Niedyskretnie

rozmigotane zielenią Żupne Ogrody

jak te moje przedsionki

i niedomknięte zastawki -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

gęstą wonią bzu

płynie zdyszana krew

 

20.05.2017

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • Poncki rok temu
    No to gratulacje, że płynie.
    Tymbardziej, że werwa w Twym wieku to rarytas.
    Na następny raz sugeruję jednak byś poproś kogoś o pomoc z siatami na schodach, bo byłoby szkoda wszystkim na globie, gdyby Twoja się ta wyśmienitą twórczość urwała gwałtownie.
  • Niby co ma wiek do werwy a werwa do wieku, panie miniasty? Popilnuj własnego PESELu, kiedy ci strzyka kość ogonowa :p Bo u mnie jeszcze nie trzeszczy nic :-)
    Siatek nie targam; kupuję przez internet mieszkam niewysoko.
  • Poncki rok temu
    befana_di_campi
    Wiek do werwy to funkcja proporcjonalnie odwrotna.
    Jak najbardziej zdażają się wyjątki potwierdzające regułę. Patrząc na przykładowego dziadka Kowalskiego to do charców zostają na jesień jedynie chęci.

    Tak to sobie przebiegle zakupy zorganizowałaś? To winszuję, nie każdej starce blisko do współczesnych technologii.

    Ja o swój PESEL dbam. Jak się przypadkiem nie wysypię na zakręcie to jeszcze mam więcej do zobaczenia niż widziałem, lecz dziękuję za troskę.
    Czuję, że szczerością nasiąknięta.
  • Poncki "Starka" to jest miniasty, wódka. I niby jakim cudem dbasz o ten swój PESEL, kiedy czas nieubłaganie płynie? Razem z tobą, stale i wciąż marszczący się oraz więdnący?
    Sądząc po twojej ortografii, to widzę że jesteś na poziomie średnio zaawansowanej demencji. I odczep się od czyichś lat, bo i tobie policzą więcej niż ich w rzeczywistości posiadasz.
    Moje niedomagania są wrodzone, stąd tytuł wiersza.
  • Poncki rok temu
    befana_di_campi
    Myślę, że jak jesteś taka kumata w internety jak twierdzisz, to dasz radę pogrzebać jeszcze i sprawdzić, co starka znaczy. Fakultetu to tu nie potrzeba.
    Jak umiesz lata liczyć to licz, jak policzysz mi wincyj cóż pocznę?

    Ortografia, ach ta ortografia.
    Nie można być we wszystkim dobry.
  • Poncki rok temu
    befana_di_campi
    Tytuł wskazuje, że mowa o "niedomaganiach" widocznych - zewnętrznych. Skoro się męczysz tak szybko to rozumiem, że mowa o jakichś wadach motoryki. Dzieci z zespołem Downa mają wrodzoną wadę motoryki, ale to chyba nie o to chodzi, co?
  • Poncki Jak "Niedyskretnie", to nie o niedomaganiach zewnętrznych, które widać gołym okiem [zmarszczki] a wrodzonych. Po pierwsze, policz sobie że ten tekst powstał 6 lat wcześniej, po drugie: w którym miejscu napisałam, że się "męczę" z racji [podeszłego] wieku, niedorozwoju intelektualny? Czy na kardiologicznych oddziałach leżą wyłącznie tzw. starki? A kto ogłasza zbiórki na leczenie chorych dzieci? Czy dwumiesięczny niemowlak, bo taki wiek miał mój Syn, to według ciebie "staruszek"? A umarł na to samo, co opisałam w swoim tekście, ponieważ jest to choroba dziedziczna.
  • Poncki W przeciwieństwie do ciebie, arytmetyku z liczydłem w formie twoich dziesięciu palców u nóg, ja nikomu lat nie liczę. Innym to zostawiam :p Niech się radują, wiośniani :p
  • Poncki rok temu
    befana_di_campi mam 11
  • Poncki Dlatego taka intelektualna słabizna. Bo cały tegoż rozum zmieścił się w tym jedenastym palcu.
  • Bettina rok temu
    Zgodnie z teorią profesora Mariana Mazura, Poncki ma rację z tym zróżnicowaniem wg egzo. endo dynamiki.
  • Co to znaczy miniasty?

    Mi niasty.
    Min astmy
    Mina sty.
    Mini asty.
    Minias ty.
  • A co to są "paluszki z paczuszki" 🧐 Nowa ksywa Martyny, bo dziwnie mi podobny styl do Serafy? I czy paluszki z paczuszki to użytkownictwo, czy zaczarowana w Kościach Wielkich kolejna pacyna, którą skonsumuje skrzydlactwo typu gawrony?
  • MartynaM rok temu
    befana_di_campi, byłabym wdzięczna gdybyś odczepiła się wreszcie od Martyny, przejrzała na oczy, i winnych szukała na innych podwórkach, zakładając że potrafisz dopatrzeć się jakiegoś stylu, bo jak na razie twoje wpisy temu przeczą.

    Mnie nie obchodzą twoje wierszyki, a jeszcze mniej ty mnie interesujesz. Mam nadzieję, że nie będę zmuszona drugi raz tak prostych słów powtarzać.

    Miłego dnia!
  • MartynaM To po co pod moje wierszyki się tarabanisz? Ja ciebie przeważnie nie komentuję. Stylistyki (nie) miła donno jednak nie oszukasz 😬, mnie wszak nic do tego, Serafo (Srawo) tropiaca obłudnie kłamstwa na murach 😲
    A co ze "słonymi paluszkami", bo nie widzę ich ostatnio, a mój wzrok na starość dziwnie się polepszyl, tak iż odrzuciłam okulary. Kto z tego wypieku zlizal sól😏 Betti, LaUra, elka, MartynaM bądź insza, z nią identyczna psycholo - poczwara😶
  • MartynaM rok temu
    befana_di_campi, niby wykształcona jesteś, a nie potrafisz nawet stylu porównać? Składam to na karb twojego zawścieknięcia i postępującej demencji...
  • MartynaM To tej nadziei jednak nie miej, befane trudno przegadać, niepełnosprawna mentalnie 🤐
  • MartynaM rok temu
    befana_di_campi, każdy głupi dużo gada... ale skoro wieliczka jakoś to wytrzymuje, to i portal od tego nie padnie...
  • jerry rok temu
    Zanosi się na deszcz w ciasnej ha, ha, ha
  • Chyba burza przejdzie bokiem😀
  • Chciałam tylko poznać nowy wyraz, ale staruszka używa słownictwa, którego sama nie rozumie...

    😶
  • O sobie piszesz Elusiu psychiczna? Z mentalnościa trzylatki? I koniecznie poślij ową "staruszke" do piekła. Na oddział dla dewotek 🤣🤣🤣
  • Znalazłam se sama.

    Miniasty, to ktoś, kto ma głupią minę.
    https://sjp.pwn.pl/doroszewski/miniasty;5451853.html
  • Poncki rok temu
    bardziej mi się podoba "okazały" ;P
  • Poncki rok temu
    wygląda na to, że befanie słodzić się zapragnęło i choć w życiu nie widziała mnie na oczy żywego, chwali mój gabaryt awansem :)
  • Można to wytłumaczyć jednym słowem -
    Maj...
    :]
  • Poncki Czy ty w ogóle potrafiszz czytać, czy tylko udajesz? Bo akurat myślenie jak ma to - czasem - miejsce u wielonickowej elki tobie akurat nie grozi 😋🤗
  • Bajeczna rok temu
    Czy to jest zaduma nad przypadłością związana ze sprawami serca?
  • Dokładnie :))) Od niemowlęctwa :)))
  • Bajeczna rok temu
    Cieszę się że trafilam😘

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania