Nieszczęście

Boli mnie dusza,

Którą dogoniła złych uczynków susza.

Boli mnie też czas,

Który nieubłagalnie ucieka przez cienkie nicie gwiazd.

Odebrano mi ukochanego,

Wiatr z naszego liścia zwiał tego jedynego.

Pozbyłam się też pięknych niczym lilia snów,

Ponieważ wgryzła się we mnie para krwiożerczych kłów.

Spotkałam po drodze diabła okrutnego niezwykle,

Odebrał mi sens życia, jakie to jest przykre...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Ktokolwiek 28.10.2016
    Wiersz o miłości... z góry cię przepraszam: mam trudność w rozumieniu i ocenianiu takich wierszy. Nie wierzę w romantyczną, namiętną miłość. Brakuje mi tutaj kreatywnych rymów, bo wszystkie są bardzo... oczywiste. Nie nazwę ich "częstochowskimi", bo takowe nie zawsze są złe. Tutaj rymy były po prostu oczywiste. Zakończenie w mojej opini wyraża bardzo mało emocji, pokazuje wręcz obojętność, jakby osoby mówiącej zupełnie to nie ruszało, jakby mówiła pogardliwie, ironicznie : "jakie to przykre" mając na myśli "pffff, mam to gdzieś, też mi wielka przykrość". Tak to zabrzmiało w moim odczuciu. W wierszu brakuje mi też w miarę jednolitego rytmu (i nie mówię tu o wyliczonych idealnie sylabach, tylko o czymś bardziej "na wyczucie") . Nie zostawiam oceny, bo ogólnie dość rzadk to ostatnio robię. Ocena to tylko liczba, takie jest moje zdanie. Zostawiam za to pozdrowienia i przudługi komentarz ;)
  • Julsia 28.10.2016
    Dziękuję, ten wiersz miał ukazywać, że przypadki od losu zabrało wszystko co było ważne. Wzmianka o tym jedynym nie miało ukazywać, że cały wiersz jest o nim, a w końcu pojawił się kolejny przypadek od losu (w postaci diabła) i osoba była już u skraju załamania, a "jakie jest to przykre" można uznać, że jest to takie podsumowanie, że przez przypadki losu osoba została z niczym lub jak mówisz obojętność, bo jak ktoś zostaje właśnie z niczym to już nic go nie interesuje, nie ma siły na nic. Dziękuję za komentarz, każdy ma własne odczucia :)
  • Tina12 28.10.2016
    Pięknie napisane.
    5
  • Julsia 28.10.2016
    Dziękuję bardzo, tak dzisiaj o Tobie myślałam :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania