NIEOCZEKIWANA WIADOMOŚĆ „

Łukasz młody chłopak kończący liceum. Był bardzo dobrym uczniem jednym najlepszych w klasie. Jak większość chłopaków miał już wtedy dziewczynę miała na imię Martyna. Byli już razem dwa lata bardzo się kochali. I nawet nie myśleli o tym , ich życie może wywrócić się do góry nogami. Jakieś dwa miesiące przed maturą dowiedzieli się ,zostaną rodzicami. Ta wiadomość spadła na nich jak grom z jasnego nieba .Łukasz nie chciał uwierzyć w to ,że tak młodym wieku zostanie ojcem. Więc postanowił z nią zerwać powiedział ,że potrzebuje czasu żeby sobie przemyśleć wszystko ,bo nie jest jeszcze gotowy na to by zostać ojcem.

Martyna zaskoczona reakcją swojego chłopaka załamała się. Przestała przychodzić do szkoły i się uczyć nic już ją nie obchodziło dla niej jej życie się skończyło. Myślała tylko o Łukaszu i o tym jak ją potraktował .Kilka krotnie trubowała się z nim skontaktować bez skutecznie Łukasz nie chciał się z nią kontaktować. Tak minął miesiąc i dalej nie miała od niego żadnej wiadomości. Zraniona i załamana dziewczyna zaczęła myśleć o samobójstwie. Któregoś dnia postanowiła pójść nad staw w miejsce w którym po raz pierwszy spotkała Łukasza .Usiadła na trawie i ze łzami w oczach wysłała mu wiadomość „Żegnaj !!Bardzo Cię kochałam i nadal kocham .Wstała i rzuciła się w głąb wody. Łukasz dopiero kilka godzin później oczytał smsa ,gdyż był z kolegami na piwie. Po oczytaniu wiadomość natychmiast wyszedł z baru i pobiegł do jej domu .Nie wiedział ,że już jest za póżno.Stanął pod jej domem i zadzwonił do drzwi otworzyła je jej zrozpaczona matka i oznajmiła mu że Martyna się zabiła. Powiedziała mu w ,którym miejscu .Chłopak bez chwili namysłu pobiegł w tamto miejsce. Gdy tam przybiegł zaczął płakać i dopiero wtedy zrozumiał co zrobił i jak bardzo ją kochał.Zaczoł żałować ,że zostawił ja we wszystkim samą. Krzyknął!! Co ja zrobiłem !!kochanie jak ty to i ja bardzo cię kocham i sam rzucił się w głęboką wodę. To była historia prawdziwej miłości.

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • KarolaKorman 23.09.2015
    Może prawdziwej miłości, może wyrzutów sumienia. Któż to wie?
    ładnie napisane, większych błędów nie widziałam, dam 4 :)
    Wykrzyknik stawia się jeden, dla pomnożenia emocji można dać trzy, jak trzy kropki, ale nie dwa.
  • Lady_Makbet 24.09.2015
    Kolejne twoje opowiadanie z mnóstwem błędów , przeraźliwa dramaturgia – nic pozytywnego. Dziewczyna w ciąży popełnia samobójstwo przez nieszczęśliwą miłość. W akcie desperacji, wysyła swojemu byłemu już chłopakowi wiadomość na telefon licząc być może na to, że niczym książę na białym koniu przybiegnie jej na ratunek – niestety jak to w życiu książę się nie zjawił, niczego nieświadomy spokojnie pił sobie piwo z kumplami w barze. Po kilku godzinach już dobrze wstawiony przypomniał sobie o telefonie. Patrzy czyta oczom nie wierzy. Szybko biegnie do jej domu może krasnoludki wyciągnęły ją z wody.. Chwila to nie ta bajka – tu nie ma złej czarownica podsuwającej zatrute jabłko czarnookiej piękności , którą uratować może tylko pocałunek prawdziwej miłości.
    Sorry, że tak ostro pojechałam, ale nie mogę inaczej . Co ci strzeliło do głowy, by uderzyć w taki banał i to jeszcze z tyloma błędami?! No błagam cię.
    Na błędy mam wytłumaczenie dysleksja dysortografia, ale sam pomysł na opowiadanie masakra jakaś. W sumie zastanawiam się skąd to wzięłaś, bo już gdzieś to czytałam. Są dwie opcje :
    a) Zerżnęłaś przerabiając
    b) Tylko mi się przewidziało.
    Tajemnicza98 zanim cokolwiek wstawisz do publikacji czytaj nie raz nie dwa nie trzy – czytaj dotąd dopóki nie wyłapiesz wszystkich swoich błędów np.
    1. I nawet nie myśleli o tym , ich życie może wywrócić się do góry nogami. Powinno być : I nawet nie pomyśleli o tym, że ich życie może wywrócić się do „góry nogami”
    2. Jakieś dwa miesiące przed maturą dowiedzieli się ,zostaną rodzicami.
    Powinno być : Jakieś dwa miesiące przed maturą dowiedzieli się, że zostaną rodzicami. – znów zjadłaś słowo i nie zaczyna się zdania od „jakieś”.
    To są tylko dwa błędy, które ci wytknęłam –jest ich znacznie więcej. Swoją drogą ile właściwie masz lat?
    Ode mnie dwa…
  • Anonim 24.09.2015
    zabawne, tak śmieszno durnej historyjki dawno nie czytałem, parodia historii miłosnej daje 5 :D
  • Lady_Makbet 24.09.2015
    No chyba sobie filipzkonopii żartujesz?
  • Anonim 24.09.2015
    popatrz na mój awatar, tam jest odpowiedź ;p
  • Anonim 24.09.2015
    napisać tak idiotyczny tekst nie jest takie proste, trzeba miec talent, ja bym tak nie potrafił
  • Anonim 24.09.2015
    Ode mnie też 2, praktycznie nie ma ani jednego bezbłędnego wersu, a sama historia do maksimum skrócona. Właściwie to "historia", bo tak naprawdę to jest relacja, całość brzmi bardziej jak komentarz do opowiadania niż samo opowiadanie.
  • Slugalegionu 24.09.2015
    1) Łukasz (przecinek, bo imię to wtrącenie) młody chłopak kończący liceum.
    2) Był bardzo dobrym uczniem (przecinek, aby oddzielić określenia.) jednym najlepszych w klasie.
    3) Jak większość chłopaków (chyba przecinek, ale nie mam pewności) miał już wtedy dziewczynę (przecinek) miała na imię Martyna. ~
    Powtórzenie "miał"
    4) Byli już razem dwa lata (przecinek albo i) bardzo się kochali.
    5) I nawet nie myśleli o tym , ich życie może wywrócić się do góry nogami. ~ Zdanie opisane przed Lady_Makbet.
    6) Jakieś dwa miesiące przed maturą dowiedzieli się ,zostaną rodzicami. ~ To, co wyżej.
    7) Ta wiadomość spadła na nich jak grom z jasnego nieba . ~ bez spacji przed kropką.
    8) .Łukasz nie chciał uwierzyć w to ,że tak młodym wieku zostanie ojcem. ~ Spacja po kropce i przecinku, a nie przed nimi; w tak młodym wieku.
    9) Więc postanowił z nią zerwać powiedział ,że potrzebuje czasu (przecinek) żeby sobie przemyśleć wszystko ,bo nie jest jeszcze gotowy na to (przecinek) by zostać ojcem. ~ Nie zaczynamy zdania od "więc"; tak samo jak wcześniej, spacje przed, a nie po znakach interpunkcyjnych.
    10) Martyna zaskoczona reakcją swojego chłopaka (przecinek) załamała się. ~ Nie powinno kończyć się zdania "się", proponuję: Martyna załamała się, zaskoczona reakcją chłopaka; swojego usuń bo to oczywistość.
    11) Przestała przychodzić do szkoły i się uczyć (przecinek) nic już ją nie obchodziło (przecinek) dla niej jej życie się skończyło.
    12) Kilka krotnie trubowała się z nim skontaktować (przecinek) [ale] bez skutecznie (kropka) Łukasz nie chciał się z nią kontaktować. ~ trubowała = próbowała.

    Muszę kończyć, ale koma dokończę. Na interpunkcję pomoże ta strona:

    https://www.languagetool.org/
  • Lady_Makbet 24.09.2015
    A ja dalej podtrzymuje tekst albo zerżnięty i przerobiony albo coś mi się przewidziało… Nie chce mi się bawić w szukanie
  • Lady_Makbet 24.09.2015
    FilipzKonopii to nie jest talent..uwierz mi…
  • Anonim 24.09.2015
    ha ha ha wierzę :)
  • Lady_Makbet 24.09.2015
    Zaczynasz mnie przerażać ;)
  • Anonim 24.09.2015
    to dobrze ;p

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania