Nie chciałam

Starałam się. Ale mi się nie udało. Robiłam wszystko. A jednak się zakochałam. Nawet się wycofałam, by to się nie wydarzyło. Spójrz jaki masz na mnie wpływ! Spójrz jak szybko stałam się wrakiem człowieka! Dlaczego tak musiało się to potoczyć? Nie mogliśmy nadal po prostu być?! Po co ja to kończyłam?! Nie rozumiem. Jestem jak zombie. Gdy na Ciebie patrzę chce mi się płakać, ale się uśmiecham. Chcę abyś zapomniała, że byłam. Wtedy mi łatwiej będzie zapomnieć. Nie masz pojęcia, ale cały czas Cię obserwuję. Cały czas o Tobie myślę. Cały czas Cię kocham. Uwierz, nie chciałam żeby tak wyszło.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Chris 28.06.2015
    Wierzę Ci... Ale są rzeczy, które musiały się stać. Wszystko zrobiłaś dobrze. Zapomnieć? Wątpię... Może uda się przebić to w piękne wspomnienia schowane na dnie Twego serca...
  • Elena Lincoln 28.06.2015
    Właśnie nic nie zrobiłam dobrze
  • Chris 28.06.2015
    Nie znam Twojej historii to nie będę się wypowiadał, ale musisz walczyć z swoimi demonami. Ja z moimi nie potrafię się pogodzić... Ale niechęć dać im wygrać... Nie potrafię też dać im odejść. Tak to już jest w naszym popapranym życiu...
  • NataliaO 15.07.2015
    myślę, że czasami lepiej dać się pochłonąć czekającym na nas demona by ulżyć smutkowi na dnie serca; piękna treść 5:)
  • Elena Lincoln 15.07.2015
    Dzięki ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania