...

Efekt braku możliwości usuwania prac.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Ekler 26.06.2015
    Widzę, że to opowiadanie 666, jak na pisane na szybkiego nie jest źle...ale mi się średnio podobało.
    Ale szybko się uwinąłeś :P
  • Slugalegionu 26.06.2015
    Hej wszystkim. Tak dla odmiany notatka jest tutaj. Nie wiedziałem czy będzie się liczycz do tekstu więc na wszelki wypadek odejdę od tradycji. Nie wiem czy będę robić inne fanfiction, nie chodzi o tą tróję, a o fakt że nie za bardzo bym wiedział jak to ciągnąć na dłuższą metę. Ale ten jeden honorowy jest: ) Jak zauwarzył Ekler jest to wyzwanie na napisanie opowiadania na 666 słów.
  • NataliaO 26.06.2015
    Znaleźli go! Powiedzieli że nie jest człowiekiem, ale animatronikiem. To kłamstwo, ale on już o tym nie pamięta. Trafił do swojego nowego domu. Tego dziwnego śmierdzącego czegoś się pozbyto. I dobrze. Nie potrzebował tego. Wszyscy uciekali na jego widok. Na początku nie było to miłe, on chciał się tylko przywitać, ale później zrozumiał że to jego praca. Starał się jak mógł, ale wciąż coś w jego środku go bolało kiedy ktoś mówił o nim potwór, monstrum, straszydło. To smutne, ale...nie żałuj. Są tacy którzy nie zasługują na litość. I on jest jednym z nich. - TEN FRAGMENT MI SIĘ PODOBAŁ. 4:)
  • Senezaki 05.07.2015
    Nie miej jednak mam do ciebie małą prośbę. Pomogłeś im, ale, przez przypadek mam nadzieję, zapomniałeś o mnie. Mógłbyś dać mi kawałek tortu, chociaż malusieńki? No bo widzisz, ja lubię swoją pracę, ale wolałbym w końcu iść do domu. Błagam cię, po prostu uwolnij mnie. Nikt nie zasługuje na taki los.-....
    SLUGA JESTEM TWOJĄ PSYCHO FANKĄ♥♥♥♥
  • Slugalegionu 05.07.2015
    Aha, ok: ) Moja pierwsza psycho fanka.
  • Senezaki 05.07.2015
    Nie moja wina, ten tekst jest zaje*isty! Weź mnie ucz jak pisać :DDD
    KOCHAM TWOJE TEKSTY.
    UWIELBIAM CIĘĘĘĘĘ.
  • Slugalegionu 05.07.2015
    Niestety nie potrafię uczyć: / Ja tylko piszę to, co mam w głowie. To tak jak wino, jak pomysł dojrzewa to jest dobry.
  • Senezaki 05.07.2015
    Dziękuję za piękne rady, mistrzu! :D
    *Kłania się nisko*
  • Slugalegionu 05.07.2015
    Tylko bez kłaniania mi się: D
  • Senezaki 05.07.2015
    A, będe Ci się kłaniać mistrzu XDD
  • Slugalegionu 05.07.2015
    No, okay: D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania