Nie skorzystam, ale zapytaj

mówisz

że dobro

miłość

wraca

im więcej dajesz

pomnaża

 

nie nogi niosły życiem a serce

darowane innym jak forma

na piaskową babkę

 

wracało

wypalone

 

teraz nie mam

jak przeżyć powszedniego

a ty umiesz nie wiedzieć

czy potrzebuję

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • o nim pseud ponad rok temu
    5*
  • Tjeri ponad rok temu
    "Umiesz nie wiedzieć" — genialna, jakże sugestywna konstrukcja. Całość piękna, nie tylko dlatego, że ściska...
  • Agnes07 ponad rok temu
    Ja myślę że wiersz traktuje o uzależnieniu od miłości. Serce wracało wypalone. To tak jak z każdym uzależnieniem.
    Coś czasem pęka.
    Co może na to wszystko być lekarstwem? Milośc i szacunek do siebie samego i nie rzucać przed wieprze pereł. Nie zasługują.
    Takie refleksje niekoniecznie zgodne być może z intencjami Autorki mnie naszly.
    Wiersz chyba dobry skoro cos wyzwala:)
  • Anonim ponad rok temu
    Użalanie się nad sobą mi w ogóle nie pasuje. Natomiast sama idea, że dobro niekoniecznie wraca (i ogólnie karma) — jak najbardziej kupuję, bo jak wytłumaczyć np śmierć kilkuletniej dziewczynki w komorze gazowej w czasie II Wojny Św. Tyle tylko, że faktycznie tak jest, że jeśli człowiek staje się lepszy, doświadcza ze strony ludzi i świata lepszych rzeczy. Co nie znaczy, że te złe całkowicie miną.
    I zapytałbym o formę na piaskową babkę — ja to odbieram tak, że swoją miłość tworzymy coś z "niczego", a może nadajemy kształtu temu, co do tej pory go nie posiadało. Jakoś tego nie czuję, bo miłość to przede wszystkim akceptacja...
  • Wrotycz ponad rok temu
    Dobry, minimalistyczny wiersz, gdzie smutek goryczy przenosi się na emocje czytelnika.
    Tak, przyjaciół poznaje się w biedzie.
    Ujmuje honor, godność podmiotu.
    5!
  • Nuria ponad rok temu
    Dziękuję wszystkim za czytanie i słowo pod moim wierszem :)
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Nurio↔Nigdy nie jest za późno, by odetchnąć świeżym powietrzem. Chyba?↔Pozdrawiam:) ☺️:)
  • Nuria ponad rok temu
    Pewnie tak. Pozdrawiam:)
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    Ładnie
  • _KresKa_22_ 3 miesiące temu
    Super

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania