Nie kłóć się lecz prawą nogą wstawaj!

Piątka sióstr: Róża, Różyczka, Różana, Rózia i Julia. Można, by pomyśleć, że Róża, Różyczka, Różana i Rózia całkowicie różnią się od Julii. Jednak i Julia i Róża i Różyczka i Różana i Rózia są siostrami. Wszystkie te imiona oznaczają i pochodzą od kwiatu róży. Róża i Julia to różne imiona, a pochodzą od tego samego kwiatu, to niesamowite. Ale dość już tego! Pora na opowieść.

Dzisiaj Julia wstała prawą nogą. Pobiegła do swoich sióstr. Jednak one wstały lewą nogą. Ciągle się ze sobą kłóciły. Te kłótnie usłyszała Ania. Julka wytłumaczyła jej, że dziewczyny wstały lewą nogą.

-Idziemy na lody i kropka!- krzyknęła Róża.

-Idziemy na ciastka i dwie kropki!- krzyknęła Różyczka.

-Idziemy na tańce i trzy kropki!- krzyknęła Różana.

-Nie! Idziemy na śpiewy! Cztery kropki!- włączyła się Rózia.

-Nie możecie znaleźć takie miejsca, w którym są lody, ciastka, tańce i śpiewy?- zapytała Julia.

-Ja znam takie miejsce to...- kłótnie dziewczyn nie pozwoliły Ani dokończyć.

Julka i Ania udały się do tego miejsca. Jednak Róża, Różyczka, Różana i Rózia kłóciły się do wieczora. Mają za swoje! Dzień cały na kłótniach zmarnowały więc ich strata.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania