-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Canulas 25.02.2018
    No proszę. Ciekawe.
    Zajebisty pomysł. Naprawdę, znikniesz, nie znikniesz, nikt tak nie ogarniał czwartej ściany.
  • Cyber.Wiedźma 25.02.2018
    Czwarta ściana nie istnieje.
  • Canulas 25.02.2018
    Cyber.Wiedźma, jeśli Ty się za to zabierasz, to faktycznie.
    Też mi podobny zamysł chodzi po łbie, ale w innej skali.
    Rozumiem zatem, albo może i nie
  • Cyber.Wiedźma 25.02.2018
    Canulas, znam tylko swoje spojrzenie na świat. Nie ma czwartej ściany i nigdy jej tutaj nie było.
  • Canulas 25.02.2018
    No ok. Jakkolwiek to nazwać, robisz to dobrze.
    Tyle ode mnie.
  • Kim 25.02.2018
    Jest git. lecisz jak burza
  • Skryty 25.02.2018
    Przed nią stała postać w czarnej czacie, - literówka się wkradła.

    - Żadna praca nie hańbi Kogi - Tutaj nie powinien być przecinek przed "Kogi"

    No ale całość i tak niesamowita.
  • Cyber.Wiedźma 26.02.2018
    Błędy poprawione.
    Dziękuję.
  • Skryty 26.02.2018
    Cyber.Wiedźma Miłego koszenia Haden. - jeszcze tutaj zabrakło przecinka.
  • Bardzo dobrze ta cześć współgra z całą resztą, ze wszystkimi poprzednimi. Ja jak dotąd sadziłem, że bedzie to autorka z rozwarstwioną osobowością, jak dotąd, ciągle mogę znaleźć potwierdzenie w Twoim opowiadaniu tego założenia. Opowiadanie bardzo dobre bo nie oczywiste, ciągle trzeba czytać i uważać na szczegóły. Powtórzę słowo bardzo któryś raz z kolei, bardzo mi sie podoba ta cześć, zwłaszcza w kompozycji z reszta opka.
    Nie wiem czy wrzucasz nam tu ukryte przesłanie, ale nie wszyscy dla wszystkich kryją się tu za awatarami...:)
    Pozdrawiam panią z miotłą :)
  • Canulas 26.02.2018
    Dobrze gada.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania