Nie możliwe

Pokaż mi coś, czego za nic w świecie nie będę mogła nikomu pokazać, pokaż coś twojego, kawałek duszy uchyl, tylko mi, skoro chcesz abym i ja twoja była. Powiedz coś, czego nawet anioły nie powtórzą Bogu, nawet On się nie domyśli, ani powietrze nie drgnie od tych słów, od ich tajemnicy, obiecuję ci. Popatrz na mnie tak, jakbyś widział środek mojego serca, zrób to tak, aby nikt inny nie zajrzał tam przez przypadek, popatrz jak na kroplę wody, czysta jest prawda? Dotknij, a nawet tylko muśnij, jakbyś z piór był stworzony, złotobrązowy kolor niech mają i szepnij nimi do mej nagiej skóry, tylko tak, aby nikt nie widział tego, to nasze spotkanie. Zabierz mnie w miejsce, krainę, las przyciemniony, niech to będzie miejsce, gdzie nikt nie postawił stopy, gdzie nikt nie wstrzymał oddechu z podziwu i dziewictwa tego świata, gdzie to my się wszystkiemu pokłonimy. Daj mi coś, czego nie dam rady schować, coś na co w tym świecie Bóg nie przeznaczył miejsca czy kryjówki, daj coś co będzie twoim echem, twoim cieniem, który zawsze ze mną będzie.

Weź ode mnie to, co zasługuje na twą miłość, coś co zasługuje na ciebie, może to być moja muzyka, jest moją oazą.

Jeśli to weźmiesz, dbaj proszę i ukryj, otwieraj czasami, gdy zajdzie cię niepokój.

Jeśli to weźmiesz, nie pożyczaj, nie przechwalaj i nie śmiej się, nie krytykuj tylko akceptuj.

Jeśli to weźmiesz, mów do niej i tańcz z nią, pij wino i spraw aby czuła się bezpiecznie.

Spraw aby brzmiała głośniej i wyraźniej, nabrała mocy i energii.

Spraw aby dojrzała, była pełna życia, nie wykorzystuj smutnych nut nigdy.

Ona da ci klucz do tego, o czym marzysz, będziesz spał kołysany jej taktem i szeptem, ona będzie grać z tobą, nie obok. Będzie dla ciebie, cała. Da ci tajemnice, da ci szczęście, po prostu. Ona da ci pewność, że jesteś dobry.

 

sawIS FJ

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pasja 30.03.2017
    Miłość taka nasza, która ma swoje tajemnice, która kocha tylko mnie. Jest inna niż sąsiada, inna bo moja. Codziennie odkrywajmy na nowo. Żyjmy. Pozdrawiam serdecznie
  • BezimiennaOna 30.03.2017
    Mam nadzieję, że naprawdę istnieje jej dziwaczność w bycia tak normalną i powszechną. Dziękuje
  • Adam T 31.03.2017
    Nie będę się długo wymądrzał, KAPITALNE. Szczerością i intymnością po prostu wali po łbie. Gwiazdki☺☺
  • BezimiennaOna 04.04.2017
    Dziękuję Ci bardzo, to dla mnie ważne :)
  • Okropny 31.03.2017
    sawIS FJ?
  • BezimiennaOna 04.04.2017
    Tak? Mam się wytłumaczyć? :)
  • Noren72 02.04.2017
    Piękne.
  • BezimiennaOna 04.04.2017
    Dziękuję, za czas przy tym tekście :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania