,

,

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • comboometga 23.10.2015
    Całkiem przyzwoite opowiadanie ;) W oczy rzuciło mi sie bardzo ''No i to właśnie wtedy, właśnie wtedy, kiedy to już na nic i na nikogo nie czekała, właśnie wtedy, gdy przyjęła do wiadomości i pogodziła się z wiedzą, że nic dobrego na nią nie czyha już wśród zarośli życia, właśnie kiedy jej wszystkie nadzieje na tzw lepsze jutro schowały się gdzieś za dymem papierosowym, wtedy właśnie pojawił się on.'', w którym użyłaś sformułowania ''właśnie wtedy'' prawie 5 razy. W jednym zdaniu. Nie wygląda to zbyt dobrze, na pewno udałoby Ci się zastąpić je innymi opisami sytuacji. Zostawiam 4 i życzę powodzenia w dalszym tworzeniu ;)
  • KarolaKorman 24.10.2015
    Pozytywne zakończenie, bardzo fajne, ale mnie też zakuło w oko przy zdaniu, które przytoczyła poprzedniczka. Ode mnie też 4 :)
  • JEGO^zołza 24.10.2015
    Dziękuję bardzo. Wiecie, z opowiadaniami mam wspolnego tyle, co ameba z baletem:) aż dziwię się,że "tylklo" takie uwagi. Przygotowana byłam na ostrą krytykę:)
    Dziękuję raz jeszcze.
  • JEGO^zołza 24.10.2015
    Hihi podoba mi się, że użyłam " właśnie wtedy " PRAWIE 5 RAZY. Tzn to "prawie" fajne.Bo moze 4.75 raza albo 5.16. :)
  • KarolaKorman 24.10.2015
    Dobrze, że poczucie humoru Cię nie opuszcza :)
  • JEGO^zołza 24.10.2015
    Wypiłam już 4 butelki poczucia humoru dziś :) opusci mnie rankiem jak przyjdzie kac :) pozdrawiam.
  • KarolaKorman 24.10.2015
    Myślę, ze skoro tyle wypiłaś, to potrzyma Cię dłużej :) Życzę miłego nadchodzącego dnia :)
  • JEGO^zołza 24.10.2015
    Poprawiłam nadmiar tych " właśnie wtedy " nie wiem, czy lepiej. :/
  • Rasia 07.11.2015
    1. "przygotować.....a" - przygotować... a*
    2. "że widocznie w jej przypadku, to już taka norma" - tutaj bez przecinka
    3. "nie ma zwyczajnie szczęścia i tyle. Może nawet łatwiej z taką wiedzą jej było, niźli miała bezsensu wypatrywać szczęścia" - powtórzenie "szczęścia" i w pierwszym przypadku zmieniłabym szyk zdania.
    4. "No i to właśnie wtedy, kiedy to już" - usunęłabym drugie "to". Będzie wyglądać dużo lepiej.
    5. "Nadmiar słowa "już". Naprawdę, używałaś go w tym tekście bardzo często i w połowie wypadków można by je wykluczyć.
    6. " tzw lepsze jutro" - tzw. "lepsze jutro"*
    7. "w jakąś całość dziwną" - szyk zdania
    8. "z tym swoim wykrzywionym na prawo półuśmiechem i z tubką pełną" - bez drugiego "z"
    9. " to które skrzydełko trzeba ci posklejać mała? " - cudzysłów bez spacji x2 i przecinek przed "mała"
    10. "Ona dzisiaj znowu wie, że wszystko dzieje się po coś i wie" - powtórzenie "wie"
    Nie przyzwyczaiłam się do Twoich opowiadań i chyba jednak preferuję te wiersze, nawet z małymi literkami. Niestety ode mnie 3, ale nie martw się, teksty, które wstawiasz nawet ostatnio, są dużo lepsze :) Pozdrawiam.
  • JEGO^zołza 09.11.2015
    Dziękuję:) 3 to też więcej niż pół;) poza tym ja sama nie widzę się w opowiadaniach :) i za wytknięcie błędów dziękuję również:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania