Nazista i Nietzscheanista

Do pewnego nazistowskiego więzienia trafia Nietzscheanista. Który jest wyzywany przez nazistów. Nietzscheanista usłyszał, że zostanie na nim wykonana publiczna kara śmierci za dwa tygodnie. Okazał brak reakcji.

Jak tam trafił? No jak sama nazwa mówi, Nietzscheanista... To ktoś kto ma poglądy anty-nazistowskie. Głosi inną prawdę o nadczłowieku niż Hitler kłamca. Nietzscheanista chciał powiedzieć prawdę o nadczłowieku na manifestacjach. Zdobył kilku zwolenników, ale więcej miał wrogów, którymi byli bezmózdzy i salutujacy do malarza.

Nietzscheanista chyba oswoił się nuż ze swoją klatką. Przesiedział w niej trzy dni. Jadł tylko zimną psią karmę i pił wodę z kibla. Znaczy gdy pierwszy raz dostał wodę z kibla oblał nią nazistę (też bym tak postąpił). Sam dostał biedaczysko dziesięć batów. Jednak Nietzscheanista chętnie był wysłuchiwany przez sąsiednich więźniów, którzy dawali mu trochę jedzenia.

Pewnego razu pewien nazista rozpoczął z Nietzscheanistą pewną rozmowę.

– Po co ci to było? Tu jest nazim, a nie jakieś ceregiele. Ja uważam, ja, że starzy powinni być zabijani, a i downy też. Po co nam oni. Staruchy nie zdatni do pracy, a te drugie to rodzice się smucą i wydatki na takie downy, poza cyrkiem nic ty dla nich.

– A gdybyś ty był staruchem, to co? To zastrzelisz się jak Hitler poprosi? Albo oni cię zabiją. Jak można być tak tępym idiotą jak wy, jak wy naziści? – Powiedział i napluł naziście na mordę. Ten zaś dał mu kolejne bicze.

Sytuacje się powtarzały. Nietzscheanista napluł na mordy kilku innych nazistów. Ci zaś go tłukli tłuczkami. Biedaczek ledwo zipał. Skatowany prawie na śmierć. Leżał wpół martwy w celi bez życia.

W końcu nastał koniec jego cierpienia – stryczek. Jego ostatnimi słowy były: On was uczy nadczłowieka, a wy słuchacie się szatana.

Kilka dni potem dowiedzieli się kilku nazistów, że mają gruźlicę. Czarnopłucy Nietzscheanista ich zaraził plując w nich.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    To jakaś część czegoś większego? No bym poczytał...
  • Piotr Tomasz Tabisz 2 tygodnie temu
    Nie planowałem pisania kolejnych części. A nawet jeśli, to nie wiem jak
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Już nijak bo trup, ale fajnie się czytało.
  • Jezus Hitler 2 tygodnie temu
    Heidegger też był nazistą, a ze strażników w obozach to tacy naziści jak coś tam. Fuhrer kazał zabijać emerytów? Ten text to propaganda wskutek propagandy, ale parę momentów fajnych, tyle że niesmaczny ten prymitywny antynazizm...
  • Piotr Tomasz Tabisz 2 tygodnie temu
    Z mojego punktu widzenia, wydaje mi się, że naziści prowadzili proces eksterminacji nie tylko żydów, ale i właśnie starych i niepełnosprawnych. Tak zwana Eugenika.
  • Jezus Hitler 2 tygodnie temu
    Piotr Tomasz Tabisz, eugenika jest po to, by polepszyć geny, zabijanie starych Niemców tutaj nie należy, i to byłoby raczej dziwne, skoro ci starzy Niemcy również demokratycznie wybrali Adolfa Hitlera... Z drugiej strony, może ten nazistą z obozu nie wiedział o tym, więc tu nie ma błędu.
  • Piotr Tomasz Tabisz 2 tygodnie temu
    Jezus Hitler wiem, wiem. Źle napisałem, masz racje
  • Jezus Hitler 2 tygodnie temu
    Piotr Tomasz Tabisz, nie, spoko, strażnicy obozów nie są najmądrzejsi
  • Jezus Hitler 2 tygodnie temu
    Piotr Tomasz Tabisz, a, że źle o eugenice, rozumiem, no rozpędziłeś się, nie szkodzi
  • Jezus Hitler 2 tygodnie temu
    Po prostu przydałoby się trochę luzu w tym potępieniu, bo Hitler nigdy publicznie nie mówił ani nie pisał o mordowaniu narodów, obozy nie były podane do wiadomości. Naziści mieli taki sam pogląd jak Amerykanie, co już po wojnie mówili, że powinni rządzić światem ;)
  • Jezus Hitler 2 tygodnie temu
    Pozdrawiam :)
  • Marian 2 tygodnie temu
    "Kilka dni potem dowiedzieli się kilku nazistów, że mają gruźlicę." -> "Kilka dni potem kilku nazistów dowiedziało się, że mają gruźlicę."
    Tekst trochę dziwny ale OK.
  • Piotr Tomasz Tabisz ponad tydzień temu
    Przepraszam za nieścisłości. Czy cały tekst dziwny? No bez przesady.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania