Nic się nie zmienia

Bardziej na czasie

oczywiste słowa

emocji pustka

patos zbędny

twarz ukryj

spoliczkowanej ironii

nie pisz, kaligrafuj

palcem pomachaj.

 

Kiedy odsłonisz

to co już widzimy

między wyrazami

głębokiej udręki

nicość płynąć będzie

nowoczesnej poezji -

martwoty, bez poczęcia.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • betti 28.07.2017
    W nowoczesnej poezji nie ma nic złego wręcz przeciwnie, jest bardzo dobra, bo ćwiczy szare komórki zmuszając je do myślenia. Metafory pozwalają na różnorodność interpretacji, a to dla autora największa radość. Co mi po wierszu, w którym powielane jest wszystko, co w poezji już było? Czy mam się cofać tylko dlatego, że inni nie potrafią iść do przodu?
  • Jo-anka 28.07.2017
    Ommmmm... Dziękuję za Twoje zdanie, alem nieciekawa. ;) Nachalnością jakoby odstraszasz ;) Takie figle, wybacz, ale kiedy piszę odejdź nie czekam na powrót.
  • ówczesny 28.07.2017
    W nowoczesnej poezji, jak i w nowoczesnym malarstwie zdarzają się (często), dzieła o gównianym walorze artystycznym. Pod pozorem pseudo-artyzmu, pseudo twórcy wciskają swoje gówniane dzieła z dumnym wyznaniem: "Oto Sztuka, kmioty".
  • Nerd 28.07.2017
    Ja znów nowoczesnej poezji nie trawie. Wolę starych klasyków. Ale cóż są gusta i guściki. To po prostu moja opinia.
  • Jo-anka 28.07.2017
    ówczesny O to to !!! szTUKA ;) Pozdrawiam Cię ;)
  • Jo-anka 28.07.2017
    Nerd Dokładnie ;)
  • ówczesny 28.07.2017
    Jo-anka,dziękuję za pozdrowienia: ) 5 za wiersz.
  • Ewcia 28.07.2017
    Pisz jak najwięcej i zapisuj to, co ci w duszy gra.
    Kto zechce przeczyta, oceni a miernota potrafi tylko krytykować, zwłaszcza że sama nie pisze lepiej.5
  • Jo-anka 28.07.2017
    Ewa buziaki !!!
  • Pan Buczybór 28.07.2017
    Czyżby kolejny wiersz betti inspirowany? Może trochę nadinterpretacja, ale bardzo kojarzy mi się z tą personą. Ot, takie już spaczenie po ostatnich wydarzeniach. Niemniej, wiersz dobry.
  • Jo-anka 28.07.2017
    Raczej zniesmaczenie ,,nowoczesnością '' ;) Pozdrawiam ;)
  • Pasja 28.07.2017
    Brawo i tu pokazałaś klasę i dobre pióro. Kosmitko. Pozdrawiam serdecznie*****
  • Jo-anka 28.07.2017
    Rozumiesz mnie !!! Pozdrawiam :)
  • Ja sie nie znam co nowoczesne co nienowoczesne, u mnie kategorie są dwie zupełnie inne. Lubię nie lubię. Ten wiersz sie zalicz do kategorii bardzo lubię :) bedzie 5 do odbioru po robocie. Pozdrawiam :)
  • Jo-anka 28.07.2017
    Pozdrawiam Maurycy ;)
  • Karawan 28.07.2017
    "Nowoczesna" poezja jakoś dziwnie współgra z nowoczesną polityką. Dla mnie i jedno i drugie małostrawne, choć (jak zawsze) zdarzają się wyjątki (pewnie by potwierdzić regułę;) ) - generalnie "martwota bez poczęcia" 5
  • Jo-anka 29.07.2017
    Dobre porównanie ;) Pozdrawiam ;)
  • betti 28.07.2017
    Czytam Wasze komentarze i jestem w szoku. Starzy ludzie? Młodzi nie boją się wchodzić na nowe ścieżki, a Wy jak w transie odrzucacie wszystko, co wymaga umysłowego wysiłku, Lenie, czy ograniczeni? Joanka pisze jak ślepy o kolorach, a Wy przytakujecie z zapałem.
    Nerd, Ty jako psycholog z wyboru, powinieneś znać odpowiedzi na moje pytania, każdy psycholog by znał... To forum powinno mieć nazwę ''wycofani'',
  • Nerd 28.07.2017
    Rozwijać się człowiek może na różnych płaszczyznach. I nigdy pod dyktando innych. Każdy musi odnaleść swoją ścieżkę. A że im z twoją nie podrodze to cóż. Zresztą mi także nie.
  • betti 29.07.2017
    Nerd na różnych płaszczyznach, ale nie na wszystkich? W pewnych dziedzinach życia może być analfabetą? Uważasz, że ograniczenie, to powód do dumy?
  • Jo-anka 29.07.2017
    Nerd Dokładnie tak, w wielu dziedzinach nie potrzeba kategorii, szuflady, ramy, ale ludzka głupota lubi ograniczenia czyli upchanie, zamknięcie, określanie bo to ma musi być tak i tak ... Nie, nie musi, wbrew pozorom nawet wolni ludzie mają tylko namiastkę wolności... ,, betii'' jest w szoku ( który nikogo nie obchodzi) , my wycofani analfabeci, psychologowie w transie leniwym opisujemy swój daltonizm. Dziwnym zbiegiem okoliczności cały czas masochistycznie trwa i przez to jęczy pokutując na opowi. Ok, ja tak naprawdę lubię takich ludzi. Wystarczy, że ,,powiedzą'' jedno lub dwa zdania i sami się określają. Nic nie muszę dodawać. ;) Czasem mam wrażenie, że jak wampir karmi się złymi emocjami, które wywołuje u niektórych, a potem pisze.... O! Może ktoś napisze o tym opowiadanie ;) ! Ja nie umiem ;) No i leniwa jestem ;)
  • Nerd 29.07.2017
    Jo-anka cóż tacy są ludzie z spektrum zero empatii. Ja tak naprawdę im współczuje. Wiesz, nie da się odczuć szczęścia, nie potrafiąc tego szczęścia dać innym. To inni ludzie powodują, że jesteśmy szczęśliwi. Wyobraź sobie teraz, żyć bez tego szczęścia i każdego dnia widzieć go u innych, ale samemu nie potrafić go odczuć. To dopiero koszmar.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania