Nerwowo chory.

Jak byłam, małą dziewczynką miałam, zaledwie 6 lat mieszkałam w innym miejscu niż obecnie, w starym budownictwie w pobliżu takich ścieżek, alejek i żywopłotów i tam niedaleko mnie mieszkał taki starszy pan właśnie,, Nerwowo chory''.

I jak szedł, to bardzo trzęsły, mu się ręce, nawet i głowa mu chodziła, taki miał, odruch, a ja się go bardzo bałam, jako małe dziecko i jak go widziałam to uciekałam chowając się w skrzaki tak mówiłam wtedy. A, jak już sobie poszedł gdzieś, znikł mi z oczów to wychodziłam zza nich i się cieszyłam, że już po wszystkim.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Marian 27.11.2018
    Interpunkcja! Interpunkcja!
    "chowając się w skrzaki" -> chyba "chowając się w krzaki"?
  • Sisi26 27.11.2018
    Poprawiasz a sam czytać nie umiesz ja napisałam dobrze, tylko zaznaczyłam że jako dziecko tak mówiłam skrzaki nie krzaki chyba logiczne że dzieci mówią wedle siebie przekręcając słowa nie mówic dokładnie czepiacie sie byle czego a sami czytać nie umiecie.
  • Marian 27.11.2018
    Masz rację, nie doczytałem.
  • betti 27.11.2018
    ''głowa mu chodziła '' ciekawe dokąd?
  • Sisi26 27.11.2018
    Odwal się ode mnie raz na zawsze a dupa mu chodziła tak jak i tobie i morda kłapiąca na okragło jak u ciebie
  • Sisi26 27.11.2018
    To ty jesteś psychiczna równo na czachę. zejdź ze mnie jeszcze raz na pisz to pokażesz jak nie masz pochamowania żadnego ino zrysz bez przrwy w moje opowiadania komus jak sie nie podoba to ani nie powinien w nie wchodzić jestes chora to ty na mózg hipokrytko każdego się czepiasz i nie możesz znieść prawdy że się ciebie zwyczajnie olewa jeszcze raz napisz....
  • Sisi26 27.11.2018
    A że podnoszę ton , bo już nie wytrzymuję nerwowo ty nie tak pomiatasz i dobrze jest.
  • Sisi26 27.11.2018
    Takich typów jak ty to najzwyczajniej w świecie trzeba olać milcząc i nie odzywając się niech piszą do znudzenia w końcu się czegoś nauczą a ja mam prawo pisać sobie co chce i nie masz nic do tego tu nie takie rzeczy ludzie piszą i dobrze wstawiają takie głupoty ajkby po narkotych byli brednie i nie tylko albo pisza peprpe odpeir takie głupoty jak dalam przykład i piątka jest widze ze tu oceniacie takie wariacje wtedy są super.
  • betti 27.11.2018
    Sisi, to wszystko z troski, żebyś nauczyła się pisać, bo na razie, tylko się ośmieszasz... Potrzebne ci to?
  • betti 27.11.2018
    Sisi, bo ty nie rozumiesz metafory, pewnie nawet nie wiesz co to jest, dlatego wydaje ci się to taakie dziwne, a to zwyczajne dla ludzi pióra.
  • Sisi26 27.11.2018
    A tobie potrzebne mieć w b..zi wychodek, i każdy żeby zwyczajnie cie olewał już to robie pisz sobie do znudzenia a ja nie zamierzam cie słuchać dowidzenia
  • betti 27.11.2018
    Sisi26 jestem grzeczna, ani razu nie nazwałam ciebie idiotką, dlaczego mnie obrażasz?
  • sensol 09.12.2018
    A, jak już sobie poszedł gdzieś, znikł mi z oczów to wychodziłam zza nich i się cieszyłam, że już po wszystkim. - po jakiemu to? (gniot)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania