Nauczyłaś się kochać to naucz się cierpieć

Marcin był wysokim blondynem o niebieskich oczach i ciemnej cerze. Edyta była brunetką o ciemno - brązowych oczach, jasnej cerze i zaróżowionych policzkach. Znali się od trzech lat, wiedzieli o sobie prawie wszystko. Pisali do długich godzin nocnych i mogli powiedzieć sobie niemal wszystko. Problem stanowił wiek i odległość. 3 lata i 800 km stało na ich drodze do szczęścia. Z początku traktował ją jak przyjaciółkę, z upływem czasu w ich związku zaczynało się coś zmieniać. Edyta się w nim zakochała, a Marcin nie reagował. Bardzo długo starał się ukrywać, że coś do dziewczyny czuje. Był przekonany, że nie może dawać jej zbędnej nadziei. Edyta bardzo cierpiała, często płakała i ciągle czekała. Marcin pisał do niej coraz rzadziej. Pewnego dnia na weselu znajomych zobaczyła go. Bardzo się z tego powodu ucieszyła i już chciała do chłopaka podbiec powiedzieć jak bardzo go kocha i jak bardzo tęskni za nim kiedy zobaczyła, że chłopak nie przyszedł sam. Ręką obejmował w pasie śliczną szatynkę jednocześnie całując ją najpierw w policzek, a później w szyję. Był bardzo szczęśliwy i zakochany, a ona ? Ona była zraniona, smutna i stała się bardzo nieufna w stosunku do chłopaków. Przysięgała sobie, że już żadnemu chłopakowi nigdy nie zaufa.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Okropny 13.04.2017
    Raaaaaany bosskie

    Czy mogłabyś wyjaśnić, co ten tekst ma przekazywać?
  • KarolaKorman 14.04.2017
    Serce nie sługa, a miłość nie zawsze jest odwzajemniona. To smutne, ale prawdziwe. Bardzo złowrogo brzmi tytuł opowiadania, sugeruje, że każda miłość niesie cierpienie i może jest w tym ziarenko prawdy, ale jak będziemy sobie powtarzać wciąż takie slogany, nic nie sprawi nam przyjemności. Nie oceniam, pozdrawiam :)
  • Nuncjusz 14.04.2017
    Boże borze, zabidował białyj kralik
  • Nuncjusz 14.04.2017
    Na obrazku jest pokazana Prawda o Miłości
    http://digart.img.digart.pl/data/img/vol4/33/39/download/8005542.jpg
  • Pan Buczybór 14.04.2017
    Tragedia Szekspira
  • fanthomas 14.04.2017
    Krótka historia o miłości. Dużo powtórzeń. 4
  • Mrocznaa 15.04.2017
    3 lata różnicy nie są chyba przeszkodą? Za sam tekst daje 4 ;)
  • blaackangel 16.04.2017
    Mrocznaa zgadzam się 3 lata to nie tragedia. O wiele gorzej sprawa wygląda z tymi kilometrami :( Tekst poprawny, króciutki ale interesując :)) Ode mnie 4

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania