Nie lękajta się odejść we śnie
Choć piekła nikt nie widział
ani z niego nie wrócił,
to wszyscy o nim mówią.
Więc jest tutaj - wśród ludzi.
Choć nieba nikt nie widział
ani z niego nie wrócił,
to wszyscy o nim mówią.
Więc też jest tu - wśród ludzi.
Ludzie przychodzą znikąd
donikąd idą niemi
nie do piekła i nieba,
bo te są tu - na ziemi.
Komentarze (11)
To przekonuje mnie, że dzięki takiej życzliwości tego piekła jest mniej😃
Gdybyś, tu w komentarzach, nie hejtował innych, byłbym zobowiązany nawet zamówić jaką koronkę w twojej intencji. Przyzwoitym jest odnosić się do meritum, a opluwany przez ciebie paciorek w temacie się nie miesci.
ewelina ziemianka dzisiaj 16:32
Plastikowy plastus z tvn dla wychowanych na plastikowych mediach bezmózgowców. fałszywy luzostan, pustostan w głowie , głupie żarciki, luzna gadka bez sensu i idei, bo trzeba by było coś samodzielnie pomyśle, a nie daj boże cos zrobic dla dobra Polski. Ale co się dziwić- TVN jako jedyna wolna telewizja po komunie juz 30 lat robi z ludzi debili. Stawia na najniższe instynkty jak niezdrowe podgladactwo , puste cele z ponizającą rywaizacją( top model) jakies tance gwiazd( a mozę sie potknie i coś pokaże). Zero zasad. luzik luzik luzik . A nawet pokazują jak nalezy oceniac o odbierać programy ( googlebox), zeby bron boże nie zejśc z drogi bezmyślnośc).
Odpowiedzi: 1
Ewa Bogdanska dzisiaj 16:49
NIE tylko zero zasad, on dzialal wrecz na szkode Polski, kto najbardziej domagal sue zamkniecia polskiej elektrowni w Turowie - Holownia, kto agitowal za tym, zeby czarna wrona byla godlem Polski , kto za czasow Merkel i jej zapraszania milionow muzulmanow agitowal "Podroznych w Dom Przyjmij"? . Holownia. Wszyscy w Europie widza ta glupote juz. Tylko NIE ci ktorzy na tego pajaca I 'swiadomego oszusta - glosowali.
Nic dziwnego ze dla Niemcow I niemieckich flag jest niemal swietym.
https://dorzeczy.pl/sondaz/510513/sondaz-polacy-ocenili-jak-holownia-prowadzi-obrady-sejmu.html
Napisz komentarz
Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania