś co się z ludźmi porobiło?

Szkoda gadać. Takie czasy. Nie traktuj tego bynajmniej jak przyganę do siebie, ale taki komentarz mi się nasunął po przeczytaniu twojego."

 

Proszę zwrócić uwagę na zdanie: "Bardzo letnia to wiara..."

Żeby was nie zanudzać - rozpoczynam z nim dyskusję - w której bardzo się stara zrobić z siebie idiotę - i mu się to z pewnością udaje. Informuje mnie że ateizm to pogaństwo - smoki istnieją - oraz że jestem oszustem - co jest dość ironiczne z perspektywy czasu.

Tak czy inaczej po chwili pojawia się raz jaszcze aldanari:

 

Aldanari: "To jest taka dyskusja bez końca. Zenobiusz, możesz mnie też obrażać, ale Twoje oskarżenia są trochę denne. I nie obrażam Ciebie, tylko trochę zabawny jest twój fanatyzm. I nie potrafisz zaakceptować różnorodności poglądów, które w gruncie rzeczy prowadzą do jednego - możesz być dobry, albo zły. To nie jest tak, że tylko ludzie wierzący w Boga są dobrzy. Każdy ma prawo kwestionować ten świat, bo każdy ma wolną wolę. Zupełnie mi się nie podoba to, co napisałeś.

 

Nie musisz odpisywać, ja nie będę. Możesz myśleć co chcesz, ale Twoje myślenia, moim zdaniem, jest bardzo płytkie, powierzchowne."

 

Kapelusznik: "W pełni się zgadzam

 

Szczerze to jestem wielkim wrogiem kościoła i religii jako instytucji - nie do końca wierzących samych w sobie.

Twoje podejście aldenari wydaje mi się "zdrowe" jeśli można tak to ująć.

 

Cieszę się że są też osoby z głową wśród wierzących

 

Uchylam kapelusza i pozdrawiam

Kapelusznik"

 

Aldanari: "Kapelusznik ja tylko mówię co myślę, a fanatyzm to najgorsza rzecz w tym świecie.

Pozdrawiam"

 

I w tym momencie pojawia się Bogumił - z bardzo ciekawym wejściem w rozmowę:

 

Bogumił: aldanari cóż jest dennego w tym, że napisałem, że jesteś letnią, nijaką katoliczką? To cię obraża? NO przecież sama piszesz, że fanatyzm to najgorsza rzecz na świecie. Wybacz, ale sama nie wiesz co piszesz. Fanatyzm, to tylko rygorystyczne przestrzeganie pewnych zasad, Skoro że na przykład z dekalogu możesz sobie wybierać, i będziesz przestrzegała np. przykazania nie zabijaj, ale już nie kradnij nie, jak ci się nadarzy okazja to coś ukradniesz. W twoim przekonaniu wtedy nie będziesz fanatyczką, bo podchodzisz do zasad selektywnie. Gdyby podchodziła w ten sposób do zasad przepisów drogowych, to byś zaraz spowodowała wypadek. Odpowiedz"

 

Zenobiusz: "Bardzo letnia to wiara, skoro się sympatyzuje z tezami zdeklarowanego ateisty..."

Bogumił: "aldanari cóż jest dennego w tym, że napisałem, że jesteś letnią, nijaką katoliczką?"

 

Więcej chyba nie muszę mówić - jestem pewny że wszyscy są w stanie to dostrzec

Bogumił ma dwa konta - i jest zwyczajnie dwulicowym dupkiem - tyle w temacie

Na domiar wszystkiego - dał się złapać - co powinno być morałem dla innych:

 

Pierwszy morał z tej bajki: "Jeśli jesteś dwulicowym dupkiem z dwoma kontami - nie daj się złapać"

Drugi: "Jeśli jesteś dwulicowym dupkiem - nie unikniesz sądu"

 

Jeśli ktokolwiek miałby wątpliwości - Bogumił przed chwilą dodał wiersz: http://www.opowi.pl/jacy-bezczelni-sa-ateisci-a51255/

Chyba specjalnie MI dedykowany - za co jestem mu bardzo wdzięczny - prawie się zarumieniłem.

 

Na domiar wszystkiego trochę próbował mnie odstraszyć - używając najpewniej powszechnego konta: Niepowtarzalny Styl z Opowi

 

Czy się obraziłem? Nie - szczerze - Bogumił/Zenobiusz - jest niesamowicie zabawny. Walczył ze mną dwoma kontami, a i tak przegrał. Rozbawił mnie natomiast ponad normę. Zachęcam więc wszystkich: od fanatyków po stoików - do dyskusji - bo ją uwielbiam ponad miarę!

 

Ogłoszenia prywatne - w tym wskazywanie oszustów - NIE JEST zabronione na opowi - po prostu źle przeczytałem - i też trochę bana się bałem - ale tekst powrócił.

Podszywanie pod inną osobę JEST jednak karane BANEM!

 

Na domiar wszystkiego wszystko wskazuje na to - że biedny Bogumiłek - kolejne konto założył - tym razem - Hypokrates - dosłownie 30 minut temu założone [piszę o 18:23 - 6 maja 2019] - by mnie szkalować i nazywać pedofilem :)

Jakże malutki i żałosny człowiek

 

Więc...

Moi kochani

W waszych rękach - zostawiam możliwość sądu nad Bogumiłem/Zenowiuszem

Ja na razie nic nie zrobię - ten fanatyk jest niesamowicie zabawny

 

Bogumił - Módl się do swego Boga - może tym razem cię nie opuści

Może zlituje się nad tobą - bo dostałeś w dupę - od ateisty :)

 

Jeśli administrator chciałby mnie zbanować - proszę o kontakt - i wytłumaczenie - dlaczego?

 

Pozdrawiam i ślę ukłony

Kapelusznik - jeden jedyny

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (61)

  • O, żesz Ty! :)
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Sąd ostateczny nadszedł
    :)
  • Ogonisko 06.05.2019
    Gdy dwa policzki do nadstawiania to za mało. Tworzy człowiek dodatkowe konto i napieprza siebie samego. A wiadomo cierpienie uszlachetnia...
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Dokładnie
  • Karawan 06.05.2019
    Ostrzegałem wczesniej; "nie karmić trolla", błądziłem! w pierś zapadłą bije pięścią z sił całych!! To "tylko" chory biedaczek!! Prawdą jednak jest, że prawda wcześniej czy później, ale jednak wypływa na wierzch na pohybel podłości i kłamstwu. I cóż Pan Ozar na to? Dalej wszystko gra i pasuje do wspaniałego obrazu świata? Myślenie samodzielne naprawdę nie boli ;)
  • Karawan to paradoks kłamcy... ;)
  • Zamieszczanie prywatnych ogłoszeń jest niezgodne z regulaminem forum. Ostrzega, i proszę o usunięcie. Niedostosowanie się do regulaminu forum grozi dożywotnim banem.
  • Kapelusznik 06.05.2019
    A tworzenie dwóch kont nie?
  • yanko wojownik 06.05.2019
    Kapelusznik, Przecież haslo do tego profilu jest powszechnie znane i to mógł napisać każdy - administracja odniosłaby się inaczej.
  • Kapelusznik 06.05.2019
    yanko wojownik
    Może
    Niech ma bogumiłek moment wytchnienia - bo się popłacze zaraz
  • yanko wojownik 06.05.2019
    "dożywotnim banem" - żart.
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Niezgodne z regulaminem - więc usunąłem
    W skrucie
    Konto Bogumił i Zenowiusz nalerzą w 99% do tej samej osoby
    W 2 manifeście od aldanari zaczyna się moja rozmowa z zenowiuszem, a kończy ją bogumił - kropka w kropkę słowami zenowiusza
    Nie przelogował się XD
    Sprawdźcie sami - ja nie będę prosił was byście wierzyli mi na słowo
  • Nuncjusz 06.05.2019
    Bzdury ci pisze ten troll, możesz ten tekst dac ponownie
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Nuncjusz
    Nie sprawdziłem
    Osobiste ogłoszenia są niezgodne z regulaminem
    Tak samo podszywanie się pod inną osobę...
    ... więc mam haka na bogumiła i użyję go - kiedy przestanie być częścią mojej rozrywki
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Nuncjusz
    Zresztą - ludzie już zobaczyli
  • Nuncjusz 06.05.2019
    Kapelusznik ale tam. Co jakiś czas są publikowane ogłoszenia. Nieltórzy mają o to sraczkę, ale nic więcej się nie dzieje
  • Nuncjusz 06.05.2019
    No jak uważasz
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Nuncjusz
    Może dodam - może nie
    Może od razu napiszę do admina i wskażę niezgodność i pozbędę się go jednym ruchem
    A może cały czas będę o tym wspominał - aż sam nie przeprosi i nie poprosi o wybaczenie
    Kto wie?
    Jestem przecież ateistą - "złem wcielonym" :)
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Nuncjusz
    Rację masz - walić - tekst wrócił :)
  • Kapelusznik "Niezgodne z regulaminem - więc usunąłem
    W skrucie"

    Narobiłeś nieźle w pory tchórzu i usunąłeś. Po raz ostatni ostrzegam, toczenie prywatnych wojenek i obrażanie innych uczestników Opowi jest karygodnym naruszeniem zasad forum. Wzywam po raz ostatni do usunięcia obraźliwego posta. Kolejnego ostrzeżenia nie będzie.

    "W skrucie" pisze się przez "ó" baranie.
  • Ktoś nie godnie wykożystóie NSzO. Nie łatnie!
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Niepowtarzalny Styl z Opowi/Bogumił/Zenobiusz/Dwulicowiec - wszyscy wiemy że to TY :D
    To nie post - to tekst
    To nie wojna - wojnę już wygrałem
    Jeśli mam zostać zbanowany - poczekam na informację - lub prośbę o usunięcie od Administratora przez maila
    Szykuj się na swój sąd :D
    Módl się BOGUMIŁ!
    ALBO BŁAGAJ O PRZEBACZENIE - JAK NA DOBREGO KATOLIKA PRZYSTAŁO!
    HAHAHAHHAHAHAHAHA!
    Jak ja uwielbiam być "człowiekiem bez moralności" :)
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Francis - Gorzalka
    Ciekawe kto?
    XD XD XD
    Pozdrawiam
  • Kapelusznik ciekawe...
    a któż to? a kto to? dlaczegoż? i na co? i po co? w celu jakim?
    lico nieładne? rozum skromny? a może tchórzem podszyta duszyczka? Oj, chyba nie... oj, chyba wiadomo... ot, nie udała się mistyfikacja skomplikowana ;)
  • Kapelusznik 06.05.2019
    TEKST POWRACA XD
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Hypokrates
    Oj biedny biedny głupcze
    Niech ci twój bóg okaże ci łaskę
    Ponieważ ja ci jej nie okażę
  • Kapelusznik jesteś! Przyznaj się, albo zaprzecz ;)
  • Alentin 06.05.2019
    Aj karamba jakie tu się ciekawe sprawy dzieją, muszę tu bywać częściej XD
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Hypokrates/Bogumił/Zenobiusz/ TRÓJLICOWCU
    Nowy profil
    NOWA TARZ BOGUMIŁA
    XD
    Ach kochany fanatyku
    Czy jkiedykolwiek się nauczysz
  • Nachszon 06.05.2019
    Hypokrates Skoro namierzacie, poprosiłem o pomoc specjalistów, wskazując portal i Was jako osoby, które mogą pomóc

    sekretariat.cyber@ksp.policja.gov.pl

    Bo oczywiście rozumiesz, jak to jest poważny zarzut i na pewno nie robiłbyś tego bez co najmniej miękkich dowodów. To nie jest żart.
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Nachszon
    Dziękuję - ja niczego nie ukrywam
    Jeśli policja będzie się chciała ze mną skontaktować - nie widzę problemu
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Nachszon 06.05.2019
    Kapelusznik wiem
  • Alentin 06.05.2019
    Jasna cholera, mam wrażenie, że zaraz zaroi się tu od Federalnych
  • obaj zamilkli, ula la!
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Francis - Gorzalka
    Czekaj bo mu się znowu konta pomylą
    XD
  • Kapelusznik ha, ha!
  • Alentin 06.05.2019
    Coś długo idzie :c
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Alentin
    Nieprawdaż?
    Ale wiesz - trzy konta - trudno je wszystkie ogarnąć :D
  • A. Hope.S 06.05.2019
    Kapelusznik Albo popierdoliły mu sie już hasła. :D
  • Alentin 06.05.2019
    Myślę, że trzy konta nie byłyby tak wielkim wyzwaniem, ale wartość iq równa numerowi własnego buta zobowiązuje XD
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Alentin
    Nie przesadzaj - on nawet nie wpadł by innych haseł używać - ani żeby numer IP zmienić kiedy to gówno odstawiał XD
  • Alentin 06.05.2019
    XDDDDDDDD
  • Alentin 06.05.2019
    Że tak pozwole sobie użyć fragmentu komentarza Bogumiła, który znajduje się pod tekstem "Jacy bezczelni są ateiści". Bogumił w odniesieniu do pana Kapelusznika "Nie uważam cię za pedofila, bo nie mam żadnych dowodów."
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Nachszon pisze że wezwał policję - w odniesieniu do oskarżeń Hypostates i Bogumiła - wobec mnie że jestem Pedofilem
    Informuję wszystkich że z radością czekam na kontakt z policją - bo niczego nie ukrywam - a te oskarżenia to bezpodstawne szkalowanie
    Jeśli będzie możliwość - do domu na kawę ich zaproszę :)
    Zapraszam wszystkich - AKCJA SIĘ ROZKRĘCA!
    Osobiście - żyje dla takich chwil! Bawię się wyśmienicie!
    Jakże zabawny jest miotający się na lewo i prawo fanatyk!
  • Ellie Victoriano 06.05.2019
    E, odniosłam wrażenie, że Nachdzon napisał taki komentarz, by podkreślić, że oskarżanie kogoś o pedofilie to poważny zarzut, z którego nie należy się śmiać, a bezpodstawne oskarżanie kogos o pedofilię również może byc karalne. I mam wrażenie, że pił tutaj do Hypokratesa.
    Jeśli się mylę, przepraszam, ale mam nadzieję, że to Ty odebrałeś po prostu źle jego komentarz.
  • Ellie Victoriano 06.05.2019
    Nachszon* przepraszam ;(
  • Nuncjusz 06.05.2019
    Witaj Shiro :)
  • Ellie Victoriano 06.05.2019
    Witaj, Nuncjuszu, jak tam leci? :D
  • Zapraszasz? Przytargam gorzałkę :)
  • Nuncjusz 06.05.2019
    Ellie Victoriano jakoś takoś ;)
  • Nachszon 06.05.2019
    Ellie Victoriano Zgadza się. Chodzi o ochronę wizerunku Kapelusznika. Nie rusza mnie, jak wyzywacie się od kretynów, idiotów, głupich chujów, bęcwałów, sam przechodziłem ten etap z Betti. Ale nazwać kogoś pedofilem, to już zarzut prawny, poważny, a według mnie w cyberświecie najpoważniejszy. To niszczenie wizerunku człowieka. Nie wiem, czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale niewinni ludzie popełniają w wyniku takich działań samobójstwa. To na zasadzie rzuconego gówna. Mimo, że jest to nieprawda, to na pewno coś się przylepi. Takie oskarżenie bezpodstawne jest karalne. Opanujcie się proszę i wróćcie do standardowych kretynów, cip, pizd i chujów, ale mimo tych epitetów miejcie na względzie, że jest tam żywy człowiek, któremu przez nieodpowiedzialne oskarżenia możecie zniszczyć życie.
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Nachszon
    W pełni zrozumiałem twoje intencje
    Mnie też emocje trochę poniosły
    Chyba mam znaczącą słabość - kiedy walczę z kimś na słowa - delektuje się smakiem zwycięstwa - a że Bogumił poległ na całej linii - co chyba wszyscy możemy przyznać - po jego panikowaniu i desperacji w próbie wyciszenia jego błędu
    Mam świadomość konsekwencji - podobnie - byłem już szkalowany wcześniej - również bezpodstawnie - więc skórę mam grubszą niż przeciętny nerd w internecie :)
    Oszczędzę ci szczegółów - bo jestem pewny że ich usłyszeć nie chcesz

    Tak czy inaczej - uchylam kapelusza i ślę pokłony
    Oraz dziękuje za bycie głosem rozsądku
    Pozdrawiam Serdecznie
    Kapelusznik
  • A. Hope.S 06.05.2019
    Nachszon Popieram twoje słowa.
  • Cofftee 06.05.2019
    A dla mnie to wszystko to jednak dziecinne.
    Pozdrawiam.
  • Kapelusznik 06.05.2019
    Cóż...
    Dziękuję za uwagę
    Nie jestem idealny - mam swoje słabości
  • aldanari 07.05.2019
    Czemu ja zawsze w najciekawszych momentach muszę iść do pracy?
  • aldanari 07.05.2019
    Nie widzę przeprosin od Bogumiła, i to na żadnym z jego kont..
  • Pontàrú 09.05.2019
    Ale się porobiło. Opowi zamienia się w kryminał XD. Bardzo podoba mi się to rozszyfrowanie multikonta
  • Kapelusznik 09.05.2019
    Ej...
    Sam się wydał XD
  • Pontàrú 10.05.2019
    No cush, jego nieuwaga…
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    To ile było tych kont??????????????????????

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania