Nie ufaj nikomu

Nie ufaj nikomu

 

Nie ufaj nikomu

W tej żelaznej zasadzie wychowywano mnie od dziecka. Masz tylko pięć lat, dziewczynko? Nie ufaj nikomu. Teraz masz osiem? Nie ufaj nikomu. Ooo, jaka ładna dziesięciolatka! Pff, jaka ładna. Brzydka.

 

Nie ufaj nikomu.

 

Kilka osób próbowało mnie zagadać. Tak bardzo pragnęłam być z nimi... Ale mój ojciec ich odstraszał. "Nie ufaj nikomu". I dobrze gadał. Mu jedynemu zaufałam. I zawiódł. Zrujnował moją wrażliwą psychikę.

 

Nie ufaj nikomu.

 

Aaa! Trzymam się w ryzach. Ale niedługo ześliznę się z pagóka życia. Chcę mieć przyjaciela! Chcę mieć chłopaka! Chcę mieć rodzinę! Ale nie mogę, bo miałam zrujnowane dzieciństwo. Wyrosłam na niepoprawną optymistkę.

 

Nie ufaj nikomu.

 

Śmiech, cudny śmiech. Nie mój. Innych. Płacz, kochany płacz! Tym razem mój. Lecz nie, nie jestem histeryczką. Pozbieram się. Na pewno. Każdy się musiał pozbierać. Tylko że ja wciąż pamięam te krzyki z przeszłości...

 

Chcę ufać każdemu.

 

Dlatego proszę Cię, ne zdradź mnie tym razem, dobrze? Pragnę, by t było wzajemne zaufanie. Więc żyj ze mną, idź i nie zatrzymuj się. Pozwól na to. Proszę. Bo ja Ci chcę ufać, wiesz? To nie kłamstwo.

 

Ufam Ci.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tekst oparty na dzieciństwie "kogoś".

 

~~Senezaki

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Anonim 19.07.2015
    nie ufaj nikomu
  • Slugalegionu 19.07.2015
    Wobec tego co przeczytałem na forum czuję się zobowiązany zostawić długaśnego koma... ale mam pecha i natrafił mi się wiersz: / Ale może przekuję moje podoba mi się, albo nie, na skalę? Będzie chociaż wrażenie obiektywności.
    1 - Dno.
    2 - Gniot, ale doczytałem.
    3 - Ujdzie w tłumie.
    4 - Dobre.
    5 - Wspaniałe.

    Wacham się między czwórką, a piątką... a nie mam obiektywnej opini: / 0 skila w tym temacie daje o sobie znać... 5 na kredycie zaufania.
  • Senezaki 19.07.2015
    Oh, Sakal. Część. Dzięki.
    To w końcu założysz Gg? Mam ochotę z Tobą pogadać.
  • Senezaki 19.07.2015
    No i weź używaj emotikon, bo mam wyrzuty sumienia.
  • Slugalegionu 19.07.2015
    Wobec tego co przeczytałem na forum czuję się zobowiązany zostawić długaśnego koma... ale mam pecha i natrafił mi się wiersz. Ale może przekuję moje podoba mi się, albo nie, na skalę? Będzie chociaż wrażenie obiektywności.
    1 - Dno.
    2 - Gniot, ale doczytałem.
    3 - Ujdzie w tłumie.
    4 - Dobre.
    5 - Wspaniałe.

    Wacham się między czwórką, a piątką... a nie mam obiektywnej opini. 0 skila w tym temacie daje o sobie znać... 5 na kredycie zaufania.

    Hmm... mamy jeszcze tamten kom... Mam pomysł! *Hakuje cały internet zdobywając władze nad światem Pierwszą rzeczą którą robi to zamówienie sobie za darmo pizzy. Wychodzi z sieci tracąc władzę nad światem* Jak nie będę głodny, to na coś wpadnę.
  • Senezaki 19.07.2015
    Ok.
    No i muszę Cię przeprosić.
    Fochasz się bardzo? :(
  • Senezaki 19.07.2015
    Przepraszam. Fochasz się bardzo?
  • Slugalegionu 19.07.2015
    Sene, pewnie, że się nie gniewam: ) *Przytula*
  • Senezaki 19.07.2015
    Kocham Cię za to! *Przytula*
  • NataliaO 19.07.2015
    proste i ładne, 4:)
  • Senezaki 19.07.2015
    Dziękuję.
  • Śliczne a zarazem smutne :) / :( Zostawiam 5 :)
  • Senezaki 19.07.2015
    Dzięki.
  • Ekler 19.07.2015
    Z zaufaniem jest jak z kartką papieru, jak się ją raz pogniecie, to już nigdy nie będzie takie samo ;)
    W sumie podobało mi się, ale... no coś mi tutaj było nie tak. Jak dla mnie takie pisane na szybkiego. Mam nadzieję, że przysiądziesz do tego drugi raz i ugryziesz trochę lepiej. Zostawiam 3 i czekam na ewentualną reaktywację.
  • Senezaki 20.07.2015
    Okey.
  • tamcia 25.08.2015
    Przeczytałam, weszłam na twój profil i się zastanowiłam. Naprawdę masz 10 lat? Jeśli tak to wow, chcę przeczytać coś twojego, co napiszesz, gdy będziesz w moim wieku. Miazga. Daję 5 i pozdrawiam ^^
  • Senezaki 27.08.2015
    Mój wiek "podaję" często, ale aktualnie jest zagadką ;) Dziękuję za pozdrowienia, nawzajem ^^
  • Slugalegionu 27.08.2015
    10 lat to fejk, tak naprawdę jest starsza.
  • Slugalegionu 27.08.2015
    Daję jej jakieś trzynaście-piętnaście.
  • Drassen Prime 27.08.2015
    Łączę się ze słowami Eklerosa, ale na zajawkę daję 4...
    Myślę, że ma 13, max 14, ale to już skrajny przypadek. Zwykle oceniając wiek, nie mylę się, więc sądzę, że tutaj po poziomie komentarzy, pisarstwa i ogólnym zachowaniu stawiam 13 ;)
  • Senezaki 27.08.2015
    Co wy, mnie licytujecie? XD I wam powiem, że żaden nie zgadł.
  • Anonim 27.08.2015
    Ja myślę, że masz tak pod czterdziestkę. W dobrej zasadzie wychowywano, wiersza apropo :c
  • Senezaki 27.08.2015
    Czterdziestka! Woah!! :D Serio? X.X I dzięki za opinię ^^

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania