-

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • sensol 01.01.2019
    nieśmiao napisze, że mi się podobao
  • stefanklakson 01.01.2019
    Myślę, że pewnie końcówka może rozczarowywać, ale ja mam zawsze jakiś tam pomysł i nic więcej nie jestem niestety w stanie zrealizować poza tą przestrzenią.
  • Aisak 01.01.2019
    Trochę śmieszne, tylko nie wiadomo po co psycholożka zbierała do kupy tych nieszczęśników, trzymając ich w jednym pomieszczeniu i dodatkowo karmiąc.
    Bez sensu.
    No, ale trochę śmiesznie było.
  • stefanklakson 01.01.2019
    Kasiu, nie wiem czy znasz taki znany przebój "The Fritzl Song" xD Cóż tu można powiedzieć? To taki pomysł, żeby było trochę śmiesznie, i wsio. Akuratnie taki mi przyszedł do głowy ówcześnie xD
  • Aisak 01.01.2019
    Nie, nie znam.
    Czyli, że...
  • stefanklakson 01.01.2019
    Masz rację, Kasiu. Trzeba by rozbudować i dać im tam jakieś ubikacje i prysznic xD
  • Aisak 01.01.2019
    Nie wiem, Sztefan, czy zauważyłeś, ale wszyscy zwracamy się do siebie uwzględniając nasze nicki.
    Bo
    Chcemy być anonimowi.
    Burzysz tę wizję zwracając się do kogoś po imieniu.
    Więc bądź uprzyjmy i wpisuj mój nick, bo czuję, że robisz mi na złość i jest mi z tego powodu ogromnie przykro.
    Jeśli zaś życzysz sobie robić podśmiechójki czyimś kosztem, to bardzo proszę Droga wolna.
    Baw się.
  • stefanklakson 01.01.2019
    Dobrze, skoro tak nalegasz, będę pisał odwrotnie xD Do Margerity też pisałem Małgosiu, bo mi to łatwiej wpisywać... To tak jakbyś miała pisać noskalk arrrrrrrrrrrrrghhhhhhhh
  • Neurotyk 01.01.2019
    stefanklakson, imie Kasia napisane od tylu jest prowokacyjna zabawa i nierozumiem oburzenia Kasi - sama chciała. Jak jej się podoba niech zmieni Nick na taki bez podtekstu

    Dyktatorzyca sie znalazła)
  • stefanklakson 01.01.2019
    W tym akurat wypadku Aiselli należą się przeprosiny, bo pisała już o tym kilka razy. Nie wiem co prawda w jaki sposób posługiwanie się imieniem, które zostało w Polsce nadane setkom tysięcy osób miałoby kogoś czynić tutaj nieanonimowym, ale ponieważ Aisella prosiła już kilka razy, więc nie będę pisał już normalnie, dzisiaj zrozumiałem, że komuś może być przykro.
  • Neurotyk 01.01.2019
    stefanklakson, z jakiego powodu przykro? Jak chce być anonimowa niech założy worek na głowę i zamknie komputer.

    Nick Aisak nie pomaga jej w ukryciu.

    Droczy się jedynie, moim zdaniem ;)
  • stefanklakson 01.01.2019
    Neurotyk Cóż, kobity już tak mają, że przeżywają sprawy, które dla nas facetów w ogólnie nie mają znaczenia i nas nie ruszają. Tak już się ten świat jakoś urządził, żeby przetrwać, bo w Stwórcę nie uwierzę już, poobserwowawszy ten świat przez te moje 33 lata ;)
  • Neurotyk 01.01.2019
    Jak sam stefek przyznał: potencjał historii prosi o puente, nawet irracjonalna, ale i takiej brak.

    Za to wielkie plusy za zwariowany humor.

    5 minus

    Baj
  • stefanklakson 01.01.2019
    Wiesz, mając jakiś pomysł wypełniam pewną możliwą przestrzeń. To jest raczej w stylu scenki teatralnej, taka chyba nie potrzebuje puenty, pomysł wydawał mi się na tyle zabawny, żeby go zapisać. Tyle dzisiaj tych kursów śmiałości itp. ;)
  • Aisak 01.01.2019
    W sprawie zmiany nicku napisałam nawet do admina, ale mi nie odpowiedział.
    Jeśli zmienię nick będę musiała przenieść teksty.
    Poza tym i tak będzie wiadomo, że ja to ja.

    Tak, to moja wina, że wybrałam taki a nie inny nick. Trudno.
    Ale chyba nie ma przeciwskazań do używania go, pomimo, iż zna się imię.

    Imię Nuncjusza też jest znane, a każdy zwraca się per nick.
    Ze strachu?
    To nie fair.



    Spadaj neurotyk, ty ofermo!
  • Neurotyk 01.01.2019
    Ty ofelio;(
  • Nuncjusz 01.01.2019
    Nigdy, nikomu nie wzbraniałem zwracać się do mnie po imieniu i nawet jedna osoba tak robi.
  • Nuncjusz 01.01.2019
    aczkolwiek rozumiem Aiska. Do dobrych internetowych obyczajów należy posługiwać się nickiem w jego oryginalnym brzmieniu. Dopiero pewien stopień poufałości zażyłości może nas uprawnić do modyfikacji tego zwyczaju. Moim zdaniem, chamskim jest taka poufałość ze strony kogoś nowego.
    Podobnie jest w życiu oza netem. Grupka przyjaciół zwraca się do siebie inaczej, anizeli ktoś spoza tej grupy
  • stefanklakson 01.01.2019
    Nuncjusz Do tej sytuacji to się ma nijak, bo będąc nowym nie da się zwrócić po imieniu do kogoś, kto używa normalnego nicka... A skoro nick to imię, więc to żadna zbrodnia. Szkoda naszego czasu.
  • Nuncjusz 01.01.2019
    stefanklakson chyba nie zrozumiałeś mnie. Podobnie miałeś problem ze zrozumieniem, czego chce od ciebie Aisak
    Bez odbioru
  • Aisak 01.01.2019
    Nuncjusz!
    chociaż jeden mnie zrozumiał.
  • Karawan 01.01.2019
    @Aisak - źle czynisz dziewczyno ;) Zastanów się nad przysłowiem "uderz w stół..." walcząc o Aisak i Kasię potwierdzasz, że mają związek. Wystarczy gdy zareagujesz; "to nie mój nick". Sam kiedyś popełniałem ten błąd, bo nick aż się prosi o odwrócenie, ale to inna sprawa. A odnośnie reszty to nie jest tak do końca, bo pewnie możesz wybrać nowy nick wcześniej zabierając wszystkie prace i ctrl c - ctrl v juz są na nowym miejscu. Szlag trafi jedynie komentarze. ;c Szczęśliwego, bez zbędnych stresów.;)
  • Aisak 01.01.2019
    Panie KaraVan, ma pan rację, aczkolwiek proszę uprzejmie zauważyć, że internet roi się od memów z imieniem Kasia. I nie są to obrazki pozytywne.
    Proszę mi wierzyć lub nie, ale czuję, kiedy napisane jest z sympatią, a kiedy ma wydźwięk pejoratywny.

    W tej kwestii Nucjusz ma rację.
    W połowie.
    Bo chociaż jest to nowy nick - stefanklakson - to użytkownik wcale nie jest nową osobą. Moim jedynym wyjściem z tej dramy będzie bardzo miłe i uprzjme ignorowanie pana Stefana.

    Serdecznie dziękuję za radę i życzenia, Wszystkiego Najlepszego :)
  • Neurotyk 01.01.2019
    Wszystkiego najlepszego KASIU :)
  • Aisak 01.01.2019
    Panie Stefanie,
    Mijajmy się z serdeczną obojętnością.
    Wszystkiego dobrego.

    Koniec dramy.
  • Canulas 01.01.2019
    "Bo chociaż jest to nowy nick - stefanklakson - to użytkownik wcale nie jest nową osobą." - cholerka. I ja mam takie odczucia :)
  • sensol 01.01.2019
    podwójne tożsamości, rozdwojenia jaźni, zmartwychwstania, nowe odsłony - normalnie lot nad kukułczym gniazdem!
  • pkropka 01.01.2019
    Podobała mi się taka mała scenka. Niby bez większego sensu, ale miło się czytało.
    Chociaż nie rozumiem po co pani psycholog tylu mężczyzn. Już jeden to duży kłopot.
    Chyba, że to taka mała sugestia, że do ujarzmienia faceta potrzeba orangutana? Trzeba by sprawdzić.
  • stefanklakson 02.01.2019
    Myślę, że w tym nie ma być sensu, kropeczko - humor wynika z całej niecodziennej sytuacji.
  • pkropka 03.01.2019
    Domyślam się, ale lubię szukać sensu tam, gdzie go nie ma ;)
  • Canulas 02.01.2019
    Dla mnie bez wątpienia Twój najlepszy tekst. Bardzo mi się podobał sam pomysł jak i realizacja.
  • stefanklakson 02.01.2019
    Ten jest Canulasie mniej ciężki niż niektóre moje inne, może dlatego się bardziej podoba.
  • Canulas 02.01.2019
    stefanklakson, nie roztrząsam genezy zjawiska. Siadło i tyle. Sam absurd nieco mi pachnie R. Toporem. Być może dlatego nie dociekam, co jedli, gdzie srali i czemu goryle miały broń. Po prostu kupuję zamysł.
  • stefanklakson 02.01.2019
    Canulasie, ja to mam w sumie tak, że pomysły przychodzą mi do głowy, kiedy mózg organizuje nabyte w czasie dnia informacje, na granicy świadomości nagle wypływa jakiś pomysł z tego, co świadomie i nieświadomie zostało zgromadzone. Nawet nie pamiętam, skąd się wzięło to quasi teatralne quasi dzieło, w każdym razie ciężar tematyki jest niewątpliwie mniejszy niż niektórych innych moich tekstów.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania